[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag bij Motoport Rockanje een blauwe (Suzuki SV???) gespot met MF sticker.

Deze motor stond voor de showroom in het hoekje geparkeerd...
 
Vanmiddag om kwart voor vijf weer 2 M-F gespot.
Ik kwam uit sommelsdijk rijden in het koekblik. (paarse golf)
Vanuit Dirksland richting rotonde bij de staver reden er twee.
Volgens mij een naked en een chopper, maar weet niet zeker.

Ikke wil ook x gespot worden....................... ;(
 
ja, waar hangen die gasten uit :? Want op de PPP zelf zie je ook (..bijna..) niemand..
De PPPers die ik wel zag, wisten dat ook niet
idd...dit zijn de 'voorrondes', toch :? De finaleavonden op 11 t/m 14 augustus zullen wel beter zijn, dan zijn er ook meerdere shows op 1 avond.
Dat heb ik ook gehoord, ja

PS. wat betreft dat contact houden; kan ik jullie aan m'n MSn lijst toevoegen?
 
Vanmiddag om kwart voor vijf weer 2 M-F gespot.
Ik kwam uit sommelsdijk rijden in het koekblik. (paarse golf)
Vanuit Dirksland richting rotonde bij de staver reden er twee.
Volgens mij een naked en een chopper, maar weet niet zeker.

Ikke wil ook x gespot worden....................... ;(

Als jij nou dat stickertje erop plakt en over goeree en overflakkee scheurd
zal ik ff goed oplette :+ (kijk eigenlijk nooit of te laat naar nummmerborden)
 
Vanmiddag om kwart voor vijf weer 2 M-F gespot.
Ik kwam uit sommelsdijk rijden in het koekblik. (paarse golf)
Vanuit Dirksland richting rotonde bij de staver reden er twee.
Volgens mij een naked en een chopper, maar weet niet zeker.

Ikke wil ook x gespot worden....................... ;(

Wij hebben daar inderdaad rond die tijd in die buurt gereden van Brouwersdam langs Dirksland richting Oud-Beijerland (ben niet zo goed in plaatsjes daar): een blauwe Yamaha Virago 750 Shopper met beertje achterop. Zwart/rode jas, grijze helm en spijkerbroek. Mijn vriend heeft een groene Yamaha Diversion 900 met topkoffer, zwarte jas, grijze helm en spijkerbroek. Bedoel je ons? Dat zou wel waanzinnig zijn. Laat het even weten!

Martine
 
Vanmiddag 13:00 voor de Mediamarkt Rotterdam Oosterhof

Stond eigenlijk naar een oranje Kawa te kijken toe er achter me een Yamaha R1 wegreed
Zag nog net het MF stickertje op de nummerplaat...

Heb hem nu zelf ook deze week erop geplakt
Ben benieuwd wanneer ik gespot word ?????

Yes, dat was ik (het was dus geen R1 maar een R6 :) )maar toch bedankt :}
 
Vanuit Amsterdam ff een patatje halen in Scheveningen en aldaar een zwart/rode sportmotor (Yamaha?) gespot. Het motorpak van de bestuurder was in diezelfde kleuren. Dit was rond 12.15 in dat ene buitje dat viel, ter hoogte van de bioscoop.
Kenteken begon met MZ-..-..

Damm, ook dat was ik... :} het moet niet veel gekker worden...

Gisteren ook nog een dame op een groen/witte Kawasaki ZXR-400 (25KW) gesproken in Safe-Zoetermeer (was alleen vergeten je MF-naam te vragen |( )
 
Laatst bewerkt:
Gespot in Zwolle, landelijke omgeving Oldeneel bij een van de woningen:

motor met MF-sticker (d'uh!) :P

Zag eigenlijk pas dat er een sticker op zat toen ik er al langs was, dus niet gezien wat voor een het was. Ik kwam op de trapfiets voorbij. Heb niemand bij de motor gezien.


Dat moet ik wel geweest zijn :)
 
net veel motorrijders gezien op de Boezembocht, dacht moet er toch wel 1-tjuh bijzitten en ja hoor..

12.35 boezembocht dus, zwart/zilver Dainese pak, donkere motor ( merk niet gezien, had het ff te laat door ) kofferachterop, donkere helm ..
Je ging richting Bosdreef ..

( ik liep met logeerhond ff motoren te kijk n ;) )
 
ik denk superkris die zin motort super aso in de weg had staan voor de edah van een uur of half 3 tot over 5 uur op de Laarderweg in Bussum , kon geen papiertje vinden om er groeten pepe op te zetten en op jouw tank schrijven is ook zo wat :+

Denk dat ie van mij is, woon er boven namelijk. Hij zal nog wel vaker in de weg staan aangezien ie niet in de berging kan.

ciao
 
rond twee uur vanmiddag op de A18 ter hoogte van doetinchem een rode honda SP1 met een dame er op :9


heb je nog gestalkt tot aan varsseveld met mijn oude mazda :)

ik zag dat je aan het einde snelweg (na het laatste viaduct)op het gas ging dus weet je dat ze daar nooit staan te flitsen *D

iemand uit de buurt :?
 
+/- 14:45 A73 bij beuningen.

3 personen waarvan 2 met oortjes op de helm.

Ik kwam langs vliegen , heb zelf geen sticker dus niet gespot denk ik :+
 
Wij hebben daar inderdaad rond die tijd in die buurt gereden van Brouwersdam langs Dirksland richting Oud-Beijerland (ben niet zo goed in plaatsjes daar): een blauwe Yamaha Virago 750 Shopper met beertje achterop. Zwart/rode jas, grijze helm en spijkerbroek. Mijn vriend heeft een groene Yamaha Diversion 900 met topkoffer, zwarte jas, grijze helm en spijkerbroek. Bedoel je ons? Dat zou wel waanzinnig zijn. Laat het even weten!

Martine
Je bedoelt natuurlijk zo'n spijkerbroek met van die Kevlar stukken erop, niet waar??? :? O-) :X
 
gespot, op de A6, bij de ketelbrug, hij stond weer eens open voor de zoveelste keer vandaag, ik stond (met koekblik)aan de kant vanaf Lelystad, en toen de slagbomen weer omhoog gingen reed er vanaf Emmeloord een zwarte motor met ronde koplampen en duo passagier vooraan, richting lelystad, mooi de snelweg ruim baan. was ongeveer 10 minuten geleden, 10 voor 4
 
Hallo ik ben vandaag met een kameraad naar de rizla racing day (circuit assen)geweest op de motor.Op de terug weg heb ik een rode r1 gespot met het kenteken MD-ZX-64.Dit was net bij de afslag van het tt circuit, je ging richting rolde/hoogeveen.


wie o wie?
 
Vrijdagavond 18.10 uur A1O, afslag S108, een Kawa gespot.
Berijder in een donkere jas + spijkerbroek.....
 
Ben net door Ricky gespot op de wibaut straat in A'dam :)
Leuk koekblikje wel hoor, maar is het niet veellekkerder om op de motor te klauteren joh? :D
 
Ik heb vanmiddag mijn eerste MF-er gespot.. Ik was rond aan het toeren in vlissingen en omstreken (zie ook dit topic), ff colaatje pakken op de boulevard, en weer terug naar het Brabantsche land..

Kom ik opeens bij het stoplicht achter een stuk of 10-15 superdikke bikes te staan.. Nog een stukje achter ze aan gereden, moest toch die kant uit.. Toen ze bij een benzinepomp afsloegen ben ik doorgekacheld (om jezelf nou op zo'n manier uit te nodigen als newbie met een bijna antieke motor tussen al die flitsende bikes is ook wat).. Vooraan reed iig een gast met een zwarte motor, met een zwart pak, met een gele schuine streep erover, met een MF sticker..

Door alle mooie leren pakken, de brullende uitlaten en de motors die me om de oren vlogen heb ik niet eens gezien wat voor motors het waren..

Wat cool :D

Dat was de fzrclub .. waren dus allemaal Fzr'en :) 400/600 en 1000's .... 3 vreemde eenden in de groep ... ik op een suzuki gsxr600,een cbr600 en een R1...

welke mf'ers erbij reden uhmm

Evil knievel
Timbo
Rullend rubberrr
DannyThe1
Bigrob
Subduc
Wolly
Fizzerman
Gum
En ik :)

je heb er dus aardig wat gespot ;) (waarschijnlijk niet allemaal met sticker)

pict0190.jpg

pict0189.jpg
 
Laatst bewerkt:
alweer een spot gedaan, 2de vandaag al, op de weg van tollebeek naar nagele, (noordoostpolder) reed ik samen met mijn vriendin in een rode opel astra(auto van mijn vriendin :X ) toen wij twee motor rijders tegen kwamen de voorste had een mf sticker, de achterste was een gele thundercat, de voorste weet ik zo niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan