(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Begin vanmiddag in Waddinxveen
IMG_20200521_130238608~2.jpg
 
Ik denk dat ik vanmiddag iemand van hier heb gezien.
Bij de sluis bij Kampen kwam er een RD500 naast me staan...
Bestuurder droeg een classic Marlboropak.
Wat een enorm gaaf geluid uit dat ding!

Ik reed op een zwarte Fazer met een zwart/zilver pak.
 
Gelukkig. Wel een deceptie, kom ik voor het eerst in jaren daar in de buurt, word ik ingehaald door zo'n motor, ben jij het niet -O- :+
 
Vanmorgen op de A4 van Den Haag naar Amsterdam een gele Suzuki SV (650?) met enkele uitlaat. .. - GB - 89.
Gespot! (ik reed op de groene Benelli een stuk met je mee). Mooie sokken btw :P
 
Vandaag een roodwitblauwe blade SC33 op het Hugo de Grootplein. Ik zal de stad inmiddels gewoontegetrouw maar achterwege laten:+
 
Gisteren rond 2 uur in de bossen rondom Ede, een oudere motor met zijspan. Best grote kans zou je zeggen hier op, geen sticker aanwezig zo ver ik kon zien. Jij had een leren jas aan met Aardvark achterop. Wij haalden jou in op een 790 Duke en z1000r.

Edit: Excuus, te vlug over TS heen gelezen
 
Vanmiddag in laan copes van cattenburgh / surinamestraat in Den Haag zwarte gsx r? Gespot *O* zwarte motor :+ :W
 
Zojuist op de Julianalaan in Veendam: 'n motor met rode tank, bestuurder in het zwart met zwarte helm.

(Ik ben niet zo goed in motorfietstypes.)
 
Geen waarschuwing, meteen boete?? Wow, die was slecht gehumeurd...

Viel wel mee, was best 'n aardige kerel. Ik vroeg nog of 'ie m'n broer -ook agent- kende, dat was ook zo. 😏 Maar blijkbaar heeft de staatskas centen nodig, ze hebben orders om zonder coulance te handelen.

Hij was zelf ook motorrijder, dus hij heeft me geen boete gegeven voor 't kleine stukje 130 om mezelf vrij te rijden... En ik weet niet of 'ie me geloofde toen ik me van de domme hield en zei dat ik niet wist dat 't niet mocht. 😋 Ik was er altijd vanuit gegaan dat ze óf niet zo moeilijk zouden doen, óf me 'n waarschuwing zouden geven. Niet dus. 😖

Nouja, ik heb de tekst-sticker nog op de kentekenplaathouder zitten. Maar daarop zal men niet zo snel spotten.
 
Oef. En met welke reden? (zijn vast talloze discussies/topics over, maar ben wel even nieuwsgierig.. gaat dit erover dat je geen aanpassingen mag doen aan/op je kentekenplaat?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan