[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb zelf nog iemand gespot gister, volgens mij was het op de A9, richting sloten, of je nam de andere afslag naar Utrecht...

blauwe R1, met goudkleurige velgen, je had een zwartwit pak/jas aan.. je reed eerst achter mij en me vriendin, later haalde je in.... weet niet of je me stikker zag (maar ik de jouwe wel :Y

:W


:W Ik zag geen sticker nee.. wel twee staartjes onder de helmen :p en het was een R6, geen R1 :Y :W
 
toegevoegd aan favorieten

[edit]


klompmeister schreef:\
:Y lijkt me heerlijk
Maar ik hoop dat ik em eerder heb als Xmas hoor, kon het niet de Ghost-of-the-end-of-june zijn?\

Wat mij betreft! het is jouw sprookje ;)

[ot]hoe is het met dax?
Tirza doet het prima, *O* [/ot]

[/edit]
Mooi om te horen!
je vrouw ook al een beetje hersteld?
die van ons doet het ook prima, ik begin de gebruiksaanwijzing een beetje door te krijgen :P
Maar goed ook anders was ik er mee teruggegaan :+
 
Yep, idd was ik wat haastig :]

En het gebaar was niet vermanend bedoeld. Zeker als je jezelf niet teveel tijd gunt, is het verzinnen van een gebaar blijkbaar niet mijn specialiteit.
Is er al eens gedacht over een standaard handgebaar voor zover jij weet? Op zich is het wel funny om te zien wat iedereen er van bakt, maar niet altijd even duidelijk. Misschien is het iets om wat duikershandgebaren over te nemen; met wijs- en middelvinger van 1 hand naar je ogen wijzen en daarna naar de gespotte motor?! Iemand anders nog een idee???

Vandaag op de A7 ter hoogte van Purmerend ongeveer rond 08:20. Je haalde mij in. Wat je gebaarde leek wel alsof je "foei" deed ;)
Kenteken niet echt op gelet maar begon dacht ik met MF-. verder een zilverkleurige helm op.

Had je haast ofzo? want je reed wel lekker door :)
*O*
 
volgens mij heb ik jou vorige week gespot, op de groene kruisweg in spijkenisse thv de brug(en thv mijn balkon :+ ). je kwam bij de esso vandaan denk ik.beetje laat, maar 2 weken geleden heb ik jou in spijkenisse thv theater de stoep gespot, ik zat ingeblikt :+

Zou goed kunnen, kom daar wel vaker :+
 
In Haarlem een Cagiva gespot!
Piccie:
full

collega???
 
Je moet eens een motor nemen :W :P


na 5 jaar zo ongeveer elke dag rijden, rijd ik de laatste tijd nauwelijks motor B| Maar daar gaat verandering in komen, ik zet mn motor op mn werk neer. En dan savonds lekker in omg apeldoorn/arnhem rijden :]
 
Wormerveer.

Bij GSN branddeuren

Drie motoren waarvan 1 getooid met sticker.

Ik zag em staan rond 14.45, maar ik denk dat ie de hele dag er staat.
 
Wegmisbruiker op de Pletterijstraat.
Overigens bekeuring voor F301 wordt nog nagezonden, dat snap jij nog wel natuurlijk B|

In het openbaar iemand naschreeuwen


Leuk je weer gezien te hebben :Y . Nog gelukt met de duiven excrementen?
 
Moet maar snel een Mf sticker te pakken zien te krijgen, mischien dat ik dan ook herkend word.
 
Vanmorgen rond de klok van 8:00 bij BP @ Hoorn naast 't cs station een zwarte ER-6.

:W

Hoi *O*




Yep, idd was ik wat haastig :]

En het gebaar was niet vermanend bedoeld. Zeker als je jezelf niet teveel tijd gunt, is het verzinnen van een gebaar blijkbaar niet mijn specialiteit.
Is er al eens gedacht over een standaard handgebaar voor zover jij weet? Op zich is het wel funny om te zien wat iedereen er van bakt, maar niet altijd even duidelijk. Misschien is het iets om wat duikershandgebaren over te nemen; met wijs- en middelvinger van 1 hand naar je ogen wijzen en daarna naar de gespotte motor?! Iemand anders nog een idee???

Meestal rij ik dan ff wat langer naast degene en steek ik mijn duim op. Maar de boodschap was al overgekomen voordat ik je kentekenplaat kon zien.
Dus gewoon wat je nu deed aanhouden :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi *O*Meestal rij ik dan ff wat langer naast degene en steek ik mijn duim op. Maar de boodschap was al overgekomen voordat ik je kentekenplaat kon zien.
Dus gewoon wat je nu deed aanhouden :P
Eindelijk! Mijn spotje is opgemerkt! *D Je hebt mijn dag gemaakt jongen! :} *O*
 
Vanmorgen rond 7:50 uur Toverfee gespot in Heemskerk.
Ik kwam de rotonde onderaan de A9 afslag Heemskerk oprijden om richting A9 te gaan, terwijl jij net voor mij langs kwam over de rotonde.
Jij kwam van de A9 en ging richting Beverwijk (of is dat niet ri. Beverwijk, vanaf de A9 linksaf over de rotonde)

:W

Werk je niet meer in Alkmaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan