[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

Heb je al een MF sticker?

  • Ja

    Stemmen: 123 59,4%
  • Nee

    Stemmen: 33 15,9%
  • Komt nog wel

    Stemmen: 34 16,4%
  • Wat moet ik daarmee?

    Stemmen: 17 8,2%

  • Totaal aantal stemmers
    207
Status
Niet open voor verdere reacties.
zorg ik er voor dat ik om 7.50 buiten sta... helaas staat deze vanacht niet buiten... :P

vanavond gewoon thuis slapen en niet bij vriendin...

ga meestal tussen 6.30 en 8.30 weg :P


haha, denk ik een nieuwe mede MFer heb gespot... is het u. (deze zin word met de nodige respect uitgesproken)
Dus uwen vriendin woont daar..... weet ik dat ook.
Ik heb vandaag geklokt. om 07:59 reed ik langs.... maar geen Fazer. wel getoeterd ;)
 
haha, denk ik een nieuwe mede MFer heb gespot... is het u. (deze zin word met de nodige respect uitgesproken)
Dus uwen vriendin woont daar..... weet ik dat ook.
Ik heb vandaag geklokt. om 07:59 reed ik langs.... maar geen Fazer. wel getoeterd ;)
Ik ben op vrijdag ochtend daar weer te zien :)
 
Om 15:30 voor crazy hans.
Een Thundercat blauw/grijs.

Ik was met de benenwagen ehh...benenmotor.

Jep, dat was ik voor Crazy Hans.....daar werk ik op de Zaterdag! *D

Moest ff wat aan 1 van me collega's vragen! :)

Mooi motor he! ;)

Waarom ben je niet ff naar binnen gelopen???? :X
Hadden we ff een praatje kunnen maken! :)
 
Laatst bewerkt:
De kans is groot dat ik de komende weken voor het eerst gespot zal worden of zal spotten. Moet voor m'n AV de komende 2 weken 1200 km door den lande rijden. Houd u ogen open voor een zwartgoude gs500 met een ijspop erop!

:+
 
ik zie ze ook bijna nooit, behalve een paar mensen op de limburgs circuitje niemand tegengekomen ;( ik heb nu ook al MF sticker maar nooit gespot geweest ;(
Beter kijken, ik rij vrij regelmatig in de omgeving van Venlo rond, ik woon nl in Tegelen, enne, ik heb al sinds het voorjaar een mf-sticker op mijn plaat zitten :)
Zal ik ook beter naar jou uitkijken ;)
 
vanochtend om iets over 8uur een blauwe R6, berijder in een textielpak met blauw zwarte,zag hem op de A4 richting A'Dam t.h.v. de Total :)
 
vanmiddag A12- utrechtse baan rond 14.30...een zilvere VFR800FI met topkoffer. Ik dacht een MF sticker te zien? Reed je voor bij rechtsaf ri wassenaar. Groene ZX9R
 
gisteren de gehele dag een blauw witte transalp op de maanlander in Den Bosch.
Ik heb nog een briefje achtergelaten :P
 
zijn er ook mf,ers in de omgeving den bosch?
heb er namelijk nog geen gezien .
heb een sticker besteld,maar heb er nog niets van gehoord{stille hint}.
 
gisteren de gehele dag een blauw witte transalp op de maanlander in Den Bosch.
Ik heb nog een briefje achtergelaten :P

De mijne dus, staat twee keer per week daar te wachten tot ie me weer naar huis mag brengen.

Ben ik nu trouwens het snelste gespot? De sticker heb ik er pas dinsdag avond opgezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan