[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondagmiddag een rode Honda Fireblade met MF sticker gespot in Hoogezand ;
wij stonden even bij het Postkantoor aan de kerkstraat [grijze Mille & zwarte Ninja]
Bij de stoplichten stonden we iets achter je...je draaide vervolgens van de Hoofdstraat af
Was om +/- 14:30u

:W
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag op de dijk bij terwolde

thv welsum.

daan7 en nickz gespot :W :W

jullie reden in de richting deventer, en wij (zutphen topic) reden ri zwolle :Y

bij deze gespot *O*



nr2......


tussen vierhouten en nunspeet in.

een rode (ik dacht een) honda.
je reed samen met een andere motor zonder stickertje,de voorrijder bij ons toeterde naar je, ik ik (laatste man) ook :Y
wij waren iig met 5 motoren, en de voorrijder had een duo bij zich

bij deze ook gespot *O*

Terug gespot!!!

Dat was ikke op een rode VFR :}
De voorste was mijn vriendin op een Kawa ZZR 600.
Haar eerste kilometers op dat ding. :] :Y
Klein rondje Apeldoorn gedaan!
Zijn jullie binnendoor van Apeldoorn af gekomen?

PS ik zag op het laatst jouw MF plakkert pas |(
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond in Pijnacker een zwarte sv met knuffelbeer achterop. Ik stond voor de shoarma tent en je zwaaide nog.

En vanmorgen op de A4 een blauwe motor op de A4 richting Amsterdam. Je had meen ik een vierkant achterlicht met allemaal ledjes erin.
 
Dat kan ik ook geweest zijn.

Zwarte fiets - check
Stickert - check
Groene velgen - enigszins groen van kleur als er niet teveel vuil op zit - check
15.15 - check
Thorbeckeweg - check

Wie weet.. :W

ps: voor de duidelijkheid, was daar dus met mijn NTV pekelbrik/ragbak
Nee, ik denk niet dat jij dat bent geweest...tenminste, of je moet tegenwoordig een volle kuip op je NTV hebben.
...op je MotorStek nog niet :?
 
Ik ben verlopig nog even veroordeeld tot auto, mijn VFR wacht op een nieuw starterrelais en een nieuwe kleppendeksel pakking, dus nog even een weekje wachten dan kan ik ook weer :]

Wel gaaf hoor die hanenkammen.. :Y staat supergeinig, krijg je zeker wel vaak reactie op?

Ik Rij zelf altijd met een Rossi helm...

deze..
[afbeelding]

en rij bijna elke dag die route, maar wel meestal verschillende tijden.

Gr Ruud

Dat is jammer dat je nu nog even veroordeeld bent tot de auto. Hopelijk dat je volgende week weer kan :] .

En ik krijg heel veel reacties op die hanenkam :Y _O-
Echt geweldig hoe mensen erom moeten lachen, soms wat onverantwoord omdat ze zo zitten te kijken dat ze niet meer opletten wat er voor hen gebeurd :P
Maar het is goed te doen, bij kinderen doen die dingen het ook goed _O-

Deze route rij ik alleen als ik even naar scheveningen ga. Eigenlijk heel zeldzaam dus.
 
Volgens mij vanochtend rond 08.00/08.15 Voronwë gespot op de Hollandse Brug wisselstrook, met grijze jas aan.
Ik reed :] lekker mijn roostervrije dagen, huis en jou tegemoet na nachtdiensten.... :z
Ben net weer wakker :Z herfstvakantie *O*
 
Laatst bewerkt:
|( shit shit shit, hoe heet je ook alweer?!! :?

Ik heb je al es eerder gespot op de Biltstraat (U)

Deze keer was het vlak bij de Stadsschouwburg, alwaar ik zojuist, rond de klok van 14h, wederom aan het fietsen was op weg van school naar huis.

Fazer? Mèt topkoffer èn geel fluovestje.....
.. kom, help me ff... :/
 
dat was ik :) op mijn thunderace (niet te verwarren he ! *D )

Was ff rondje A9 aan het doen en dacht ga door spaarnwoude terug, maar helaas pindakaas; afgezet -O-


Hedcandy en ik moesten lachen want iedereen wilde natuurlijk door het park rijden en de bocchies pakken maar helaas :X
 
gespot

Wat? Een groene ZX-6R (volgens mij van '95)
Waar? In het centrum van Winterswijk
Hoelaat? gistermiddag tegen een uur of 4
Wie? Ik vermoed Cypher
 
Eindelijk weer eens een MF-(st)er gespot!
Net op de A1 (16:45), A'dam ri A'foort, bij Muiden een geel/grijze CBR600F.
Berijder had een grijze helm en een paars(ig)e rugzak, wie o wie?

Ik zwaaide nog even en maakte het 'gespot' teken om verder tussen de koekblikken door te rijden :]
:W
 
Laatst bewerkt:
Zondagmiddag een rode Honda Fireblade met MF sticker gespot in Hoogezand ;
wij stonden even bij het Postkantoor aan de kerkstraat [grijze Mille & zwarte Ninja]
Bij de stoplichten stonden we iets achter je...je draaide vervolgens van de Hoofdstraat af
Was om +/- 14:30u

:W
Anders doe je even 5 topics aan voor 1 spot :P
 
Gespot door dolfijneflipper:

5x MFer komend vanaf schiphol terrein richting snelweg. Op de rotonde bij de draaibrug gingen jullie keren door rond te rijden. Bij het verkeerslicht werd er nerveus geclaxoneerd door mij (dolfijnerflipper) om te proberen jullie aandacht te krijgen van 1 van jullie. Dit was om kwart voor zes vanmiddag.
 
Vanmiddag gespot bij Beek (Nijmegen) een wit/paarse CBR 900.
Ik sprak je nog aan en we waren het er over eens dat het heerlijk rijweer was.
Je sloeg later af bij Lent.

Wie o wie???
 
Ik reed vanochtend weg van mijn vakantiebestemming voor 2 daagjes en toen zag ik een GS500 langsrijden. Daarna draaide ik het hoofd even kort om, en zag dat het nummerbord een MF-sticker bevatte!

IK: In wit koekblik (Suzuki Swift)
JIJ: Een rood/witte GS500 (volgens mij...)
WAAR: Lattrop, bij Hotellerie de Holtweijde
WANNEER: Ongeveer 11:00
 
Gespot door dolfijneflipper:

5x MFer komend vanaf schiphol terrein richting snelweg. Op de rotonde bij de draaibrug gingen jullie keren door rond te rijden. Bij het verkeerslicht werd er nerveus geclaxoneerd door mij (dolfijnerflipper) om te proberen jullie aandacht te krijgen van 1 van jullie. Dit was om kwart voor zes vanmiddag.
ER gingen een paar vna het Haarlem topic die kant op, die kunnen het geweest zijn.
 
Gespot door dolfijneflipper:

5x MFer komend vanaf schiphol terrein richting snelweg. Op de rotonde bij de draaibrug gingen jullie keren door rond te rijden. Bij het verkeerslicht werd er nerveus geclaxoneerd door mij (dolfijnerflipper) om te proberen jullie aandacht te krijgen van 1 van jullie. Dit was om kwart voor zes vanmiddag.

haha ik hoorde die claxon al en d8 al dat je zo'n gefokte koekblikker was die het niet zo grappig vond dat wij daar ff gingen keren :+ :P
dat waren dus een aantal mensen van het MF Haarlem topic, waaronder ik :) :W
 
Vanmiddag rond 18u op de A59 bij Den Bosch (richting A2) een zwarte motor (sorry, niet meer kunnen onderscheiden) tussen de file door, kenteken MN-**-97. Bestuurder had een rugzak op en een spijkerbroek aan. Ik stond in m'n koekblik te wachten totdat ik weer een paar meter verder mocht...
 
Gespot door dolfijneflipper:

5x MFer komend vanaf schiphol terrein richting snelweg. Op de rotonde bij de draaibrug gingen jullie keren door rond te rijden. Bij het verkeerslicht werd er nerveus geclaxoneerd door mij (dolfijnerflipper) om te proberen jullie aandacht te krijgen van 1 van jullie. Dit was om kwart voor zes vanmiddag.
Jaaa!! Dat waren unexist, Pendragon, Bobbylon, Motorthom en myself.... (de rest waren we kwijt op dat moment :))

Thanx voor de spot!! *O*

O, zie nu dat pendragon me al voor was...
 
Laatst bewerkt:
Gespot door dolfijneflipper:

5x MFer komend vanaf schiphol terrein richting snelweg. Op de rotonde bij de draaibrug gingen jullie keren door rond te rijden. Bij het verkeerslicht werd er nerveus geclaxoneerd door mij (dolfijnerflipper) om te proberen jullie aandacht te krijgen van 1 van jullie. Dit was om kwart voor zes vanmiddag.
*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan