[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren op de Pleijroute in Arnhem, van Presikhaaf naar Velperbroek, drie motoren met een sticker, ik stond bij het verkeerslicht achter jullie en dacht als het licht op groen gaat ga ik er wel even naast rijden, dat lukte dus niet jullie reden alledrie volgas weg en een van jullie liet nog even zien dat je ook zonder handen aan het stuur kan rijden.

Tijdens mijn vakantie ook nog wat stickers gezien:

Een blauwe R1 in Doetinchem, kwam aanrijden in het voetgangersgebied en stond even geparkeerd in de buurt van de onderbroeken winkel, waarschijnlijk ging je even je pak wegbrengen en daarna de motor want toen we een ijsje gehaald hadden bij Frioel(?) reed je weer weg.

In Didam een motor met gele velgen en een sticker, merk weet ik niet meer.

En afgelopen zaterdag (24 juli) op de A50 richting Oss, een dame (lange staart onder de helm vandaan) stond stil op de brug bij Ravenstein, 100m verderop stond een motor met sticker waarvan de berijder over de vluchtstrook terugliep, een paar honderd meter verderop stond nog een motor stil, waarschijnlijk te zich afvragend waar zijn maatjes bleven.

ik ben denk ik die dame
een stukje blazen in duitsland doet je benzine geen goed heb ik gemerkt
maar gelukkig is er ook nog een reserve maar wel lastig als je die knop niet kunt omdraaien onder het rijden (klote knopjes :( )

maar ik heb zelf ook een werkende MFer gespot zonder motor in zandvoort
ik ben zijn naam alleen ff kwijt |( ik en namen onthouden B|
 
vanmiddag op de n201 kruising om de a4 op te gaan richting den haag kwam me een zwarte motor voorbij die richting haarlem reed berijder had een zwart pak aan zwarte helm en op het pak thv schouders een grijze zilvere streep op de achterkant en het was rond 1250 uur

wie o wie ??
 
Vanavond op de Herenstraat in Werkhoven een rood/wit(/blauwe?) motor die geparkeerd stond. Wie oh wie z'n motor heb ik gespot?
 
Ik weet niet wat ik gespot heb maar het reed met 150 over de dijk bij hoorn / scharwoude. Het was een gele circuitrijder (geen idee welk merk) en de bestuurder droeg een wit met zwart pak. Ik had geen kenteken of sticker kunnen zien, zat er niet op maar ik dacht ik post het toch maar even, misschien iemand van hier.

Ik was die blauwe schakelbrommer met een zwart t-shirt.
 
Vanmorgen om 7:30 uur precies heb ik weer een spot gedaan. Je kwam van de oprit uit Alblasserdam/Papendrecht (bij MCDonalds) de A15 op. Je kon op de oprit niet erg opschieten en schoot daarna de linker rijbaan van de A15 op. Je motor is zwart, je pak zwart met grijs en je helm ook zoiets. Ik heb nog getoeterd vanuit mijn koekblik, maar de claxon in deze leenauto stelde zo weinig voor dat je het niet hoorde.
Wie is dit geweest??????

Groetjes,

Martine :]

Dat was ik. :)
 
En afgelopen zaterdag (24 juli) op de A50 richting Oss, een dame (lange staart onder de helm vandaan) stond stil op de brug bij Ravenstein, 100m verderop stond een motor met sticker waarvan de berijder over de vluchtstrook terugliep, een paar honderd meter verderop stond nog een motor stil, waarschijnlijk te zich afvragend waar zijn maatjes bleven.


Ik moest de klere eind terug lopen omdat mevrouw de tank niet op reserve kon zetten en weer zo asociaal hard moest rijden |( :+ .

Stoppen we trouwens niet meer voor motorrijders op de vluchtstrook :0 ;) :+
 
26 july Superjusss gespot.. wij zaten op het terasje en jij begon over onze fietsjes :} . Later bleek dat hij ook op MF zit *D


See u next time!! We komen nog wel weer een keer een bakkie capicino halen :P
 
Tegen 17.00-17.15 een CBR600 gespot, ik stond voor de verkeerslichten om de A12 op te gaan, jij kwam toeterend voorbij...Gespot!!!
In Veenendaal, jij reed richting "de Klomp".. :]
 
Vanavond een paar gespot op de Waalkade in Nijmegen. Nog ff mee staan kletsen.
Kweet alleen niet wie het waren.
OK jij en CBRgirl zijn uiteraard ook gespot door F@z5r, Sgapie, Malfunction en ikke!

Naar aanleiding van jouw opmerking ben ik 's op die website wezen kijken, maar ze willen me niet hebben/registreren. :( (geef ze 's ongelijk) ;)
Ik ga het binnenkort nog 's proberen.

:} voor de afwezigheid van schaamrandjes!
 
Vanavond op de Herenstraat in Werkhoven een rood/wit(/blauwe?) motor die geparkeerd stond. Wie oh wie z'n motor heb ik gespot?

En ik had gisteren nog wel zo mooi een sticker met mijn nickname op mijn kuipruitje geplakt, die valt dus blijkbaar nog niet genoeg op. Maar je hebt mij dus gespot (of eigenlijk dus mijn motor). Ik was bij een vriend wat aan zijn brommer aan het prutsen. Ik kom nog wel regelmatig in Werkhoven aangezien mijn ouders bij jouw moeder in de straat wonen.
 
Vanavond rond een uur of negen (?) werd ik aan het einde van de A8 (thv Zaandijk ongeveer) ingehaald door een oranje Blade, met berijder in een Verheul pak. Je stak je hand op toen je voorbij kwam, en ik zag meteen je stickertje. Je moet de mijne ook haast wel gezien hebben denk ik ;)

Ik reed op dat knalgele fightertje :)
 
OK jij en CBRgirl zijn uiteraard ook gespot door F@z5r, Sgapie, Malfunction en ikke!

Naar aanleiding van jouw opmerking ben ik 's op die website wezen kijken, maar ze willen me niet hebben/registreren. :( (geef ze 's ongelijk) ;)
Ik ga het binnenkort nog 's proberen.

:} voor de afwezigheid van schaamrandjes!

Ohw jah... we waren zo slim om te vragen met wie we hadden staan praten :Z :P

En als het aanmelden niet lukt, stuur dan even een mail naar Micky...
 

Heb ik jou niet eerder op dezelfde plaats in het voorjaar gespot? Ik meen te herinneren dat je toen haast had, in Capelle werkte en met de auto van de zaak ergens heen moest en je was al laat. Kan dit kloppen? Ik kan het bericht helaas niet zo snel terugvinden....

Groetjes,

Martine
 
OK jij en CBRgirl zijn uiteraard ook gespot door F@z5r, Sgapie, Malfunction en ikke!

Naar aanleiding van jouw opmerking ben ik 's op die website wezen kijken, maar ze willen me niet hebben/registreren. :( (geef ze 's ongelijk) ;)
Ik ga het binnenkort nog 's proberen.

:} voor de afwezigheid van schaamrandjes!

Ha! Nu weten we met wie we gesproken hebben! :)

Raar dat je je niet kan registreren? Mail me anders ff... mmickyss@yahoo.com.

Tja.... wat betreft de niet aanwezige schaamrandjes..... :] *D
 
En ik had gisteren nog wel zo mooi een sticker met mijn nickname op mijn kuipruitje geplakt, die valt dus blijkbaar nog niet genoeg op. Maar je hebt mij dus gespot (of eigenlijk dus mijn motor). Ik was bij een vriend wat aan zijn brommer aan het prutsen. Ik kom nog wel regelmatig in Werkhoven aangezien mijn ouders bij jouw moeder in de straat wonen.
Ha, was jij dat!
Ik moest wel ff in je mailadres bekijken voordat ik wist wie je was... :z
 
Tegen 17.00-17.15 een CBR600 gespot, ik stond voor de verkeerslichten om de A12 op te gaan, jij kwam toeterend voorbij...Gespot!!!
In Veenendaal, jij reed richting "de Klomp".. :]
Yep that's me.
Nu zag ik wel dat jouw motor blauw was :P maar ik heb niet opgelet wat voor een het was .
 
Ik moest de klere eind terug lopen omdat mevrouw de tank niet op reserve kon zetten en weer zo asociaal hard moest rijden |( :+ .

Stoppen we trouwens niet meer voor motorrijders op de vluchtstrook :0 ;) :+

jawel ik stop wel voor motorrijders op de vluchtstrook, laatst nog eentje achterop meegenomen naar het benzinestation om hem daarna samen met een jerrycan benzine in mijn nek weer terug te brengen, in deze situatie was het en beetje lastig om te stoppen, er reed een vrachtwagen schuin voor me dus ik zag jullie pas laat en bovendien reed ik een beetje te hard O-)
 
vanmiddag uurtje of 16:20 op de van Brienenoordbrug richting Dordt een VTR :? met een sticker onder zijn plaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan