[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag gespot

jullie sloegen af naar A huppelde pup ik bleef de A 50 volgen (reed achter 3 motoren aan in mijn koelblik)
Jij reed op een honda (type geen idee) met bijrijder hij/zij had flapperende oortjes aan helm

vlak voor het leuke stuk bij Zwolle reden jullie.... jij met bijrijder en had je voetje netjes rechts naast je motor hangen

wie o wie ...

natuurlijk heb iknog meer mede mf-ers gezien maar ja geen leuke details kunnen waarnemen...

Greetz Luus
 
Gisteren 3 spots...

3 motoren, ik denk Aprillia, Duc en een Kawa op de A50, wij reden een tijdje achter julie YZF en een Blade en zijn er bij Hoenderlo of gegaan..

Later bij Safe Apeldoorn nog even staan praten met een MF-er
 
Weet niet zeker maar zag eruit als een blauwe Thunder(cat)(ace) komende vanaf de haagseschouwweg bij Holliday Inn leiden ging richting A44 om ongeveer 13:00u.

Klopt dat was ik.. Samen met "Ooitzalikhethale" (wat een naam zeg!)

Volgens mij zat hij op een fazer...(zonder MF-sticker :( )
 
Vanavond 04/09/2004 omstreeks 21:00 uur, Maasboulervard ROTTERDAM, was samen met Kawa er-5 een stukje aan het rijden toen we plotseling voor het verkeerslicht SIEBJE
spotte! wie ik ben? Groene kawa zxr en riep dat je gespot was! :]

Jaja, ik ben je nog niet vergeten... Nog genoten van het vuurwerk gisteravond in ROtterdam??

Gisteravond nadat het vuurwerk was afgelopen spotte ik nog een MF'er op de maasboulevard!! Dus rond een uurtje of 23.00 uur werd ik ingehaald ongeveer ter hoogte waar de flitspalen staan :P .. De motor zag ik niet goed, ik zag alleen dat er 2 mensen opzaten... WIe o wie???
 
Vandaag rond 14:30 uur: MF'er op een Honda chopper (savage?) B| gespot vlak voor de Waaldijk.
De berijder had een zwart textiel jack en een zilvergrijze helm (Schuberth), de passagier een blauw met rood leren pak. Jullie gingen richting Tiel (rechtsaf) en ik richting Nijmegen (linksaf).

Wie o wie....?
 
Laatst bewerkt:
Gespot: Euuh... ff denken..... Ik denk de moeder van Soepkip ;) ...
Maar wie was dan Wegpiraat :? .

Nog gefeliciteerd met je 60ste verjaardag en bedankt voor het gebak :9~ :} !!!

Groeten Ollie, Spider, Emsee, Nobodie, FZ6 Fazer, Hrimgrimnir, JuliusXL en F@z5r *D ...
 
Laatst bewerkt:
Op de weg bij oudewater gespot:

Bikermouse.

Ook nog een groepje met 3 andere mf-ers. In het groepje reedt iig nog een blauwe hornet. Wij stonder aan de kant met een blauwe r6, een zwarte eeeehhhhh en een groene GPZ. Wie ow wie???
 
Anderhalf uur terug gespot bij de Tex in Hengelo: Een aantal oude brikkers van de OBT Twente. Verschillende stickertjes gezien. Ik ben er ff tussendor gereden en heb gezwaaid O-) .
 
Vanmiddag rond 15.15 uur, stond ik voor verkeerlichten te wachten bij het voetbalstadion in Zwolle. Twee rijbanen voor rechtdoor, ik stond op de linkse baan vooraan. Verkeerlicht sprong op groen en er schoot een motor tussen mij en de auto die op de rechterbaan stond te wachten. Super!!! Je schoot er mooi tussen door *D . Je had een donkerbruine jas en een beige kleurige broek aan. Helm was dacht ik rood met wit gekleurd. Kenteken begon volgens mij met MY.
 
vandaag gespot tijdens de hornetmeeting bij AC de Meern, naast de aanwezige hornets tevens Don Yoshi en een aantal andere MF'ers die ook toevallig daar hadden afgesproken. foto bijgeleverd..

full
 
Op de weg bij oudewater gespot:

Bikermouse.

Ook nog een groepje met 3 andere mf-ers. In het groepje reedt iig nog een blauwe hornet. Wij stonder aan de kant met een blauwe r6, een zwarte eeeehhhhh en een groene GPZ. Wie ow wie???

dat was een klein onderdeel van de hornetmeeting, ik zag bij jullie iig 1 stickertje, op de zwarte motor meen ik
een samenspot dus... ;)
 
Zojuist gespot op Ring Groningen uit de richting Assen, groepje waarvan iig een MFer. Ik sloeg rechtaf richting Hoogezand.
K reed op een rood/witte Guzzi met een tas achterop geknoopt :)
 
Vandaag eindelijk! Na twee dagen op en neer gereden te hebben naar Assen (800 km in totaal) welgeteld 1 sticker!

een Zwarte hayabusa! :} Berijder geheel in zwart, van laars tot helm. Ik ben je voorbijgereden en heb even op het stickertje gewezen. Was vlakbij StrandHorst op de A28 richting Amersfoort.

Waar was iedereen met een sticker.......? :? (Ben zelf ook niet gespot ;( )
 
Zit ik vanavond (+/- 19:15) op de zuidboulevard in Katwijk te genieten van gebakken mosselen, komt er ineens een zwarte TL1000S met sticker voorbij denderen.

Wie 'o' wie was dit?

*was trouwens zelf niet op de motor*
Prachtig :} net een dag een sticker en nu al gespot leuk om te lezen :}
Mijn naam is Thijss en heb net 3 maanden mijn rijbewijs en sinds twee weken deze Suzuki ik ben er echt blij mee.Ik laat hem dan op het boulevaartje in Katwijk vaak even horen aan mijn plaats genoten en toeristen :] :]

He de mazzel en eh mischien zien we elkaar nog een keertje :} :} :}


Groeten Thijss :)
 
zitten wij, Fuck Het Milieu, EarlyUC, 1OW6O, Super Grover en Viccie in Zwartsluis op het terras van De Albatros om 18.3Ou. komt er een Blauwe en een Rode R1 de hoek om. Die rode had een duo. Wie waren dat?
 
Op de terug weg van sbk, mat zwarte duuc (996 denk ik)
Reed nog stukje met VFred en mij op, en ging vervolgens tanken.
 
Vanmorgen 4 MF ers gespot bij de ikea in Hengelo.
Witte Gpz voorop met daarachter 3 choppers waarvan de 3e met een blauwe plaat links naast achterwiel.Gpz gaf nog ff flink gas toen ie afgeslagen was.
Zal tegen 11 uur geweest zijn.
Kwamen uit richting Hengelo.
Ik stond te wachten bij t stoplicht rechts voor jullie.
Denk OBTT rijders :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan