[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteravond (maandag 27 september) iemand gespot. Of eigenlijk werd ik gespot, kwam ineens een moto voor me rijden druk wijzend naar zijn nummerbord :)

uiteraard onthoud ik geen nummerborden, maar t begon met een M :+

dit alles gebeurde ergens in Hilversum
Ja klopt, ik kwam van de utrechtseweg en ik zag je in de verte over die nieuwe rontonde rijden, dus ik had maar ff mn gas open getrokken om je in te halen. Ik had alleen nogal haast...
 
Daarnet om 16.30 uur Kruising MAKRO RICHTING EMERPARKBRUG in BREDA
Grijze Zilvere YAMAHA denk THUNDERCAT,diversen felle kleuren helm,zwarte rugzak om!!!!!
Zwart grijs zilvere combiepak!!!!
Je reed richting Haagse Beemde !!!
 
Een Grote kans dat dat TAZZ was!!
Gespot!

Vanmorgen 7:50uur op de A16 richting Rotterdam Centrum
tussen het stagnerende verkeer door.

Sportmotor, volgens mij yamaha ace, grijs-oranje?
Berijder, ik dacht een geblokte jas aan.

:? hoe vaag kun je zijn, maarja iedereen die zich aangesproken voelt is hierbij wel gelijk in 1 x gespot. :X
 
Daarnet om 16.30 uur Kruising MAKRO RICHTING EMERPARKBRUG in BREDA
Grijze Zilvere YAMAHA denk THUNDERCAT,diversen felle kleuren helm,zwarte rugzak om!!!!!
Zwart grijs zilvere combiepak!!!!
Je reed richting Haagse Beemde !!!

dat was me op de heenweg naar pappie :)

Jaja! I snapped Viccie!! 8-)

Toenet 5 over 5 hier op de noordelijke rondweg in Breda

dat was idd me, dit keer op de terugweg van pappie :+
 
Had al zn Vaag vermoeden :+ dat jij t was :}
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :]
Reed met mn poepdoos de andere kant op reed bijna de berm in met mn fiat cinq met een grote mf sticker achterop.(nog nooit mee gespot ;( )
dat was me op de heenweg naar pappie :)dat was idd me, dit keer op de terugweg van pappie :+
 
Laatst bewerkt:
uhh best wel in de buurt ;)
nog geen 1 km er vandaan moest tanken en zag de motor staan even er langs gereden meende al iets blauws te hebben zien zittn maar die golf stond er zo dicht op geparkeerd.

heb je het briefje nog gevonden ?


jaja, het briefje zat er nog netjes op.
Dacht eerst dat het een of andere stomme grap van mijn stagebegeleidster was... Maar toen ik de tekst las werd het me een stuk duidelijker (mijn stagebegeleidster daarentegen snapte er niks van: ze kon maar niet begrijpen waarom mensen briefjes bij elkaar op de motor plakken met de tekst: "gespot")
 
Zonet op de A4 twee MF'ers gespot (richting A'dam):
- Chopper, bestuurder met zonnebril, kenteken MN-7*-**, je ging eraf bij Leiden, +/- 09:15
- Onbekende motor, bestuurder met geel/(groene?) helm, kenteken MJ-F*-**, je reed ter hoogte van Roelofarendsveen, +/- 09:45

Wie heb ik gezien? :)
Die gele zou ik wel geweest kunnen zijn... dan was het waarschijnlijk iets vroeger...
 
gisteren gespot: newbie meeting op de markt in valkenswaard..

Zwarte (overgespoten?) naked reed ook een rondje via dommelen. Ik kwam je een aantal keer tegen. Je accelereerde nogal hard valkenswaard uit en dommelen in.. je zal wel deel hebben uitgemaakt van de meeting en ff een testrondje hebben gereden..

ik was chinees aan het bezorgen op een rare rode brommert, zag ik plotseling stuk of 10 mf'ers op de markt staan! Nu is er een keer iets te doen en nu weet ik er niets van..
nog een praatje gemaakt met ik geloof VF Red S, ofzoiets.. Nog goede terugreis gehad?
Ik hoorde mijn spot via via. Ik was het inderdaad V FRed S (Fred S). Ik moest eerst nog even naar Riethoven. (Foto's brengen van een super lang weekend Eifel: vrijdagmorgen t/m maandagavond). Daarna weer naar huis (omgeving Utrecht). Alles is goed verlopen.
 
kaaszje gespot op de A4, ter hoogte van dat Total station rond 17.40u. ik reed in tegengestelde richting, op weg naar Amsterdam
 
whoehaha je raad nooit wie of ja wat ik gespot heb

ik zag die motor (of ja motor) en dacht van heey die komt wel erg bekend voor met die kleuren en vacht het was die motor met al die koeien vellen erop enzo is hier ook ene topic over geweest van dat bouwproject die ene met die zijspan

ik heb er ff naar staan kijken en moet zeggen dat ie echt mooi gemaakt is
is echt een mooi dingetje
oow ja moet natuurlijk ook zeggen waar ik die gezien heb (helmond B| )rond 3 uur half 4

greetz het menneke
 
zit al geruime tijd op mf :) , altijd uitkijken naar motor met mf stickers, en vandaag eindelijk 1tje gespot :)

midden centrum van enschede, stoplicht hogeschool/station. zwarte/rode honda cbr600 :)

ik zat op een gaar puchie, dus vond me zelf er te debiel uitzien om je aan te spreken :X :)

overgens 20min gelden ong
 
Niet echt een spot!!

Maar welke vrolijkerd van de NUON had ik vanmorgen aan de lijn wat betreft mijn meterstand? :}

Je had een Honda Blackbird die erg hard ging. :)

Helemaal vergeten te vragen of je een mf'er was, maar dat moet haast wel. Je klonk enthousiast genoeg. :)

Jaja zelfs als ik met de NUON bel draait het uit op motoren. :)
 
vanmorgen, ca 8.00 uur reed ik samen met een groene GPZ500 door Leiden... wie o wie?


(ikke was dus die zwarte TDM)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan