[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk alle keren dat ik erlangs kom maar nu voor het eerst naar het kenteken (met sticker) gekeken: Stadionweg (Amsterdam): Zilvere ZX6R (Alleen nog geparkeerd gezien)
 
Gisteren op de A10, 17:15 dacht ik, jij reed een blauwe Nissan Sunny met MF sticker. Toen ik naast je reed toeterde ik nog en zwaaide, maar volgens mij kwam het niet echt aan ;) Oja, ik was dus die gene in de rode Toyota Corolla.
 
Gespot zonet bij mij in de zaak, een jongen met een Kawa ZXR750 geloof ik, de kleuren waren in ieder geval groen/wit/blauw :P
Misschien tot morgen :W
 
Gespot! In de stalling van de Hendrik Tollenstraat flat in Delft. Een rode licht verbouwde kawasaki met yoshimura dempert.

:W
 
Heel veel MF-ers gespot op het TT circuit in Assen *O* . Helaas heb ik niemand kunnen spreken en kunnen herkenen. Af en toe kwamen jullie voorbij maar die klote camera's waren steeds die motoren die rondjes aan het rijden aan het volgen :? ...

maar bij deze dan ... jullie zijn allemaal gespot 8-)




:+
 
en niet elke motorrijder is een mf-er :W :+

vraag me nu al een tijdje af of je weet dat dit mf-ers zijn of dat je ze gewoon neerplempt met de vraag of het een mf-er is ;)

Omdat elke motorrijder die ik tegenkom een MF'er kan zijn plemp ik het maar gewoon neer. Uit de statistieken blijkt dat het soms wel en soms niet een MF'er blijkt te zijn. O-)
 
Omdat elke motorrijder die ik tegenkom een MF'er kan zijn plemp ik het maar gewoon neer. Uit de statistieken blijkt dat het soms wel en soms niet een MF'er blijkt te zijn. O-)
Lol.. het gaat om de stikkerrijders en/of de bekenden. Je kan 't wel gokken, maar dan kan ik vandaag ook 100 dingen neerzetten.

Ik hou het bij 1: Vandaag rond half12 bij Termaat in Nijmegen een zwarte Kawasaki Z1000 met bagster tankhoes en carbon dempers. Ik was m'n laarzen aan het halen :) Misschien dat je me gezien hebt: jong kereltje die met zn ouders binnenkwam :9
 
Ja welgeteld 1 duidelijke spot vandaag *O*

Froggy kwamen we tegen ter hoogte van Zwolle op de A28 na de TT.
Wij (michel27 en ik) zwaaiden hartelijk toen je naast ons kwam rijden, wij reden op een zwarte Fireblade.
 
Heb geloof ik de motor van rookie 19 gespot op het TT circuit. Stond iig zoiets op het ruitje dacht ik :z


[me]Fully gaat nu effe een koude douche nemen en zich insmeren met een oeps-ik-ben-een-beetje-verbrand-middeltje :+ [/me]
 
Ik hou het bij 1: Vandaag rond half12 bij Termaat in Nijmegen een zwarte Kawasaki Z1000 met bagster tankhoes en carbon dempers. Ik was m'n laarzen aan het halen :) Misschien dat je me gezien hebt: jong kereltje die met zn ouders binnenkwam :9

was ik, met men nichtje op kledingzoektocht.
wel geslaagd voor jas en broek trouwens, winkel lijkt van buiten stukkie kleiner dan wanneer je eenmaal binnen bent

kijk niet echt rond naar andere kopers als ik ergens binnen ben, sorry
 
Heb geloof ik de motor van rookie 19 gespot op het TT circuit. Stond iig zoiets op het ruitje dacht ik :z


[me]Fully gaat nu effe een koude douche nemen en zich insmeren met een oeps-ik-ben-een-beetje-verbrand-middeltje :+ [/me]

felle zon op het circuit ;)

Ik moet zeggen dat ik maar twee mf-ers ben tegengekomen. blauwe r1 en een gele suzuki mjah die waren dr vast we meer dus denk niet dat ik erachter kom wie dit waren
 
onderweg en terug van de TT veel mférs gezien!! :W
heenweg bij staphorst s'morgens bij de tankstation een honda hornet rijder en eentje met een SV650S.. zei nog dat er een mooie sticker bij je achterop zat..

daarna na de races op de parkeerplaats bij de stekkenwal een rode ducati sportfiets met passagier.. je knipoogde nog naar me..

daarna onderweg naar huis een vrouwelijke kawasaki ZXR rijder een groene kawa met bruine vlekken erop...

verder nog mee gereden een heel stuk met een donkere hayabusa en een fireblade..

kwam trouwens ook nog een volkswagen polo tegen met stickert op de kentekenplaat...

reed zelf op een zwarte yamaha FZR600R met thundercatkuip en knal oranje velgen..

:W :W :W
 
was ik, met men nichtje op kledingzoektocht.
wel geslaagd voor jas en broek trouwens, winkel lijkt van buiten stukkie kleiner dan wanneer je eenmaal binnen bent

kijk niet echt rond naar andere kopers als ik ergens binnen ben, sorry
Dat idee had ik ook ja :) maar het móest wel groter zijn, anders kon het haast niet zo'n naamsbekendheid hebben..toch?

Volgens mij stond je beneden, textieljassen te passen? Die zwarte met de harde rugprotector vond je maar niks, en toen paste je een maatje groter :9
Daar was geloof ik een meisje bij :P dus die dan?

Of die man boven, met de AGV helm en grijze combi die zn bril uit zn tanktas haalde? :P

(tsja, geheugen :9 )
 
ZXR750 in Oosterwolde bij de stoplichten vandaag, ik had em expres fftjes naast die van jou gezet :Y .

Ik begon toen ik weg ging een donker bruin vermoeden te krijgen wie er bij die motor hoorde omdat er een clubje aandachtig zat te kijken en te doen.

Oohw ja, ik reed een rode suzuki gs500 :Y
 
Vandaag gespot bij ons in de woonkamer: SVijf

*O* *O* *O* *O*

Nog bedankt, het ziet er allemaal zeer netjes uit !!!! ;)
 
Vanmiddag om 17.00 uur ongeveer bij de BP van joure 2 MF gespot.
De eerste had een helm op met een gezicht achter op de helm (was erg grappig),en de andere motorryder reed met z'n tweeen op de motor en die achter op zat had lang haar(krullend).
 
Gisteravond een Honda Blackbird Bij Silverstone Kartcentrum in Zwanenburg.
Heeft er iig lang gestaan.

Wie o Wie???
 
Ja welgeteld 1 duidelijke spot vandaag *O*

Froggy kwamen we tegen ter hoogte van Zwolle op de A28 na de TT.
Wij (michel27 en ik) zwaaiden hartelijk toen je naast ons kwam rijden, wij reden op een zwarte Fireblade.
Dan heb ik jullie ook gespot. En ook een zwarte/grijze GSX-R 1000 achter jullie (had ook MF sticker).
Ik kon het niet laten om een wheelie te maken O-) *O*
 
:] :] :]

Vandaag 2 spots:

:W Een Suzuki gsx of grx iets met paars, man voorop dame achterop. Ik reed achter je vanaf het parkeerterrein TT, naar de A28.
Hadden jullie het ook zo enorm warm?

:W Bij tankstation tussen Hoogeveen en Meppel een dame op een camouflage Kawa en wuppie. Ik ben je nickname vergeten. Ik stond achter je in geel Rossi pak.

*O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan