[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot!!!
Jaja, eerste keer in de 2 jaar dat ik hier op mf zit heb ik een mf'er gespot!! :}

4 motoren waarvan 1 kawasaki ninja, wat ouder model. Bij de karperkuil in de buurt van scharwoude! Ik fietste toevallig langs, moet toch wat aan me conditie doen? :p

Wie-o-wie waren dit?!
 
Ik reed daar wel rond die tijd op een blauw/zwarte ZZR250. Ik heb alleen geen leer pak -O- Zwart/grijs pak met zwart/grijze helm en (lage)tanktas....

Dan ben jij het denk wel geweest... ik d8 dat het blauw/zwart pak was, maar ik kan me vergissen. Als je toevallig donker (kastanje kleurtje) haar hebt was je het zeker :Y
 
Mijn eerste spot om 15.00uur 13/07/06 in Hoek van Holland op het strand 2 motors de ene was een zwarte Yamaha en de andere een suzuki blauwe/wit 750 en daar stond de naam op van Rogue.

Ik heb er wel een foto van gemaakt maar die staat nog op mijn mobiel.
 
Dan ben jij het denk wel geweest... ik d8 dat het blauw/zwart pak was, maar ik kan me vergissen. Als je toevallig donker (kastanje kleurtje) haar hebt was je het zeker :Y

Hmm donker blond net zo'n 10 cm onder m'n helm vandaan. Als het mee zit rijd ik er over ruim een uurtje weer :+ .

[edit]iig :W Was je zelf met de auto ?? Heb namelijk geen motor in m'n buurt gehad toen ik daar reed[edit]
 
Rode GSXF1100 die bij motorcentrum eindhoven stond, zo te zien voor een onderhoudsbeurt, want een monteur van van Gerven reed er net mee weg toen ik ook ging.
 
Hmm donker blond net zo'n 10 cm onder m'n helm vandaan. Als het mee zit rijd ik er over ruim een uurtje weer :+ .

[edit]iig :W Was je zelf met de auto ?? Heb namelijk geen motor in m'n buurt gehad toen ik daar reed[edit]
Ja ik stond in koekblik in de rij te wachten en straks waarschijnlijk weer... er kwam vlak achter je wel een motor aan (sjopper achtig model) en die reed behoorlijk door.
 
Gespot!!!
Jaja, eerste keer in de 2 jaar dat ik hier op mf zit heb ik een mf'er gespot!! :}

4 motoren waarvan 1 kawasaki ninja, wat ouder model. Bij de karperkuil in de buurt van scharwoude! Ik fietste toevallig langs, moet toch wat aan me conditie doen? :p

Wie-o-wie waren dit?!
Dat was ik met nog drie van MF :)
 
En dan nog het grind..
En de drempels in de buurt bij de stad...

Tussen Andijk en Enkhuizen ligt ook een heel lekker stukkie dijk :Y
 
Gespot om ongeveer 14:30/15:00

In Maurik, op de hoek van de Lindelaan en Tielsestraat..(jullie reden richting de rotonde)

2 motoren,

1ste Groene Kawa (je keek hier nog ff het erf op :Y )
berijder was zeker niet echt fors van postuur.

2de, een Zwarte ????? de berijder(ster)was ook in het zwart.

Beide voorzien van een MF sticker.

Wie waren jullie...?

Zou heeeeel misschien kawa_tim kunnen zijn...
 
Gespot

Wanneer: Vanavond 19:15
Waar: Rijksstraatweg richting Haren.
Wie/wat: Tja, een racer...

We kwamen elkaar tegen net voorbij de Esserberg. Ik reed richting Helpman, jij richting Haren centrum.
Ik heb je motor en jou niet goed kunnen zien ivm zonneschijn. Wel zag ik in het voorbijgaan je sticker achterop
 
Vandaag gespot in de Platinastraat te Zoetermeer.

Een gele motor, 600cc die tussen 2 choppers in reed, richting Hans van Wijk.


Wie oh wie?
 
Man, ik rijd al weken en weken DAGELIJKS... door het Gooi, naar Amsterdam, naar Schiphol... ik wordt nooooit meer gespot :(

Zat motorrijders om naar te zwaaien maar geen MF'ers en als je ze dan spot dan kijken ze hier niet...

Hebbie ook nog nooit gezien idd en ik rijd ook regelmatig vanaf Utrecht door het Gooi naar Amsterdam. 'Kwordt zelf ook nooit gespot trouwens, vandaag ook weer niet zo te zien.
 
Daarnet (22.15) een duo gespot bij de Haringkoning aan het Rijswijkseplein in Den Haag Volgens mij was je je passagier aan het vertellen dat daar links de h*eren zitten ;)

Ik liep met hond en riep GESPOT, weet niet zeker of je het goed hoorde...
 
vanmiddag in Bergen aan zee nabij strandtent offshore, rond half 2:

Foto=MCDSXIXP


mvg Mike
 
30 minuten terug

Op de parallelweg naast de ring a10 nabij diemen

Katooooooooo


Ik was die gek op die tweewieler(mensaangedreven) achter die grasmaaimachine

:W

Sh*t.......... dat had ik niet in de gaten, want dan had je ff een frisje kunnen halen @ my place. :Y

Maar... ik ben GESPOT en jij ook... alleen wist ik dat dus niet. Je moet ook een sticker op je fiets plakken. ;)
 
10min geleden, ik zat in busje :N

kruispunt bij zaandijk (bij die klote spoorbomen die 30min dichtblijven)
zilvere GSXF(600?) met standaard pijpen.

donkere helm en blauwe textiel jas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan