[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een tankcam ja.. ben 't nu aan het overzetten op m'n pc (wordt zo'n 12 gb)
Ik heb jullie er ook ff opgezet, zal wel ff op internet zetten ofzo.. zal ik het wel ff melden hoe en wat :)
Het was trouwens een SV650S ;) Oke oke het geluid is misschien wel naar een 1000 :P

Die fireblade hoorde niet bij ons trouwens.... :)thnx })
Dat was overigens de R6 met de kneeslider...
Hij verloor z'n titaniumblokje... B|Ow dat is niet zo mooi.. volgens mij was door de hitte de schroef door de slider gebrand...:^ Jup :P we waren weer ff aan het touren... :P
Hij zal strx wel reageren... hij is nu onderweg naar huis :)
was wel ff lekker rijden }) })
je moet maar ff mailen, wanneer en waar je dat filmpie neerzet 8-)

hengel
 
Vandaag diversen sv's en dl's gespot tijdens de sv meets dl tocht.

Vanavond rond 20.15 ook nog een blauwe r1 gespot in ermelo voor de videotheek.
 
Ja ik trek 'm wel omhoog in z'n 2.. wel met de koppeling.. ach hij was laatst nagekeken en d'r was niets aan de hand met de koppeling.. en ik kan je vertellen dat er al aardig wat wheelies met koppeling op zitten O-)

Als ik het in me 2probeer, slipt de koppeling aardig veel en krijg hem dan maar zo'n 20cm omhoog |(

Heb jij je balanspunt al gevonden, je leek er aardig dichtbij te komen :]
 
Om 17.35 hele hoop MF-ers gespot waaronder Superkris en nog wat andere waaronder een rode SP1 en nog wat.
Ik reed op een zwarte zx636r

Hoop MF'ers gespot op de Hornet Meeting, 25KW-meeting en later op de middag op de BLVD H'Wijk kwam SuperKris nog langs met een zooi SuperSport-MF'ers. Leuke rit gehad?

Ook nog een MF'er (alleen de fiets) gespot in de buurt van slot Zeist. Daar waar je naar rechts gaat om tussen de bomenrij langs het park van Slot Zeist te rijden staat een appartementencomplex. Er stond een blauwe naked (CB500/GS500/ o.i.d.) voor het complex.
 
full
 
Max, Niels, Mofje, Triker bij Street or track ook even gesproken.
Vmaxbabe ook gezien... ze was in gesprek.

@ Triker, is Erik blijven plakken op je digi ;)
Gespotted :+

:en de laatste
(Afbeelding)
streetfighterday utrecht dus



-O- en niemand die mijn bandit(je) heeft gezien -O- -O-

:+
nope :N

weinig bekende gezien op sot
verder alleen max en niels gespot(buiten)..niels goete iig terug dus zal me waarschijnlijk hebben herkend....
:^
*O* yepp .was well leuk ........een aantal MF ers gespot ....
Herzlich wilkommen in die Niederlande :+
Du einiger zwei mofjens ;)
 
Gespot door mijn buurvrouwtje :} (goed afgericht :+ )

Vandaag zondag rond 13.00 uur, op de weg van Beek naar Zeddam ongeveer 10 motoren. Ze stoven haar redelijk vlot 8-) voorbij, om vervolgens voor de rotonde bij Zeddam te gaan staan overleggen waar ze koffie wilden drinken. B|
Niet alle motoren hadden een sticker volgens haar.

Wie oh wie heeft ze gezien?
 
vandaag bij BP Woerden rond 17:00, groepje van vier of vijf man waaronder mf'ers. Heb nog staan praten met één ervan bij het afrekenen of ik nou pomp vier of zes moest hebben :P

Hey!!! Dat waren Lonely, Fitrefo, Herbouwer & Froukje, Horney en ik *O* *O*

Op weg naar huis van een superdag...DE 2e Hornetmeeting!!

Ik heb FF niet opgelet of jullie stickers hadden maar er zat in elk geval een SV650 bij...toch? Volgende X ons allemaal FF aanspreken natuurlijk!! *O*
 
gespot in Utrech

2 heren en een dame bij de streetfighter dag
jullie stonden bij 3 motoren met een mf sticker en riepen gespot
wij liepen met 7 man voorbij en hebben nog ff staan kletsen
gr uit amsterdam
 
pff, jij wel lekker droog. ik stond nog 2 uur kou te lijden in het stadion, om vervolgens weer in de regen terug te moeten. |(
je moet er wat voor over hebben om een wedstrijd te zien :+
Ow, je ging naar FC Den Haag - Twente..zag idd weer dat veel supporters bij mij aan de overkant verzameld hadden en overstaken richting stadion! ;) Da's f*ck, hebbie geen goeie regenjas :?
Volgens mij zag ik Arckira bij Hans van Wijk met zijn vrouw en 2 kids..Je vrouw had een zwart truitje aan. Als jij het was?
Volgens mij heb ik geen kids! :+ Mijn 'vrouw' heeft wel vaak een zwart truitje aan.. ;)
lijkt mij niet. Of ik moet dingen niet weten O-)
nien???????
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan