[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot door dolfijneflipper:

5x MFer komend vanaf schiphol terrein richting snelweg. Op de rotonde bij de draaibrug gingen jullie keren door rond te rijden. Bij het verkeerslicht werd er nerveus geclaxoneerd door mij (dolfijnerflipper) om te proberen jullie aandacht te krijgen van 1 van jullie. Dit was om kwart voor zes vanmiddag.

:W *O*
 
Gespot door dolfijneflipper:

5x MFer komend vanaf schiphol terrein richting snelweg. Op de rotonde bij de draaibrug gingen jullie keren door rond te rijden. Bij het verkeerslicht werd er nerveus geclaxoneerd door mij (dolfijnerflipper) om te proberen jullie aandacht te krijgen van 1 van jullie. Dit was om kwart voor zes vanmiddag.

Ik ook :Y , eerst spot, eindelijk! O-)
 
Vanmorgen bij Motozoom Utregggg

20102008210-1.jpg

20102008211-1.jpg
 
Terug gespot!!!

Dat was ikke op een rode VFR :}
De voorste was mijn vriendin op een Kawa ZZR 600.
Haar eerste kilometers op dat ding. :] :Y
Klein rondje Apeldoorn gedaan!
Zijn jullie binnendoor van Apeldoorn af gekomen?

PS ik zag op het laatst jouw MF plakkert pas |(
we waren oa al over de dijk bij terwolde gekomen :Y
goed 200km gereden die middag *D
 
Volgens mij vanochtend rond 08.00/08.15 Voronwë gespot op de Hollandse Brug wisselstrook, met grijze jas aan.
Ik reed :] lekker mijn roostervrije dagen, huis en jou tegemoet na nachtdiensten.... :z
Ben net weer wakker :Z herfstvakantie *O*

:W

Kan kloppen. Naast mijn op de 2de baan stond CrazyDungeon trouwens.

Wow 3 spots op 1 dag!!
 
haha ik hoorde die claxon al en d8 al dat je zo'n gefokte koekblikker was die het niet zo grappig vond dat wij daar ff gingen keren :+ :P
dat waren dus een aantal mensen van het MF Haarlem topic, waaronder ik :) :W
Wij reden met koekblik richting A9, zagen 3 motoren bij verkeerslicht bij schiphol vandaan en zaten al te wachten of jullie ook onze kant op zouden komen, ondertussen zag ik 2 motorrijders 2 auto's voor ons dus ging ik iets naar links om te kijken of daar stickers op zaten en jahoor *O*
Vervolgens kwamen de andere 3 erbij en zagen we de overige stickers *D
Wist even niet hoe ik aandacht moest proberen te trekken, ook omdat het licht al op groen ging en jullie door konden rijden ;)
 
Wij reden met koekblik richting A9, zagen 3 motoren bij verkeerslicht bij schiphol vandaan en zaten al te wachten of jullie ook onze kant op zouden komen, ondertussen zag ik 2 motorrijders 2 auto's voor ons dus ging ik iets naar links om te kijken of daar stickers op zaten en jahoor *O*
Vervolgens kwamen de andere 3 erbij en zagen we de overige stickers *D
Wist even niet hoe ik aandacht moest proberen te trekken, ook omdat het licht al op groen ging en jullie door konden rijden ;)

heb em wel gehoord :Y

Later toeterde er nog 2 dames in een polo naar me, maar dat was niet vanwege het stickertje _O- ga je een keer rustig (60) de invoegstrook op is het weer niet goed -O-
 
gister rond een uur of 5-6

Waar: AMSTERDAM Wenckebachweg Bij het basketbalveldje
2 blauwe kawa zx10r
2 fireblade's, 1 uit 1998 en 1 uit ?94/95?

Kwamen uit t haarlem topic dacht ik?
hoorde ik van mn nieuwe buurman.

En buurman gespot :W
Wanneer staat de 600F er? ;)
 
gister rond een uur of 5-6

Waar: AMSTERDAM Wenckebachweg Bij het basketbalveldje
2 blauwe kawa zx10r
2 fireblade's, 1 uit 1998 en 1 uit ?94/95?

Kwamen uit t haarlem topic dacht ik?
hoorde ik van mn nieuwe buurman.

En buurman gespot :W
Wanneer staat de 600F er? ;)


hey gozer

er was 1 R1 bij en de blade uit 98 is van mij en die andere is van Hedcandy en is uit 93
en de zx10 is van Rooie-Racer

ik geloof dat sven zijn 600f er deze week al staat, moet eerst nog op de dyno afgesteld worden maar duurt te lang ;)


welke was van jou?
 
hey gozer

er was 1 R1 bij en de blade uit 98 is van mij en die andere is van Hedcandy en is uit 93
en de zx10 is van Rooie-Racer

ik geloof dat sven zijn 600f er deze week al staat, moet eerst nog op de dyno afgesteld worden maar duurt te lang ;)

welke was van jou?

Het blauw van de zx10 leek veel op die van de R1 daarom dacht ik dat beide zx10'ers waren.

De wat oudere blade (96) was van mij en de nieuwere(00) was van Wally-SrZ.
Waren net terug uit zandvoort en spaarnwoude.

Nadat jullie weg waren nog ff lope lulle met Sven, en heb om mn donder gekregen dat ik nog geen MF sticker op mn blade had ;)
Heb m net 3 weken en nog niet echt tijd gehad om m te bestellen.

Maar zal jullie waarschijnlijk vast wel binnenkort nog een keer zien!
:W
 
Het blauw van de zx10 leek veel op die van de R1 daarom dacht ik dat beide zx10'ers waren.

De wat oudere blade (96) was van mij en de nieuwere(00) was van Wally-SrZ.
Waren net terug uit zandvoort en spaarnwoude.

Nadat jullie weg waren nog ff lope lulle met Sven, en heb om mn donder gekregen dat ik nog geen MF sticker op mn blade had ;)
Heb m net 3 weken en nog niet echt tijd gehad om m te bestellen.

Maar zal jullie waarschijnlijk vast wel binnenkort nog een keer zien!
:W

ik moest al lachen dat er nog 2 blade's aan kwamen rijden want die rooie op die zx10 had er ook 2 voor die kwaak :r

en is een strijd bij ons int haarlem topic _O-

maar we zullen jou/jullie zeker vaker gaan zien daar

misschien een keer ritje doen :W
 
Gisteravond in Pijnacker een zwarte sv met knuffelbeer achterop. Ik stond voor de shoarma tent en je zwaaide nog.

En vanmorgen op de A4 een blauwe motor op de A4 richting Amsterdam. Je had meen ik een vierkant achterlicht met allemaal ledjes erin.

Was dat soms op het stuk Rijswijk -> Roelofarendsveen? Zo tussen 07h40 en 07h55?
 
Welke zwarte Honda heb ik vanmiddag in Alkmaar op de Vondelstraat gespot? (en daarna nog 2x .. beetje vreemde routekeuze?) Was rond uur of half 6

Je haalde me op dezelfde rijstrook in en toen ik je stickert zag ik jou op mijn beurt weer en riep GESPOT! Weet niet of het nou goed aankwam, want je reed ineens een stuk rustiger.. Ik heb geen stickert op deze fiets, misschien was dat 't. In ieder geval GESPOT!!! :W :W
 
gister rond een uur of 5-6

Waar: AMSTERDAM Wenckebachweg Bij het basketbalveldje
2 blauwe kawa zx10r
2 fireblade's, 1 uit 1998 en 1 uit ?94/95?

Kwamen uit t haarlem topic dacht ik?
hoorde ik van mn nieuwe buurman.

En buurman gespot :W
Wanneer staat de 600F er? ;)
*O* ja!!!
Ich was darbei!!

Jij inderdaad snel die sticker scoren, dan spotten we de volgende keer terug ;) (al heb ik jullie heus wel gezien hoor... fireblades... tuurlijk!!! )
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen, dinsdag 21/10, om precies 7.30h op de A7 thv Purmerend richting Zaandam...

Volgens mij een Soez GSX-R, je had in ieder geval je knippers in je achterlicht,
daar knipperde iets oranje

Je reed tussen de file door die vanmorgen al direct na de afslag P'end Noord begon,
ik zat daar in koekblik
 
Gisterochtend rond 08:15 (?) werd ik tussen Den Bosch en Eindhoven op de A2 een tijdje gevolgd door een zwarte naked/streetfighter (sorry, niet op gelet wat het precies was). Berijder in het zwarte leer en een zwart/grijze helm.
 
Vanochtend om 07:25 op de provinciale weg t.h.v. het Keern te Hoorn NH

een in bekende suzuki kleuren gehulde GSX-R onderweg richting A7


volgens mij heb ik je wel meer gespot hier in de omgeving.
 
Vanmorgen op de A4, uur of 9 in de stromende regen.
Een mooie SV1000?? Je hebt richting Adam nog wel een bui gehad geloof ik!!
Bij deze gespot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan