[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren rond 18 uur gespot door Arckira en mij in Zeist voor de deur van de Gall&Gall (bij de V&D) een Rode VFR. Wie oh wie :)


Vorige week donderdagavond (weer door Arckira en mij) gespot in Utrecht op het Domplein een behoorlijk stoffige groenige Jawa. Van wie is die :?
 
Gisteren rond een uur of 13.30 gespot bij de avia ter hoogte van Meersen/Bunde net buiten maastricht aan de A2 een zwarte sportmotor, die onherkenbaar verbouwt was na, zoals uit het gesprek bleek de veelvoud aan ongelukken. Ik zat op een zwarte Fazer en had nogal haast!

En net zag ik je rustig door de Wyckerbrugstraat in Maastricht kachelen en naar mijn brommer kijken... enfin, dubbelspot!
 
vanmiddag in Noordwijk naast de ingang van de Promenade stonden 2 MF-ers, 1 zwarte Honda CBR en een blauwe (sorry niet goed gekeken wat voor motor).

:W :W :W
 
Vanmiddag om 14:00 op de n207 vanaf de brug leimuiden naar de snelweg.
Zwarte/donkere kawa? bestuurder met zwart pak, donkere helm, en groene hanekam..
Je reed rechtdoor de A4 over, en wij gingen de A4 op de snelweg op richting amsterdam.

Je hebt ons niet gezien, wij jou wel. :W
 
Gisteren nacht in Rotjeknor.. een Yamaha ( type vergeten had een biertje op ) met het kenteken MP-RT-** blauwe.

Iemand?
 
Vanmiddag in de Harskamp voor Restaurant de Vergulde Leeuw langs
2 Choppers (zwart)
Kon niet precies zien welk type
Waren wel een man en een vrouw
T was rond 15:30
De achterste had een stikker :)
Bij deze :W
 
Gisteren eind van de middag op de europaweg op de maasvlakte.
2 supersports die flink aan het knallen waren heen en weer over de europaweg.
 
vanmorgen rond,10:40 uur op de zwartewaterallee te zwolle
blauwe suzuki gsxf als ik het goed heb.
berijder had een systeemhelm op en je was goed zichtbaar :P

bij deze :W
 
Vanacht op de a27? richting h'sum , omstreeks 02.15 uur ROOIE DUCATI met halogeen

koplamp Leek veel op jantah hahaha , ikzag je te laat ,zwarte vfr.

met die snelheid werd het toch wel kouder, met de macht 3.
 
Vanmiddag op Scheveningen: Motormuis

DSC02283_.jpg


:W GESPOT! :W
 
vanmiddag om een uur of vier, rijdend langs het pannekoekhuis in ugchelen: een hele mooie Aprilia met MF-sticker.
je keek volgens mij nog naar onze motoren die daar geparkeerd stonden...
 
Vanacht rond 02:00u in luxemburg 6 motorrijders.. 2 met MF kentekenstikker..
Nog even aangesproken :"je bent gespot!" jullie kwamen terug van een rondje zuid frankrijk (was jullie ook bij metz al tegen gekomen)

Ben de namen even vergeten sorry....

Marcel

me en doelwit :Y ( Waren trouwens met 5 man :P ) Waren pas om half 6 thuis B| Stervens koud :X
 
goed te horen dat jullie veilig thuis zijn gekomen! ik was om 04:30u thuis...
laatste stukje kon de 2e auto bijna niet meer tussen de lijntjes kleuren.. maar even in haar auto verder gereden en mijn vrouw het laatste stukje in mijn auto laten sturen.

wist niet meer hoeveel het er waren :) wel een leuke geluidjes (en vette knallen) toen jullie stonden te wachten om te betalen :P hebbie overigens ook een reisverslagje?
 
goed te horen dat jullie veilig thuis zijn gekomen! ik was om 04:30u thuis...
laatste stukje kon de 2e auto bijna niet meer tussen de lijntjes kleuren.. maar even in haar auto verder gereden en mijn vrouw het laatste stukje in mijn auto laten sturen.

wist niet meer hoeveel het er waren :) wel een leuke geluidjes (en vette knallen) toen jullie stonden te wachten om te betalen :P hebbie overigens ook een reisverslagje?


Damn :P

Mja wij waren ook heel netjes aan het slingerren over de weg _O- Maarja elke x gewoon gestopt om warm te worden. Maarja 1150km op 1 dag is best veel _O- .

Verslag zijn we nog aan het maken. Dus houd reizen topic maar in de gaten *D .

EN tja die knallen kwamen van de rest ik kon alleen maar herry maken |( Was het trouwens nog een leuk geluid toen we jullie inhaalde bij metz ? :P .

Toen we net vertrokken waren had je ons moeten horen. Heel knallen festijn :')
 
Damn :P

Mja wij waren ook heel netjes aan het slingerren over de weg _O- Maarja elke x gewoon gestopt om warm te worden. Maarja 1150km op 1 dag is best veel _O- .

Verslag zijn we nog aan het maken. Dus houd reizen topic maar in de gaten *D .

EN tja die knallen kwamen van de rest ik kon alleen maar herry maken |( Was het trouwens nog een leuk geluid toen we jullie inhaalde bij metz ? :P .

Toen we net vertrokken waren had je ons moeten horen. Heel knallen festijn :')

ik had er 1450 achter de kiezen.... maar ik zat dan ook lekker warm :) bij metz klonk het goed! ik houd reizen in de gaten. (overigens had ik moeten vragen of je een kenteken stikker bij je had...)
 
Was wel op scheveningen maar geen MF'ers gezien, BTW jou ook nog nooit gezien hier in L'dam Evil ;)
Hoe laat was je er want alle motoren op deze foto's zijn van MF. Goed, ze hebben niet allemaal een sticker :')

DSC02280_.jpg

DSC02282.jpg


Ik denk dat we elkaar dat steeds missen of we komen niet op dezelfde plekken. Ik woon in over de Vliet aan de kant van de A4.
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag op de dijk bij terwolde

thv welsum.

daan7 en nickz gespot :W :W

jullie reden in de richting deventer, en wij (zutphen topic) reden ri zwolle :Y

bij deze gespot *O*



nr2......


tussen vierhouten en nunspeet in.

een rode (ik dacht een) honda.
je reed samen met een andere motor zonder stickertje,de voorrijder bij ons toeterde naar je, ik ik (laatste man) ook :Y
wij waren iig met 5 motoren, en de voorrijder had een duo bij zich

bij deze ook gespot *O*
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag op de dijk bij terwolde

thv welsum.

daan7 en nickz gespot :W :W

jullie reden in de richting deventer, en wij (zutphen topic) reden ri zwolle :Y

bij deze gespot *O*



nr2......


tussen vierhouten en nunspeet in.

een rode (ik dacht een) honda.
je reed samen met een andere motor zonder stickertje,de voorrijder bij ons toeterde naar je, ik ik (laatste man) ook :Y
wij waren iig met 4 5 motoren, en de voorrijder had een duo bij zich

bij deze ook gespot *O*

;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan