[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist wimmel gespot in Boxtel.

Lekker aan het rijden geweest?
Helaas moeten werken vandaag anders mezelf ook in me leren pakje gehesen en was gaan rijden.


:W

Héél de middag lekker gereden, idd :Y én ik zag jou óók weer staan, dus een spot terug.

Ik was als laatste even bij de Gamma een regenpak wezen halen wat ik op de tank van m'n fiets aan het vervoeren was en wat ik naar huis wilde brengen..... anders had ik het stukje via de Dommeloord wel ff genomen om terug te komen bij jullie. (heerlijke bochtjes, daar }) )
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag rond een uurtje of 1 in het centrum van nijmegen, vlak bij Termaat
Wat oudere rode motor, wij riepen samen hard gespot (vanaf de trapfiets) wijzend op het MF stickertje op ons spatbord :P volgens mij begreep je het niet helemaal.
2 personen op trapfiets, met gele rugzak ;)
 
:W



Jij had een 'exclusieve' plek voor de deur :?


Neuhh, kwamen op de grote parkeerplaats achter aan, die man gebaarde naar me
dat ik naar voren moest komen!! Dus ik reed opzij van Ten Kate, die 2e man (echt voor het pand) wees me naar dat plekje..... vandaar ;)

Maar je hoorde mij niet klagen hoor :P
 
gisteren een zx7r , helemaal groen :P op de vechtstraat in a'dam.
ikstond buiten bij dat bouwwerk


was dat tegen 15.45 uur ?
dan kan ik het geweest zijn moest in de eemsstraat zijn ,1 straat er achter..

reed in mijn spijkerbroek,blauw zwarte jas en groen witte helm..
het is een zxrr 750 :W
 
Gespot vanavond rond 17:40 een chopper met bestuurder/ster in bruin leren jack ter hoogte van ranzijn in alkmaar. Je reed richting heerhugowaard en nam de afslag naar de mac.
 
vanmorgen om 11.00 op de A15 richting rotterdam, een honda met lichtblauwe rugzak, had het een beetje laat in de gaten (vanuit koekblik) dus verder geen details :P
 
Vanmiddag gespot rond de klok van 16:30 uur vanuit mijn leenauto (Lichtblauwe Toyota Prius! :+ ) een donkerblauw met witte R1 2005?, je kwam vanaf het Rotterpolderplein af, en ging rechts en meteen weer links richting Hoofddorp/Heemstede/Lisse.
Je naam die bochten echt moooooooooi, mijn complimenten .. vanuit mijn positie was het goed toeven! :Y
 
Vandaag rond 15:30 op de A12 richting Utrecht.

Een Aprillia RSV.., mijn vriendin was bezig met foto teschieten,maar bak te er niets
van :P

[afbeelding]


Je kwam samen met een maatje (geen stickerd) net de snelweg op bij Waarder.

Ik (blauwe 306) toeterde meerdere malen naar je, en uiteindelijk keek je wel mijn kant op.We gingen net zelf de motor halen :Y

Bijdeze Gespot :W

Heyy dat was ik. Ik reed samen met mn vader (groene ER6F, hij heeft wel een sticker maar hij reed een metertje of 100 voor ons, die andere zonder sticker weet ik niet wie het is :P )

Je toeteren hoorde ik niet (Bleeerpijp hhaha) , viel me op dat er zo lang een auto naast me bleef rijden dus vandaar dat ik even keek. Maar ik begreep de spot, dus bij deze ook teruggespot! :+
 
Hoop stickertjes gezien bij Ten Kate :W en een nick op kuipruitje: sSlaapkopZz (iets in die richting ;) )
yepz, that's me... ;)


deze:

klik op plaatje voor de grote versie....



*O* *O* *O* That's me.
Ik heb bij ten Kate ook wat mf-ers gespot. Mede speedtripelaar I-accelerate, Tazz, Swifty en Rummer en nog een aantal stickers op motoren die ik niet meer weet -O-
idd. de mede speedtripelaar hek ook ff gezien vandaag...

mijn brommert stond, rechts van de ingang...
 
Laatst bewerkt:
Heyy dat was ik. Ik reed samen met mn vader (groene ER6F, hij heeft wel een sticker maar hij reed een metertje of 100 voor ons, die andere zonder sticker weet ik niet wie het is :P )

Je toeteren hoorde ik niet (Bleeerpijp hhaha) , viel me op dat er zo lang een auto naast me bleef rijden dus vandaar dat ik even keek. Maar ik begreep de spot, dus bij deze ook teruggespot! :+

Toppie ;)
 
Vanmiddag gespot rond de klok van 16:30 uur vanuit mijn leenauto (Lichtblauwe Toyota Prius! :+ ) een donkerblauw met witte R1 2005?, je kwam vanaf het Rotterpolderplein af, en ging rechts en meteen weer links richting Hoofddorp/Heemstede/Lisse.
Je naam die bochten echt moooooooooi, mijn complimenten .. vanuit mijn positie was het goed toeven! :Y

Was het geen r1 2007?

Bestuurder zwart alpinestar pak, zwarte shoei helm?
 
2 dames gespot op een rode vfr gister. eerst op zandvooort en later op de haarlemmerweg.
Op zandvoort was ik op de r1 en op de haarlemmmerweg in een bmw.... :W
 
was dat tegen 15.45 uur ?
dan kan ik het geweest zijn moest in de eemsstraat zijn ,1 straat er achter..

reed in mijn spijkerbroek,blauw zwarte jas en groen witte helm..
het is een zxrr 750 :W

klopt zo rond die tijd, en ik vond hem al een te dikke kont hebben voor een zx7r maar de voorkant deed anders vermoeden.
maakt niet uit want kawa is zowiezo :9~
 
vanmorgen op de a2 bij beesd een kawasaki en een srad allebei een mf sticker erop ze reden richting den bosch groeten hans was trouwens rond half 10

Dat was ikke met mijn maatje onderweg naar powerpoint in Tiel. Was geen Kawa maar 1 Gsxr ik ging ook zo snel ;) ;)
 
zojuist om 11:10 op de rotonde van de N244 bij de flyover A7 Purmerend-Noord

Een Ducati Supersport en een Monster, beide natuurlijk rood. ;)
 
Laatst bewerkt:
2 dames gespot op een rode vfr gister. eerst op zandvooort en later op de haarlemmerweg.
Op zandvoort was ik op de r1 en op de haarlemmmerweg in een bmw.... :W

Dat waren mijn dochter (dame van 12, zo oud is ze nou ook weer niet zegt ze _O- .... ) en ik, zeker de spot vanuit de BMW was duidelijk ;)

:W
 
nou dan zet ik hem wel neer..

gisteren bij Korteland motoren rond 15.00/15.30 uur..

ik stond toe te kijken hoe de monteur mijn ooit antracietkleurige velgen weer als nieuw maakte en m'n ketting spande... (ondertussen heb ik dus mijn hele motor maar een poetsbeurt gegeven en is hij weer mooi geel en beide velgen glanzend antraciet)

later zag ik je op iets roods wegrijden (duc?)

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan