(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot door Brasser en mij, om 19.11 uur op de a27 richting utrecht, een motor met zijkoffers en kenteken begon met MX-31. Wij zaten in de zilvergrijze mercedes station die voor je opzij ging :)
:W
 
Ja hoor, wie kom ik tegen op de pont van Texel naar Den Helder????

Big Jim, ooit ontmoet bij een petfles actie.

Leuk je weer eens gezien en gesproken te hebben :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gespot door Brasser en mij, om 19.11 uur op de a27 richting utrecht, een motor met zijkoffers en kenteken begon met MX-31. Wij zaten in de zilvergrijze mercedes station die voor je opzij ging :)
:W

Hee.... Ik ben dus tóch nog spotbaar. :)
Kan niet missen, ik reed daar om exact elf over zeven. :P

Kan me wel wat auto's herinneren, waaronder een stevig doortrappende zwarte Cayenne. De plaatsmakende zilvergrijze Merc kan ik me zo niet voor de geest halen helaas, maar bedankt voor de ruimte - was sowieso opvallend rustig, was er iets speciaals aan de hand vandaag? - en de spot!

:W
 
Ik spot nu elke ochtend een CBR600F met Mivv uitlaat op de Sint Jacobsstraat in Utrecht.
 
Net nog een sticker gespot die op een oudere zwarte yamaha geplakt zat.

Draaide vanuit Borne de N743 op richting Hengelo/Enschede.
 
Gister een mede MF'er gespot bij de Praxis in Groningen,
heb toen nog even met je gepraat nadat ik je zwarte Kawasaki Ninja had gespot! :9
 
Laatst bewerkt:
Gespot bij de Media markt sontplein!

Groene kawasaki Ninja! Kenteken ml-nv-72 :)

Zocht je nog even op in de media markt, maar je was niet bekend met het nut van de sticker, was van de vorige eigenaar, hehe

Nouja heb het je uitgelegd dus wie weet bij deze; gespot!
 
gisteren op het westerdoksplein

IMG_20150507_154845.jpg
 
Zojuist rond 8.30 A10 Zuid. Turqoise Suzuki, kenteken MS-GF-**
We hebben elkaar nog even gegroet voordat jij de afslag van het VU pakte.
 
Gisteren m'n eerste MF-er gespot! Op de Schipholweg in Haarlem ergens einde van de middag, een CBR met iemand in een zwart/wit leren tenue. Jij ging rechtdoor de brug over het Spaarne over, ik sloeg rechtsaf de Schalkwijkerstraat in. Ik zwaaide vrolijk, en wees later nog op m'n kenteken. Had niet de indruk dat je de spot doorhad.
 
Laatst bewerkt:
Blauwe Honda Hornet MR-LG-XX @ WG Plein Amsterdam, gisteren zag ik je staan om 12:30
En vandaag zag ik je weer staan toen ik aan kwam om 9:40.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan