(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reed vanmorgen een stukje op met een MF-er op in mijn beleving een FJR, in ieder geval een forse toerfiets. De motor had wat reflecterende smileys op de koffers en was voorzien van xenonverlichting.

E.e.a. vond plaats op d'A2 richting Amsterdam, ter hoogte van Maarssen ongeveer.
Het was een tikje drukker dan normaal doordat vier van de vijf rijstroken afgesloten waren ten gevolge van een zo op het oog vrij ernstig ongeval.

Ik was die iets te grote persoon op dat iets te kleine paarse fietsje, we hebben naast elkaar rollend nog een paar woorden gewisseld. :P

:W

edit: Of het daadwerkelijk een MF-er betrof weet ik niet, de motor had een sticker, maar er werd niet actief gespot.
 
Laatst bewerkt:
Helaas heeft vanmorgen iemand van MF of de nieuwe koper een ongeval gehad in Zwolle.

Onbekend letsel... Kreeg foto toegestuurd alleen plaats ze niet.

Gaat om een suzuki Bandit 600 uit 1997
Kenteken ML-RR-69

Gebeurt thv TT motoren in Zwolle-zuid aan de Marconistraat.

Hopelijk geen ernstig letsel ;(

Motor stond te koop zover ik begreep.

Foto's inmiddels openbaar... http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=253848&cat=1
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit, omdat je zo opvallend bijna naast me ging staan :

Honda Fireblade, goed gepoetste versie.
full
 
'(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 574' > '(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820'
 
Nu bij Motoport Hillegom een xjr 1300 Diversion (MD-LS-**) Ik stond een poosje naast je, maar ik was duidelijk sneller klaar dan jij.

Hoe dan ook, gespot!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag blauwe laverda in La Roche Ardennen ergens vanmorgen


M'n eerste spot!....en dan ook nog in het buitenland *O*

Ik zat op 't terras, zag je al kijken en hoorde je roepen 'gespot!, motor forum!'.... bij deze dus terug gespot... ;)

Ben dit weekend effe Luxemburg aan het rondcrossen met m'n broer samen :]


Groet Rucarodi...
 
M'n eerste spot!....en dan ook nog in het buitenland *O*

Ik zat op 't terras, zag je al kijken en hoorde je roepen 'gespot!, motor forum!'.... bij deze dus terug gespot... ;)

Ben dit weekend effe Luxemburg aan het rondcrossen met m'n broer samen :]


Groet Rucarodi...

Dat zijn de mooiste spotjes ;). Heel veel plezier nog daar! Wij waren alleen even 1 dagje daar heen gereden. Rotterdam /Ardennen/luxemburg/eifel/ Rotterdam 870km :] . Bedankt voor je spotje terug ( ook al heb ik geen sticker ;). ) Ik reed trouwens op de blauwe sprint st
 
Dat zijn de mooiste spotjes ;). Heel veel plezier nog daar! Wij waren alleen even 1 dagje daar heen gereden. Rotterdam /Ardennen/luxemburg/eifel/ Rotterdam 870km :] . Bedankt voor je spotje terug ( ook al heb ik geen sticker ;). ) Ik reed trouwens op de blauwe sprint st


Dat zijn de kilometers jonguh! :t .. wij hebben er net 500 opzitten nu, morgen noggus.. :]
 
Zojuist rond 1e in de coentunnel richting adam,
een Ducati (1198 denk ik). Je reed nog mee over de A10 West.

Bij deze dus gespot
 
Vanochtend op de A20 richting maassluis net na de "80 km-zone" ingehaald worden door een MF-er met kenteken MJ-XZ-76 als het goed is.

terug gespot :W

Ik zag je ook nog lekker de A4 oprit nemen richting den haag :]
 
Vanochtend rond 8:00 op de A44 richting Amsterdam thv Sassenheim een (volgens mij) zilveren motor met iemand in een fluorgele motorjas erop. Je reed tussen de file door. Ik in koekblik.

Kenteken MP-??-77
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan