> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel42

Status
Niet open voor verdere reacties.
half 6, A1, stukje voor afrit hoenderlooooo, yamaha transalp :+ (hoe heet zo'n transalp achtig geval bij yamaha? :P ) ik in "champagne" kleurige ford mondeo..

met wie o wie heb ik zo blij gezwaaid :W
 
Dat zal inderdaad zo geweest zijn rond een uur of 6.30. :W
Zit jij in een auto of op de motor?
M.a.w.... moet ik beter opletten om jou te spotten? ;)


op die idioot vroege tijden (ik vertrek dan om 05:55h uit Apeldoorn) zit ik in de auto. Als ik op de motor de file door kan vertrek ik op wat gezondere tijdstippen :Y

ik heb een hele saaie grijze Clico dus laat dus verspil je energie maar niet aan mij
 
Gistermiddag rond kwart voor 5 een witte motor met sticker gespot in Enkhuizen (industrieterrein Krabbersplaat)
Kon het zo snel niet zien maar volgens mij iets van een GS500 (aan het geluid te horen) met een open pijp en een spiegel onder het stuur.

:W
 
Vanmiddag langs de A12 tussen De Meern en Woerden. Bij tankstation Hellevliet, zo rond 5:15 - 5:30.

We zagen elkaar en ik maakte een foto gebaar.... duurde even, maar ja snapte hem....

Hierbij GESPOT!
 
In Tilburg een matzwarte Honda Blackbird (denk ik tenminste) met MF-sticker, rond 17.00 op de ringbaan west bij het stoplicht voorbij de texaco richting Westpoint.

Dus ik gok fladder :W

Ik was aan het hardlopen op de stoep 8-)

Denk ook de motor van JorgRR gespot op het industrieterrein, motor stond op de Heraclesstraat in Tilburg noord voor een bedrijf in de buurt van de vrachtwaggol en busrijschool Kees van Iersel, heb de sticker niet gezien, maar van die motor is er volgens mij maar een :}
 
Opweg naar huis kwam ik deze GSX-R tegen @ Albert Heijn in Oss
Kenteken MR-**-**

Foto is vandaag genomen om 18:49 .

spot20110413184923.jpg


Gespot.
 
Vanmiddag rond 15.00 bij stoplicht Rhoon een rode SV met bijrijder.
Jij kwam van Poortugaal vandaan.

En nog een spot rond 17.00 op de A15 bij tankstation Poortland. Jij reed op de 3de baan ik op de 1ste.

Heren bij deze gespot :W
 
Gisteravond: Parkeer garage op de blaak vlakbij de witte de withstraat in Rotterdam. Op het 1ste dek, een heel rijtje motoren waarvan de meest linker een stickertje heeft.
 
gespot, vlak voor het prins Clausplein rond 19:10, jij reed richting de A12 en ik naar de A4, je motor heb ik niet goed kunnen zien, zwart met bordeaux rood. Je helm was fel groen met wit.
Ik zelf rij op een rode kawa GPX600. Bij deze :W
 
Laatst bewerkt:
Opweg naar huis kwam ik deze GSX-R tegen @ Albert Heijn in Oss
Kenteken MR-**-**

Foto is vandaag genomen om 18:49 .

[afbeelding]

Gespot.

*Denkt*

Ken die locatie zo niet?

GSX-R zou best die van Chris (weet z'n nickname zo niet uit me kop) kunnen zijn uit Oss en omgeving Topic, dat is de enige Gixxer die ik weet dat bij ons rond rijdt.

Edit: Kan niet, Chris heeft een K5.
 
Laatst bewerkt:
*Denkt*

Ken die locatie zo niet?

GSX-R zou best die van Chris (weet z'n nickname zo niet uit me kop) kunnen zijn uit Oss en omgeving Topic, dat is de enige Gixxer die ik weet dat bij ons rond rijdt.

Edit: Kan niet, Chris heeft een K5.

Is toch een k5 :+
 
Laatst bewerkt:
*Denkt*

Ken die locatie zo niet?

GSX-R zou best die van Chris (weet z'n nickname zo niet uit me kop) kunnen zijn uit Oss en omgeving Topic, dat is de enige Gixxer die ik weet dat bij ons rond rijdt.

Edit: Kan niet, Chris heeft een K5.


Google Maps Hier zo, bij de Ruwaard.
Ik zag iemand met een wit-zwarte Revit (?) vest afrekenen bij de Appie, van hem zal het zijn.
 
Laatst bewerkt:
http://tinyurl.com/4539jse Hier zo, bij de Ruwaard.
Ik zag iemand met een wit-zwarte Revit (?) vest afrekenen bij de Appie, van hem zal het zijn.

Ah ja, de Ruwaard heeft ook een Appie. _O-

Ken echt niemand anders dan Chris.
Ja of nog iemand uit Oss topic maar dat is een ombouw-bare straat-circuitfiets geloof ik...
 
Vandaag ('smiddags).
TU Delft (Gebouw 35 - Cornelis Drebbelweg 35)

34hyz5y.jpg


Mijn stickerloze fiets stond 10 meter verderop. Ik zag je nog wegrijden :)
 
Laatst bewerkt:
Gisterochtend gespot op de Dumolinkazerne in Soesterberg, een blauwe Z750 met kenteken MX-SV........., volgens mij stond er een nickname op de uitlaat!

:W
 
Vandaag om 07:15 op de A2 richting A'dam bij Vinkeveen.
Kenteken volgens mij MZ-XX-86 met een mooie MF sticker.
Ik kon niet zo snel zien wat voor motor maar in ieder geval een zwarte sport/tour.

Ik reed op een zwarte GSXR en haalde je in, we hebben nog gegroet.

Wie-o-wie?
 
Gisteravond rond 19.40 op de op/afrit A4 Den Hoorn een witte sportieve motor voorzien van MF-sticker gespot!
 
Vanmorgen rond 8-en op de A4 voor afrit Roelofarendsveen een zwarte CBR600RR gespot met
kenteken MS-JJ-**.
Je reed met jasje aan waar groot 'Juice' op staat.

Ik reed op een zwarte CBF1000 met topkoffer en haalde je in, waarna je mij nog voorbij reed en uiteindelijk de afrit richting N201 pakte.

Bij deze gespot :)
 
half 6, A1, stukje voor afrit hoenderlooooo, yamaha transalp :+ (hoe heet zo'n transalp achtig geval bij yamaha? :P ) ik in "champagne" kleurige ford mondeo..

met wie o wie heb ik zo blij gezwaaid :W
Hoi, met mij heb je gezwaaid. Je knipperde eerst. Toen dacht ik dat mn knippers nog aanstonden. Je hield in en liet je telefoon zien, maar ik kon het niet lezen, ik begreep toen eindelijk dat ik door een koekblikker gespot was ;) pas later zag ik je mf stickert achterop!

Moet je niet gewoon met de brommert daar rijden? Schiet toch niet op met de auto :?

Ps. Een transploft is van honda. Een super tenere van yamaha ;)
 
Laatst bewerkt:
Motorforummer gespot! We reden samen op de Schelmseweg (Arnhem).
Ik riep nog gespot, maar volgens mij begreep je het niet helemaal.
Type motor kon ik niet zien.
Je had wel een hanenkam op je helm.
rond 9:00am
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan