[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend rond 09:00 uurop de a27 net voorbij de aansluiting van de a12 een donkere yamaha fj1200 met topkoffer.
Ik was te druk met het verkeer bezig om uitgebreid te zwaaien en over te brengen dat ik ook een mf stikkertje achterop heb, bij deze :W
 
Vorige deel heeft nog best lang geduurd. Ben benieuwd hoe snel deze gaat
ja stop dan met spammen, zo gaat het hard! :Y
 
Gespot: Vanmorgen om 7:40 een rood of paarse toermotor met zijkoffers.
Waar: Schiekade Rotterdam.

Ik reed op die zwarte kawasaki zzr :) je :W nog
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag om 14:45. Twee gele motoren geparkeerd bij een restaurant in De Vlist. Waarschijnlijk even een tussenstopje na een lekker toerritje :W :W
 
Vandaag op de A7 ter hoogte van Purmerend ongeveer rond 08:20. Je haalde mij in. Wat je gebaarde leek wel alsof je "foei" deed ;)
Kenteken niet echt op gelet maar begon dacht ik met MF-. verder een zilverkleurige helm op.

Had je haast ofzo? want je reed wel lekker door :)
*O*
 
Laatst bewerkt:
Gespot: Vanmorgen om 7:40 een paarse toermotor met zijkoffers.
Waar: Schiekade Rotterdam.

Ik reed op die zwarte kawasaki zzr :) je :W nog

Paars :X

Ik heb je al een keer eerder gespot ;) Heb je de parkeergarage al gevonden? Mijn kantoor is verhuist van hofplein naar de coolsingel, ik moet dus nog een stukje rechtdoor.
 
Paars :X

Ik heb je al een keer eerder gespot ;) Heb je de parkeergarage al gevonden? Mijn kantoor is verhuist van hofplein naar de coolsingel, ik moet dus nog een stukje rechtdoor.
Ik zet hem nu tegenwordig onder het afdak tussen grafisch lyceum en zadkine :) Staat er wel goed volgens mij :P

Edit: had je 11 mei toen ook gespot toen ik de roltrap afging :P
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag om 14:45. Twee gele motoren geparkeerd bij een restaurant in De Vlist. Waarschijnlijk even een tussenstopje na een lekker toerritje :W :W

Waren Lilanie (VTR1000) en ik (Tiger 1050). Even lekker in de zon een bakkie gedaan.
Veel motoren voorbij zien komen maar zelf geen sticker gezien.

Tnx. voor de spot :W
 
Hogeschool Rotterdam, Academieplein

Rood Cagiva Crossding met koffer


volgens mij heb ik jou vorige week gespot, op de groene kruisweg in spijkenisse thv de brug(en thv mijn balkon :+ ). je kwam bij de esso vandaan denk ik.

Ik zet hem nu tegenwordig onder het afdak tussen grafisch lyceum en zadkine :) Staat er wel goed volgens mij :P

Edit: had je 11 mei toen ook gespot toen ik de roltrap afging :P


beetje laat, maar 2 weken geleden heb ik jou in spijkenisse thv theater de stoep gespot, ik zat ingeblikt :+
 
Laatst bewerkt:
volgens mij heb ik jou vorige week gespot, op de groene kruisweg in spijkenisse thv de brug(en thv mijn balkon :+ ). je kwam bij de esso vandaan denk ik.beetje laat, maar 2 weken geleden heb ik jou in spijkenisse thv theater de stoep gespot, ik zat ingeblikt :+
Je moet eens een motor nemen :W :P
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagochtend (10:00 ongeveer) tankstation overbroek (A15 -> Nijmegen)

Een motor met een sticker (ik stond met blauw koekblik aan pomp 10 dus jij stond aan 12 ofzo)
Heb je net via de kassa misgelopen (vlgs mij)
 
Zaterdag ochtend, rond kwart over 9,
straatnaam: geen idee, maar als je afslag bunschoten-amersfoort neemt, en na de afslag linksaf gaat op de weg ri amersfoort met allemaal rotondes kwam ik een mf-er tegen.
met n dame achterop.
type en kleur motor vergeten:P
ik wees naar mijn kentekenplaat en deed mn duim omhoog toen ik voor je reed.

wie was dit ?
 
gisteren op parkeerplaats scheveningen

witte R1 en een bordeau rode er naast zonder sticker, maar met eigenaar
 
Gespot vanochtend rond 8 uur op de A6/A1 een suzuki gsx 600? F met het kenteken M?-70-??

sorry dat ik je niet kon laten zien dat ik je gespot had want ik had een klein beetje haast dus bij deze gespot! :W
 
Tijd: 13:20
Locatie: Naast de Super de Boer bij een vis- of patatwagen rondom/ in Amerongen.
Wie/wat: Geen idee, 2 kerels in wit/groen/zwart leren pak, zwaaide, reed verder en zag jullie motoren. Geen idee welke types, zullen dus wel Suzuki's zijn :Y

Ik reed achter een 45 km wagentje B|

Gespot! :W

dit waren wij superbaz en ik,

duckman stond nog zijn snackje te halen.

2x z1000 en 1x zx-10r

bij deze terug gespot


verder 's ochtends nog een
CBR
amsterdam
richting de overtoom

gespot
 
Laatst bewerkt:
Zondag rond 12:30 op de A6 richting A'dam Honda Super Blackbird Kenteken MH-xx-18

Het begon net behoorlijk te regenen, maar later zal het denk ik wel weer snel droog zijn geworden.

Bij deze dus gespot!
 
Zojuist gespot in Dordrecht tijdens een rondje lopen in de pauze :P
Bij het regiokantoor aan de Noordendijk 250

Blauwe R1, je stond te ver bij de ingang om het kenteken te kunnen zien, maar zag wel je stickertje.
Staan vaker motoren bij de ingang, maar deze heb ik nog nooit gezien daar.

Wie? :W
 
Gisteren (zondag) gespot op ring alkmaar 2 dezelfde motoren 1x zwart 1x zilver.
rond uurtje of half 1.
namen afslag richting Beverkoog... bij het stoplicht Beverkoog St. Pankras ging ik ervanaf met koekblik.
De zilveren motor moet Sticker... hard optrekken en schakelen ging niet zo lekker he....
 
Zondagavond 21 juni

Appie rsv

onder aanvliegroute parallelbaan Schiphol.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan