(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist op de kruising van de weerdsingel in Utrecht. Wat nieuws wittigs en een rood/witte/blauwe cbr 600. Beide met sticker geparkeerd op de hoek. Gespot! :W

...mocht je het nog lezen voor dat je weer weg bent, pas op!!! Er heeft een debiel een slakkenspoor van diesel achtergelaten op de weg.
 
Vanmorgen ~8:30 aan de zuidkant van Amsterdam Zuid, achter de AH To Go.

spot20150508.jpg
 
Bij Broek op Langedijk, kruispunt Nauertogt/Schagerweg een rooie ? minusplus 16:30. Je stond richting Schagen, maar kennelijk keerde je terug, want ff later ging je me rechts voorbij en reed richting Daalmeer.
Ik reed op een rooie niet te spotten Honda X-11
:W
 
Zojuist rond 8.30 A10 Zuid. Turqoise Suzuki, kenteken MS-GF-**
We hebben elkaar nog even gegroet voordat jij de afslag van het VU pakte.


Hey, leuk eindelijk een wederspot! Heb jou natuurlijk ook gezien. Grijze BMW (ben niet zo'n held in modellen :))
 
Een KTM 990 in Amsterdam achter het centraal langs rond 12u. Volgensmij Akras eronder, iets van een SMT/SMR/Superduke ofzo. Je ging linksaf de westerdokskade op, onder het spoor door naar de haarlemmerstraat toe. Ik reed achter je op een RSV4, toeterde nog een paar keer maar je keek niet in je spiegels.

:W
 
Laatst bewerkt:
Een KTM 990 in Amsterdam achter het centraal langs rond 12u. Volgensmij Akras eronder, iets van een SMT/SMR/Superduke ofzo. Je ging linksaf de westerdokskade op, onder het spoor door naar de haarlemmerstraat toe. Ik reed achter je op een RSV4, toeterde nog een paar keer maar je keek niet in je spiegels.

:W

Hee en dat is twee keer op 1 pagina :)
ik had haast, meestal rijd ik iets vriendelijker en oplettender naar mede tweewielers
bedankt voor de spot! :W
 
Dan ook nog een keer hier:
bij Motorport Den Bosch, de grijze aprillia die niet meer van jou is ;)
 
Dan ook nog een keer hier:
bij Motorport Den Bosch, de grijze aprillia die niet meer van jou is ;)

Wel mooi dat echt letterlijk 1 min voor hij in de handelsvoordaad werd bijgeschreven ik er nog mee gespot ben!

Nu snel een nieuwe sticker bestellen!
 
Gespot: Suzuki gsx650f en fz6 met koffers op de A17 bij Moerdijk.

Ging wat lastig, heb deze motor pas 1 dag en er zit nog geen sticker op!! Maar bij Dordt was het wel duidelijk dacht ik!!
 
Gespot op de A2 vanochtend, witte motor en wit pak met groene rugzak. Je haalde me iets voor de tunnel in waarna je volgas ging😊
 
Vanmiddag gespot bij de Toyota garage/Shell in Vianen, een MV Agusta Brutale en een Yamaha MT09 met MF sticker. Ik zag je sticker pas toen je weg reed, ik stond daar met een maatje van me (voglens mij heb jij mijn MF sticker ook gezien)
 
Net gespot op de A28 van zwolle richting utrecht.
volgens mij een jamaha mt.
Je had er ook lekker de vaart in en ging er bij amersfoort/vathorst af.
ben alleen je kenteken vergeten.
 
Vanavond rond half zes een KTM supermotard en een racer - haalden mij (in Mazda 6) in op de weg tussen Aalten en Varsseveld. wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Gespot:
Zwarte sportmotor met kenteken Mz-dg-..
Bij Van der Valk Vianen om 13.00 uur.
ik hoorde bij het groepje dat op anderen stond te wachten. Helaas niet meer aan kunnen spreken. Ik was niet te spotten want ik was op de motor van mijn zus, zonder sticker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan