[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag donderdag 13 juli om 12 uur 50

gespot in bemmel vanaf het tinq tankstation (nieuw geasfalteerde weg) over de rotonde richting nijmegen / lent een choppertje (bestuurder met potje op) met mf sticker gevolgd door een diversion zonder sticker.


Ik denk dat ik voor het eerst gespot ben! *O* Ik rijd op een Honda Shadow (met donker-rode jet-helm) en mijn maatje op een zwarte Diversion (zwarte helm). We maakten een rondje Nijmegen... ff tanken in Bemmel.
Dank voor de spot! :W
 
Vanochtend rond 06:30 op de A10 op de brug na de Zeeburgertunnel op een rode Kawasaki :? (was erg vroeg).
Je begon enthousiast te wijzen naar mijn sticker


Is wel lekker wakker worden als je zo vrolijk gespot wordt.
 
Gisteravond op de A12 Utrecht richting Den Haag t.h.v. Woerden een blauwe R1 gespot. Jij kwam mij voorbij rijden en zwaaide nog effe.

Even later zag ik ook een blauwe R1 bij Goedhart staan (Bodegraven). Dezelfde?
 
Jaaa, thats me :)

Ik kwam je inderdaad nog een keer tegen bij goedhart :)


jeeej gespot :P

Jij op een suzuki toch?
 
En wéér een spot:

net om 12.15 in Leersum ter hoogte van Touché en de benzinepomp een roodzwarte (?) sportmotor ( Mille :? ) en daarachter een "net iets minder sportmotor" in de kleuren zivergrijs/zwart. Ik kwam jullie tegen op weg naar huis, was op de geel/zilveren VMax 8-)
 
Mijn 1e spot: vandaag vrijdag 14 juli om 12.15 een blauwe Yamaha R6 voor de deur van Motozoom: ??-PD-18.

Werk je daar of was het ook een bezoekje?
 
Utrecht-Uithof 11.30 of zo.

Rode R1, leren pak. Je stond ff stil langs de kant van de weg. Wilde vragen of er wat mis was (ik was op de fiets) meer je reed net weg. Ff je nummerplaat gecheckd en die was met sticker.
 
Ja ik stond in koekblik in de rij te wachten en straks waarschijnlijk weer... er kwam vlak achter je wel een motor aan (sjopper achtig model) en die reed behoorlijk door.

Sjoppertje heb ik volgens mij niet gezien maar dat weet ik eigenlijk niet meer :) Gisteren was er geen file daar, kon aardig doorrijden :]
 
Vanochtend 7:45 uur
Den Haag kruising Erasmusweg Lozerlaan.

Je reed de stad uit richting A4 op een rode motor met topkoffer
kenteken MP-SG ?? ik denk iets van een BMW F650.

Ik stond te wachten om over te steken met de fiets.

Misschien motorrijdster als ik het goed zag. :?
Je had er redelijk goed de vaart in op de linkerbaan, toen het licht op groen ging.
 
Mijn eerste spot om 15.00uur 13/07/06 in Hoek van Holland op het strand 2 motors de ene was een zwarte Yamaha en de andere een suzuki blauwe/wit 750 en daar stond de naam op van Rogue.

Ik heb er wel een foto van gemaakt maar die staat nog op mijn mobiel.

:W
*O*
yamaha is van mij, de suzuki van een vriend die niet op MF zit :Y

was jij met de honda (zilvergrijs) :?
 
:W
*O*
yamaha is van mij, de suzuki van een vriend die niet op MF zit :Y

was jij met de honda (zilvergrijs) :?
Nee ik was niet op een motor heb nog geen motor was met de auto. En jij liep langs mij toen ik op mijn handoekje lag en toen dacht ik al gelijk is kijken met welke motor die zijn en daarna ben ik naar huis gegaan en zag jou motor dan blijkbaar met een MF sticker er op.
 
Nee ik was niet op een motor heb nog geen motor was met de auto. En jij liep langs mij toen ik op mijn handoekje lag en toen dacht ik al gelijk is kijken met welke motor die zijn en daarna ben ik naar huis gegaan en zag jou motor dan blijkbaar met een MF sticker er op. *O*
O wat dom haha nou staat die er twee keer. hihi
 
Nee ik was niet op een motor heb nog geen motor was met de auto. En jij liep langs mij toen ik op mijn handoekje lag en toen dacht ik al gelijk is kijken met welke motor die zijn en daarna ben ik naar huis gegaan en zag jou motor dan blijkbaar met een MF sticker er op.
*O*

had je ff moeten gillen joh toen ik voorbij kwam :P

nog op tijd naar huis gegaan trouwens? De zandstorm maakte ineens een einde aan het mooie dagje -O-
 
*O*

had je ff moeten gillen joh toen ik voorbij kwam :P

nog op tijd naar huis gegaan trouwens? De zandstorm maakte ineens een einde aan het mooie dagje -O-

Ja zeker optijd naar huis gegaan ja. Ja ik ga niet zo maar gillen naar mensen en je had denk ik toch niet gereageerd. Ik lag bij twee mensen op een ligstoel en een parasol op de grond je keek nog mijn richting op maar ik ga dan niet gillen van he. Heb jij een MF sticker haha. Had je nou op je motor gezeten dan had ik wel gegilt van Gespot. :}
 
Vanochtend 7:45 uur
Den Haag kruising Erasmusweg Lozerlaan.

Je reed de stad uit richting A4 op een rode motor met topkoffer
kenteken MP-SG ?? ik denk iets van een BMW F650.

Ik stond te wachten om over te steken met de fiets.

Misschien motorrijdster als ik het goed zag. :?
Je had er redelijk goed de vaart in op de linkerbaan, toen het licht op groen ging.

dat was vast en zeker Mini Mistress :Y
 
een spot van een zwart gele gixxer
kenteken begon met MH {als ik het goed onthouden heb}
je stond met de motor naast de ingang van het ziekenhuis, ik heb omdat ik niet anders had, een schoon! zakdoekje met de groeten daarop bij je balhoofd gepropt, misschien niet gelezen omdat ie weggewaait is :?
nouja maakt ook niet uit, je bent in ieder geval gezien :P :W
 
Ja zeker optijd naar huis gegaan ja. Ja ik ga niet zo maar gillen naar mensen en je had denk ik toch niet gereageerd. Ik lag bij twee mensen op een ligstoel en een parasol op de grond je keek nog mijn richting op maar ik ga dan niet gillen van he. Heb jij een MF sticker haha. Had je nou op je motor gezeten dan had ik wel gegilt van Gespot. :}

nou kan die yammie veel, maar het strand op lukt hem niet :P :+
 
jeej ben gespot! *O*

door Hurricane bij een BP pomp vlak voor Bergen op Zoom...
Je zei dat ik je nog in Zeeland voorbij ging, ik hoop dat het niet al te aso ging ;) ... zat op de terugweg van een weekje Cadzand-bad :Y :Y
 
een spot van een zwart gele gixxer
kenteken begon met MH {als ik het goed onthouden heb}
je stond met de motor naast de ingang van het ziekenhuis, ik heb omdat ik niet anders had, een schoon! zakdoekje met de groeten daarop bij je balhoofd gepropt, misschien niet gelezen omdat ie weggewaait is :?
nouja maakt ook niet uit, je bent in ieder geval gezien :P :W
Lokatie/plaats/tijd/datum zou veel helpen.
 
Woensdagavond gespot in Garderen, een paarse yamaha XJ. er stond nog een motor bij en jullie zaten op het terrasje vlakbij die kruising in garderen :P

Zoeperman (zwarte zx10 met een rood zwart pak) en ik ( zwart oranje Ymaha FZR met zwart pak) reden erlangs en ik zag in een flits een MF sticker :P


WIE O WIE *D *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan