[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 minuten geleden, in Uithoorn... MFer gespot, hij mij ook ;) even kort laten blijken aan elkaar dat we MFers zijn :)
Ik op mijn Ducati 750SS en jij op een mooie grijze Ninja... :]
 
10 minuten geleden, in Uithoorn... MFer gespot, hij mij ook ;) even kort laten blijken aan elkaar dat we MFers zijn :)
Ik op mijn Ducati 750SS en jij op een mooie grijze Ninja... :]

Juist, dat was ik.. Ik zag dat stickertje, en toen moest ik je de mijne ook laten zien natuurlijk, vond het wel weer effe lache om zo een stickertje te zien rijden, maar ik zag je al even rijden samen met een andere motor die sloeg net rechtsaf voordat ik je inhaalde, daarna zag ik je sticker pas, die andere motor ook van MF??

Lekkere brul komt er wel uit die duc zeg... :}
 
Alweeeeer op de Provinciale weg in N-S,
5 over 2, Lady-M gespot,
later ook nog DDD...

Zeg, moet jij niet werken? ;) Zit maar een beetje uit het raam te staren.....Ik wist niet dat je moest werken, anders was ik wel ff een praatje komen maken. Ik weet overigens pas sinds vanmiddag dat je daar werkt. Ik wist nooit precies waar het was en eerst dacht ik dat je in Alkmaar zat :+
 
jawel ik stop wel voor motorrijders op de vluchtstrook, laatst nog eentje achterop meegenomen naar het benzinestation om hem daarna samen met een jerrycan benzine in mijn nek weer terug te brengen, in deze situatie was het en beetje lastig om te stoppen, er reed een vrachtwagen schuin voor me dus ik zag jullie pas laat en bovendien reed ik een beetje te hard O-)

het is je vergeven
 
Vanochtend op de Groenekruisweg t.h.v. Shell pomp bij Heenvliet. Je reed omstreeks 06:15 :Z richting Spijkenisse op een oranje/zwarte motor.
Gezien het vroege tijdstip en m'n gesloten ogenis dit de hele beschrijving van de motor. was nog net wakker genoeg om MF sticker te zien.
ps. ik stond te tanken met m'n koekblik (grijze VW Golf).
 
Gespot: vanmorgen half elf (vrijdag) Gixxer 1000 grijs in Utrecht, koningsweg. Berijder met dainese leren pak. motor met mf sticker. Welke MF-er uit Utrecht?
 
vanmiddag gespot in Amsterdam ZO, zwarte TDM 900.
Was om ongeveer half drie, ik stond in mijn bedrijfswagen voor de verkeerslichten te wachten op de meibergdreef richting A9 Amstelveen, toen ik rechts naast mij een motor af zag slaan met sticker *D
 
Vanmiddag 13:00 voor de Mediamarkt Rotterdam Oosterhof

Stond eigenlijk naar een oranje Kawa te kijken toe er achter me een Yamaha R1 wegreed
Zag nog net het MF stickertje op de nummerplaat...

Heb hem nu zelf ook deze week erop geplakt
Ben benieuwd wanneer ik gespot word ?????
 
Vanuit Amsterdam ff een patatje halen in Scheveningen en aldaar een zwart/rode sportmotor (Yamaha?) gespot. Het motorpak van de bestuurder was in diezelfde kleuren. Dit was rond 12.15 in dat ene buitje dat viel, ter hoogte van de bioscoop.
Kenteken begon met MZ-..-..
 
Eind van de ochtend een rode thundercat met mf sticker gespot in den haag op de raamweg richting scheveningen, samen met 2 honda's (1x cbr 600?) zonder mf stickers.

Berijd(st)er droeg een zwarte uvex helm.

Ik zat zelf in koekblik :X
 
Vijf minuten geleden A'dam Oud-Zuid voor het stoplicht op de hoek beethovenstraat. Op een Kawa volgens mij en je nick Mokum DonCorleone als ik het goed zag......op je ruitje. Zag ij het volgende stoplicht je mf sticker, was te laat anders had ik ff een praatje met je gemaakt! Blijft leuk dat spotten
 
gister ochtend bij de telegraaf in Amsterdam een blauw witte GSX-R gespot die als enige van de motoren met de kont richting de weg stond.

Briefje opgeplakt met nickname.

Wie werkt er bij de telegraaf????
 
Vanavond om 21:00 ongeveer in valkenburg richting leiden, het bruggetje over de n206 (Tjalmaweg)richting Leiden. 2 motoren met 1 een mf sticker en ze reden allebei over die brug. Kon de motor niet goed zien want stond een andere motorrijder te filmen die onder die tunnel door kwam( geen mf'er) .
 
Vanmiddag Racecat (sjaak) gespot op de gordelweg in r'dam .. ik zelf in vrachtwagen weet nou niet of je doorhad dat ik het was :?

Vanvond Baby Bandit Bikster gespot bij martijs motor kleding .. was weer ff gezellig ;)
 
Vanavond naar Scheveningen geweest. Waren maar weinig PPPers. Silberpfeil met vriendin en Pizza met collega's

Wel een paar anderen gespot:

Grover met vriendin. Enkele andere MFers die ik niet ken of gesproken heb reden gelijk met hem weg. O.a. een zwarte Ninja

Valentina Rossi met vriend op haar oefen-motor.

Arckira en Mini Mistress en ? (nick ff kwijt) in de auto. Alhoewel je in dit geval beter kan zeggen dat zij mij gespot hebben :P

't vuurwerk stelde overigens weinig voor :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan