[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo juist gespot van uit Den Haag richting Zoetermeer een Suzuki Gsxr. omstreeks 15.30 foto zegt genoeg. :P

Reed zelf in een zwarte Fiesta.. ;)

404276


Nice sound by the way

*D
Hey! Dat fototje ken ik!

full


:+
 
Die reflectie kunnen idd gewoon witte stukken zijn geweest.
Specifiek kan ik niet echt zijn, dit omdat ik zelf normaal via de haven naar de boulevard rijdt en mijn chauffeur is via de andere kant heen en terug gegaan. Het was dus op het stuk als je van de boulevard naar de snelweg rijdt via PI scheveningen.

Hmm, zou ik nog steeds geweest kunnen zijn ben nl. zeker bij de Landscheidingsweg, vanuit én richting Wassenaar en later nog op de van Alkemadelaan in de richting van de Benoordehoutseweg, geweest. Weet niet zeker of ik nou wel of niet langs de PI/Zwolsestr/Harstenhoekweg ben gereden. Kom er zo vaak langs als ik aan het werk ben....
 
Zo juist gespot van uit Den Haag richting Zoetermeer een Suzuki Gsxr. omstreeks 15.30 foto zegt genoeg. :P

Reed zelf in een zwarte Fiesta.. ;)

(Afbeelding)

Nice sound by the way

*D


Ik heb ze vanmorgen ook gespot in mijn Mazda koekblik zilvergrijs, vanmorgen om ongeveer 12.00 tot 13.00 uur ik weet de tijd niet zeker, tussen Nieuw-Vennep en Den Haag op de A-4.

Gespot!!
 

:Y , echt waar mop ;)
Volgende keer sleur ik je wel mee over de Posbank (met een stop halverwege O-) )

:N ik was nog niet weg B|
hoe is het met je billen nu :? :+

was gezellig *D


pssst Sway, ik weet wel wat _fanatic had bedacht :Y :P

;)

Wat is er met mijn billen dan :o :?

Er wordt over mij geluld B|



:+

[me]_fanatic gaat eens ff stoppen met off-topic posten voordat ie een mailtje van een modje krijgt ;) [/me]
 
:Y , echt waar mop ;)
Volgende keer sleur ik je wel mee over de Posbank (met een stop halverwege O-) )
Je hoeft niet te slepen, ik ga wel vrijwillig mee ;)

[me]_fanatic gaat eens ff stoppen met off-topic posten voordat ie een mailtje van een modje krijgt ;) [/me]
:^
Ga m'n bed maar 's in, iets met een wekker die om half 5 gaat :X

volgende keer, als ik je weer zie, hoop dat ik het dan nog weet :+
moeten we maar gauw een keertje afspreken *D O-)
Joe hef meel :+
 
Gisteren gespot (met een twijfel):

waar: A59, afslag oosterhout / made
wie: Biker_mice.
Tijd: 20:30

De details:

Ik tijfelde wel, en ik moet eerlijk bekennen, dat ik geen kentekenplaat annex sticker heb gezien, omdat ik voor je reed in een gammele daewoo nexia. Je nam de afrit.

Het was het pak, waardoor ik je spotte. Je weet wel, dat pak, wat gewoonweg niet kan missen ;) .

Kun je even bevestigen (of tegendeel aangeven...)
 
Maar die is stickerloos, dus niet gespot :+

lekker puh!

Eergister morgen gespot, _fanatic aan een ontbijtje _O-

:W

En z'n motor onder het afdak he :P
Die heeft wel een sticker :Y

Iets zegt me dat jij op niet al te lange termijn ook ineens een sticker heb 8-)
Na een volgend ontbijtje of zo :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan