[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteravond rond 21.30 op de a4 ter hoogte van de afslag rijswijk.

3 race motoren waarvan een Suzuki Srad. Alle drie hadden een sticker, ik zat in koekblik seinde nog een keertje naar jullie, we reden de wegwerkzaamheden tegemoet.

Gespot
 
Gespot
1310u / A20 / Terbregseplein

- ri HvH --> FZ1
- ri Gouda --> rode hanekam (vlaardingen / maassluis?)
 
Zojuist een halfuurtje terug in utrecht op de Eikmanlaan (heet het daar zo?? :? ) een blauwe telefonica 600RR

Ik toeterde nog een paar keer naar je maar je wilde me niet horen denk ik... -O-

Hij mag wel eens gepoetst worden overigens :Y
 
Gisteren avond rond 17.00 in Hoofddorp:
Van heuvengoedhartlaan (richting brandweer), jij sloeg af richting toolenburg, ik kwam langs in m'n Rode opel astra (met sticker).
Moest even de auto door de wasstraat doen....dus vandaar de nog druipende auto :)
Ik heb slecht opgelet, weet alleen nog dat je motor groen was....

Ik toeterde nog, maar denk niet dat het duidelijk over kwam....

Bij deze gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag iin de Oude Haven in Rotterdam zag ik onderstaande fiets. Jij werkt toch bij DJI, of bestaat toeval echt?
full
 
Gespot 2 motoren bij de Lage Vuursche een rode en een zwarte nummerborden MD en MY om 13.40 kon niet zo snel zien welke merken jullie reden....
 
15 minuten geleden op de Weg der Verenigde Naties, Nieuwegein/IJsselstein een chopper met sticker op de sissy bar. Ik op dat blauwe ding en een maat van op z'n soes, kan niet missen denk ik.

Had zelf geen sticker (schande!! B| )
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen een zwarte R1(linker op fotootje) gespot, had er een fotootje van gemaakt, maar later kwam je zelf aanlopen met een kist duikspullen.
ik was samen met Muchacho en we gingen een stukje brommeren

Je naam was Alex en je nick weet ik niet

anyway, gespot!

full
 
Laatst bewerkt:
Gisteren avond rond 17.00 in Hoofddorp:
Van heuvengoedhartlaan (richting brandweer), jij sloeg af richting toolenburg, ik kwam langs in m'n Rode opel astra (met sticker).
Moest even de auto door de wasstraat doen....dus vandaar de nog druipende auto :)
Ik heb slecht opgelet, weet alleen nog dat je motor groen was....

Ik toeterde nog, maar denk niet dat het duidelijk over kwam....

Bij deze gespot :W


Dat was ikke! Was een groene ZRX1100. Thanks voor de spot!
 
vandaag 15:00 uur
Zwarte Dijk te Rijen
Met duo in fluovestje.
Geen idee wat voor motor; zag alleen de achterkant :+
 
net gespot, ik heb geen idee wat voor motor het was :+

je reed rond uurtje of 10 voor 4 op de walstraat in wageningen
je zwaaide nog naar mij, ik had m'n handen vol aan m'n koppeling maar ik knikte wel, toen keek ik in m'n spiegel en zag ik een sticker :)

ik reed op een zwart rode bandit :)
 
Tussen half drie en drie uur. Saluti di Monstro en Lucky Ducky gespot in De Rijp. :W
 
Net, 15:50 door Wilnis, rijtje van 4 motoren. Sowieso 1 met sticker en misschien 2, zat op een terrasje, dus kon de motoren en kentekenplaten slecht zien :)
 
Gesport zwarte ducati desmoto? van mp wormerver naar wormer. Reed achter je, haalde je in en wees naar mijn kenteken. Zwarte 900 RR
 
Vanochtend een stuk of 20 motorfietsen over de dijk van Nieuwerkerk naar Moordrecht. Heb de kentekenplaten helaas niet kunnen zien (was op de trapfiets) maar het zou me verbazen als er geen MF-ers tussen zaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan