[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damm, ook dat was ik... :} het moet niet veel gekker worden...

Gisteren ook nog een dame op een groen/witte Kawasaki ZXR-400 (25KW) gesproken in Safe-Zoetermeer (was alleen vergeten je MF-naam te vragen |( )

Ik was het!! Heb je het thuisfront al zover gekregen, zodat je een nieuwe motor aan mag schaffen ;)
 
Vandaag iets na Zwolle in de richting van Assen een zwarte SV650 met duo en op Assen zelf een bordeaux rode uhhhh weet ik niet geparkeerd vlak naast pitbox 1.
 
Vandaag in de middag op De Posbank gespot 2 RVF's en 1 Hornet met sticker en een Suzuki Gixxer zonder (gij ongelovige! O-) ) .....heb er maar even een fotootje van gemaakt ;)

full


Lekker terrasje gepikt? Wij ook....
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt natuurlijk zo'n spijkerbroek met van die Kevlar stukken erop, niet waar??? :? O-) :X

Ik mag niet liegen van mijn moeder dus ik zal eerlijk toegeven dat we onverantwoord bezig waren in onze gewone spijkerbroeken. Mijn vriend doet dat wel vaker, ik trek meestal mijn motorbroek toch wel aan, hoewel die ook niet veel voorstelt, dus ik had geen zin in zweten, dus...... Voor iemand er over begint ik weet dat ik stom bezig ben door nog steeds in zo'n waardeloze broek rond te rijden. Heb ook nog steeds niets gevonden voor een leuk prijsje....

Martine
 
Ik heb starrr gespot in groningen *D hij zag mij alleen eerder,en ik stond ook nog wel achter hem te wachten voor de brug. |(
 
Gespot....Motorfreak!!! Dan sta ik nog voor je te brommen...heb je niet eens door dat ik een MF'er ben!!

Heb trouwens vandaag in Hilversum ook een MF'er gespot. We stonden voor een wegopbreking te wachten. Je sloot eerst aan maar daarna reed je toch door! We zagen te laat je sticker, maar je zei verder ook niks!
Wij stonden daar te kloten met een auto zijn ruitenwissers. We reden een Bandit en GSX!!

Volgende keer ff wat zeggen hoor!!!! Je hebt niet voor niets een stickkert!!
 
Vanmiddag onderweg naar Den Haag een blauwe motor gespot, ik ging verder over de A12, jij ging de A20 op. Ik was die blije op een zwarte Fazer die naar m'n sticker zat te wijzen :P
 
Vanmiddag om 17:45 ongeveer een groepje buikschuivers door Apeldoorn zien touren, waarvan 2 met een MF sticker geloof ik. Niet gezien wat voor een motoren hert waren waren al weer voorbij voor ik er erg in had. 1 van de 2 was een blauwe Yamaha geloof ik.
 
Die hanenkam of oortjes zijn niet echt een herkenningspunt meer, heb vandaag méér rijders gezien met die dingen dan zonder :Z :z

Je stond ook op de verkeerde momenten buiten... |(

Ofwel, toen ik voorbij kwam en 2x toeterde was je niet op je plek... B|
Paps zag me dus wel voorbij rijden... ;)
 
Vanmiddag onderweg naar Den Haag een blauwe motor gespot, ik ging verder over de A12, jij ging de A20 op. Ik was die blije op een zwarte Fazer die naar m'n sticker zat te wijzen :P


Ja je was inderdaad flink aan het wijzen. :9
It was me, kwam net terug van een lekker stukkie stuffen.
 
Vandaag gespot in zandvoort een rode Suzuki Bandit je reed eerst achter mij en haalde me later in. kenteken begon met MY en duo rijdster had een rugtas met bigtwin er op.
 
Vanavond om ongeveer 19.15 een :] gespot bij het tolpoortje ( :r ) van de kennedy tunnel in Antwerpen: een donkergrijze motor met berijder in zwart leer met rood/zwarte arai helm. Kenteken begint met ML-....... wie was dit?
Wij stonden achter je in donkerblauw koekblik.
 
Hallo ik ben vandaag met een kameraad naar de rizla racing day (circuit assen)geweest op de motor.Op de terug weg heb ik een rode r1 gespot met het kenteken MD-ZX-64.Dit was net bij de afslag van het tt circuit, je ging richting rolde/hoogeveen.


wie o wie?
als je op het binnen terein bent geweest dan had je DOELPAAL VILLIE EN IKBENGEK ook kunnen spoten motoren stonden naast de pitsboxen :9~
 
Gespot in Zwolle:

donkerblauwe ZXR (?)

Rond 17:30 denk ik, rotonde in Stadshagen richting brug (Mastenbroekerallee)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan