[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom je daar vaker in de buurt? Ik woon daar niet zo gek ver vandaan.


Uuh... ja ik werk daar al sinds 2002 en in totaal al 20 jaar in den haag...ja tog niet dan ;) _O-

Zou zeggen, als je die dikke bull van me zie staan kom je effe een bakkie doen....ik trakteer...ik gooi der zelfs nog een verse gevulde koek tegenaan hahahahahaha
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond rond 20:30 een Kawasaki (ouder type) op de A2 richting Amsterdam, net voor de afslag Maarssen. Ik reed in mn blauwe koekblik en kwam naast je rijden.

Iig GESPOT!! :W
 
Nounou, nóg een spot *O*

We liepen terug naar huis vanaf het pontje van Beusichem ( jaja, sportief :+ ) en toen kwam ons een dikke vette cruiser tegemoet met in kleur meegespoten scherm en koffers (donkerrood).
Keek ff om en ja hoor: M-F sticker :Y

Ik was die getattoeerde met dat rood-wit gestreepte hemdje, m'n vrouw liep achter me ( en tóch heet ze geen Fatima, 't is daar gewoon een beetje smal ;) )
Er liep ook nog een vrouw met een Bouvier in onze buurt.


Wie o wie :?

Stond je samen op de pont met die trike met dat hondenhok erachter ?? Die kwam iets later die weg oprijden vanaf de dijk.
 
Laatst bewerkt:
Welke 'Kawasaki man' heeft mij vanmiddag gespot op de N-huppeldelpup ergens bij Edam?
Ik kwam erop via de rotonde en kort erna zag ik je in mijn spiegels. Je kwam naast mij rijden. over de doorgetrokken streep ( foei foei foei :+ ) en stak je duim op.
Orange motor en groene jas. Heb vervolgens nog een tijdje achter je aan gehobbeld totdat jij bij de volgende rotonde rechtdoor ging en ik linksaf.
Wie-o-wie?

"Spot" back at ya! 8-)
 
Rond 16.30 een zwarte streetfighterachtige motor, kentejen ben ik vergeten.
Je had een zwart(met grijze?) Bering jas aan. A2 bij Nieuwegein, richting het zuiden.
Ik blauwe mondeo station met sticker.
 
Vanmorgen tussen kwart voor 10 en 10 uur Lijsterstraat Alphen a/d Rijn.

Motor en berijder met 'veel zwart ofzo' heb niet opgelet :+

Jij kwam vanuit de richting Aarhof, ik ging er net naartoe in klein bordeauxrood autootje.

Ik zag de sticker in m'n spiegel.
 
Omgeving Zuidland, rond wat zal het geweest zijn 15:00 uur :?

Knalgroene kwaak zx-r, je haalde ons in, wij reden op 3 fireblades waarvan 2 met
mf-stickert...

Wie o wie.... :]
 
vanochtend rond 13.00
Ter hoogt van Hornbach/McD Nieuwgein

een grijze z750? met een berijder in doorwaaikleding lees -t-shirt
 
Behalve op onze motor, zit er ook op het koekblik een MF sticker.
Nu krijg ik weleens signalen op de snelweg van andere wagens of vrachtwagens, maar lees hier nooit een spot.
Ben toch wel benieuwd of ik met het koekblik weleens gespot wordt :Y


Dat heb ik nauw ook,

Alleen @nne, heeft mij een keer gespot (auto/motor)
Was hartstikke leuk :Y :Y :Y

Ik zie de nodige motoren voorbij knallen, soms met sticker andere zonder.

Wanneer zie ik jullie of jouw? *O*

Ik denk dat de sticker van mij aan de verkeerde kant zit.
Terwijl ik meestal links rij (lees=door snelheid)
(en de auto mag gewassen worden, zie ik)

full


Volgende auto: Sticker MF links :Y
 
Vandaag 2 spots! :W

DSC02791.jpg

een cbr :)
rond 2 uur op de A50 richting Zwolle, jij ging richting de A1 naar Apeldoorn.

DSC02792.jpg

Een busaaaaaaaa
op de A50 bij het Velperbroekcircuit in Arnhem, jij nam ook afslag Duiven.

Beide gespot vanuit de auto, we zwaaiden, jullie hebben ons allebei ook gezien.
 
Daarnet rond 5 uur 1 of meerdere mférs gespot. op de rottekade schuin tegen over de ski berg,langs het water genietend op het terras. ik was op weg naar huis. Plots zag ik een stickert en mensen met leren pakken :W . FF stiekem 't (fiets) bruggetje over. Vond te warm om helemaal om te rijden via 't bos.
 
Uuh... ja ik werk daar al sinds 2002 en in totaal al 20 jaar in den haag...ja tog niet dan ;) _O-

Zou zeggen, als je die dikke bull van me zie staan kom je effe een bakkie doen....ik trakteer...ik gooi der zelfs nog een verse gevulde koek tegenaan hahahahahaha
Werk je bij die Texaco? Ik woon net 2 weken weer daar in de buurt...van de week nog getankt daar ;)

Rij je dan elke dag dat takke eind naar DH?
 
Laatst bewerkt:
dat ben ik nou :P
net nieuwe uitlaat eronder gegooit : yoshimura r-55 full system :)
ga je de volgende keer nog meerijden:P

Aha, the famous Tijgertje :Y Nice to meet you.
Ja uitlaatje klonk lekker ja :9

Meerijden? Wanneer en waar, en met wie?
Heb een behoorlijk druk schema namelijk.

:W
 
vanmiddag in rotterdam op de mariniersweg een gele suzuki gsx-f 750 gespot. Je reed met duopassagier. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan