[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan het begin van de avond (rond half zes/zes uur)een groene zx6r 2007 (?) (weet niet meer preceis welk type en jaar) met duo passasier gespot, k geloof dat het bij de snelweg ter hoogte van emmeloord oid was..
Je kwam me eerst voorbij, daarna zag ik je sticker en ging je ff achterna en kwam wild gebarend naast je rijden, :P ik reed mn net gekochte motor terug naar huis, gsx-r 2001 blauw/zwart/geel !
 
Laatst bewerkt:
Een blauwe Yamaha FJR op de Kleine Noord in Hoorn zo rond 16:00. :Y Je stond naast een restaurantje geparkeerd.
 
van middag op de A27
motor met stickert gespot terhoogte van eemnes, jullie reden met zijn 3.
ik toeterde nog toen ik jullie inhaalde e stak even me voet uit, ik reed de blauwe zx10r ook reed er voor mij een zzr1100.
ik denk dat jullie richting hp gingen.

U ist Gespot :W
 
Vandaag gespot in Eindhoven en Weert, dezelfde motor. Een smurfblauwe Honda CB-1.

Je werd in Eindhoven op een aanhanger gezet, en in Weert bij een motorzaak naar binnen gereden.

Wéér gespot ;)
 
Aan het begin van de avond gespot op de ouwe gracht in Utrecht: R6-Chick. Stond met m'n fiets (trapfietst) op de brug en dacht nog das een mooie R6 :W
 
Zaterdag 18 oktober rond 15.00 op de A28 tussen Amersfoort en Utrecht....
een zwarte sportmotor MET bestuurder :P (gekleed in leer, voornamelijk zwart) met kenteken M*-TN-73

:W gespot!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond half drie, op de Deltalaan in Huizen:

- bordeaux rode Honda, ouder type motor
- berijder donker pak aan

Meer zo gauw niet gezien....

@ @nne,

Tis alweer ff terug (30 augustus) maar die rode honda zal de mijne geweest zijn!
Bedankt voor de (allereerste) spot! *O* [afbeelding]
Jaaaaa!!! Dat was hem!!
 
Zaterdag middag rond kwart voor drie op de SAmsonweg in wormerveer een donkerblauwe BMW R 1100 / 1150 RT, met een bijrijder.

Ik kwam jullie op de kruising tegemoet op de groene Bandit.

Was dat misschien Ootje?
 
net rond half 1
meer Ducati's dan ik gewoon ben in het rustige Lunteren :)
op de Postweg
ik liep daar met witte hond :W
 
Yo tzr dick,

Ik heb jou R6 idd al eens zien staan toen ik nog niet de kawa had!
Ik ben nu de trotse eigenaar van de ZXR 400 (motorfiets was van Waterpistool)

En ben jij er zo 1tje dat als het regent dat je dan niet met de motor gaat?:P

zie je wel op school;)
Kan het zijn dat ik jou donderdag om 15.15h op de Thorbeckeweg (of Kolkweg of N516) in Zaandam zag rijden, je ging richting de Den Uylbrug?

Zag volgens mij een stickert en was ook een zwart fietsje met groene velgen :?
 
Vanacht rond 02:00u in luxemburg 6 motorrijders.. 2 met MF kentekenstikker..
Nog even aangesproken :"je bent gespot!" jullie kwamen terug van een rondje zuid frankrijk (was jullie ook bij metz al tegen gekomen)

Ben de namen even vergeten sorry....

Marcel
 
Kan het zijn dat ik jou donderdag om 15.15h op de Thorbeckeweg (of Kolkweg of N516) in Zaandam zag rijden, je ging richting de Den Uylbrug?

Zag volgens mij een stickert en was ook een zwart fietsje met groene velgen :?

Dat kan ik ook geweest zijn.

Zwarte fiets - check
Stickert - check
Groene velgen - enigszins groen van kleur als er niet teveel vuil op zit - check
15.15 - check
Thorbeckeweg - check

Wie weet.. :W

ps: voor de duidelijkheid, was daar dus met mijn NTV pekelbrik/ragbak
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan