[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
reuffneck
ReplierOfflineGeplaatst op donderdag 13 augustus 2009 23:25
Bekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteer
Red Bandit 2002!
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privéberichtBerichten:4.027Reg. datum:21 jul. 2006Locatie:voorhoutquote:
crazy Chris schreef op 13 augustus 2009 @ 23:19:
groepje met stickers gespot op motorparkeerplaats scheveningen
een R6
een srad gsxr 600
en de 3e die ik er bij zag staan weet ik ff niet meer
dacht een kawasaki zx 6


heb je er niet 3 bandits gespot?

ik heb ook nog iemand gespot
kwam met duo de parkeerplaats oprijden, en liep naar je toe
ben je nick vergeten

oja en er stonden nog 6 motoren met een stickert. maar wat het waren geen idee

dat waren ik en motormuis :W
 
Ik ga meespotten :)

Vandaag van a12 naar a2 en weer terug gereden op een rood witte r1 hoop dat ik gespot ben ( wederom met die blonde haren onder me helm vandaan ;))
 
Ben ik eerder thuis ?

Ja, dan Gespot: Clown bij de Gamma in Wijk :W

;)


ze wisten bij de kassa niet van wie die Versys was die buiten stond, sta ik een briefje te schrijven, staat'ie opeens naast me ;)


Had motorkat jou gister nou gespot bij de supermarkt?
Zie vorige deel aatste pagina. :W
 
Omdat ie op de laatste pagina van deeltje 32 stond: in de herhaling

Zelf ook nog een MF-er gespot op vrijdagavond rond 20.55 uur in Alphen aan den Rijn. Je reed met een passagiere (lang blond haar) op de weg langs het Dententiecentrum (weet de straatnaam niet).

Kenteken begon met MD. Wie o wie heb ik gespot?

Hopen dat dat zijn vrouw of vriendin was. :o




;)
 
vanmorgen gespot (en even gesproken):
Leidschendam, damlaan
Honda cbr, rood-zwart

het was zo rond 12 uur (ben alleen je naam vergeten......)
 
Gespot een jonge damen, in Heteren met als ik me niet vergis ten kate kleuren op de motor. Ik stond te wachten achter een auto je groeten nog wel even. Zat zelf op een Daytona grijs van kleur.
 
beetje laat maar toch....

gistermiddag tussen half 4 en 4 uur tussen de file voor de coentunnel richting Zaandam
rode off the road met vierkante alu topkoffer,zwarte textiel jas met grijze streep
langs de mouwen.

je had een harley voor je rijden, wie o wie
 
Gespot, dacht een fireblade (zwart, geel?) op de afrit Purmerend-Noord van de A7 rond 3 uur.

Ik reed in koekblik op de oprit, en zag in mijn spiegels je sticker.
 
Gespot een jonge damen, in Heteren met als ik me niet vergis ten kate kleuren op de motor. Ik stond te wachten achter een auto je groeten nog wel even. Zat zelf op een Daytona grijs van kleur.
*O*
Ben net zo jong als jij hoor *D (in leer lijkt alles strak.... ;) )
 
Vanochtend 09.45 uur een tricolore fireblade op de dreef in heemstede :W
 
Donderdag 13 / 8 om 17.00 uur op de A-28 richting Utrecht ter hoogte van de parkeerplaats VOSBERGEN 2 motoren gespot die zich vastreden in traag verkeer op de linkerbaan. ( was trouwens maar goed ook omdat even verderop bij de SHELL : 2 motor-"smurFen " klaar stonden om weer op bonnenjacht te gaan ! ) zelf reed ik in een SUPER-Koekblik rechts naast jullie ( helaass een heel traag ding ) Wel getoeterd ! alleen reageerden jullie niet

Jullie reden op sport-motoren, Merk & type had ik niet gezien , nagenoeg naast elkaar bijde een stikkker en een van jullie had een gevlochten paardestaart onder haar helm uit , zelf denk ik dan aan een ZIJ & ZIJ of een HIJ & zij combinatie die samen opreden .
Mogelijk horen jullie bij elkaar ( zelfde kleur pak en reden jullie op dezelfde motoren ( merk / type )

Wie zijn jullie ?
 
net. rond 16:00 bij Goedhart Motoren in Bodegraven. Je wilde net wegrijden en ik meldde je even dat je gespot was. Je had het enorm warm, dus had je haast en was je vergeten om je nickname te vragen. Iig: gespot ;)
 
Zojuist gespot in wijk aan zee, 2 fietsen waarvan 1 met sticker.
Rond 17.00 uur.

Honda fireblade, zwart, bj. 2008 gok ik. (stickerloos)
Yamaha R6, rood/zwart/wit, bj. 2001 kenteken: md-rl-53 (voorzien van sticker)

ik reed met m'n meissie net de straat uit toen jullie van het hoge duin (parkeerplaats) af kwamen. We zaten in een gele seat ibiza :)
Me vriendin zat trouwens ontzettend te geilen op die honda ;P

Grtz Nozz
 
Vanmiddag rond 15.00 @ Zandvoort op de stoep vlakbij bij de rotonde richting circuit en strandtent noord: een rode Suzuki Bandit met twee helmen eraan vast, kenteken : MT-41-VD

Gespot ! :W
 
Laatst bewerkt:
vandaag de hele dag op decibel outdoor gestaan, vrij veel motoren langs zien en horen komen, maar geen sticker :(.
 
Vandaag op de A6 richting Almere
een zwarte (?) sportfiets rond 14:00uur.

Je haalde mij (bandit 600 met sticker) en mijn vriend (gsx 750 ES zonder sticker) in.
We hadden net een nieuwe motor gekocht :D

:W
 
Behalve op onze motor, zit er ook op het koekblik een MF sticker.
Nu krijg ik weleens signalen op de snelweg van andere wagens of vrachtwagens, maar lees hier nooit een spot.
Ben toch wel benieuwd of ik met het koekblik weleens gespot wordt :Y
 
Wat moet ik daar nou op zeggen ;)

Maar hoorde de voorste groep er ook bij kon niet zo snel een MF sticker herkenen.
Nee, die voorste groep ken ik niet. Was wel een heel gevarieerd clubje trouwens: van supersport tot chopper. (En met een heel beschaafde rijstijl :Z )
 
Nee, die voorste groep ken ik niet. Was wel een heel gevarieerd clubje trouwens: van supersport tot chopper. (En met een heel beschaafde rijstijl :Z )

Zo beschaafd dat je er zeker even voor bij bent gegaan. Is anders zonden van al dat leuke stukje dijk. Had eerst ook al een auto voor me zitten die bij elke drempel stil ging staan, eerst dacht ik nog oke kan toen kwam nummer twee. Of hij het bij de rest ook heeft gedaan weet ik niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan