(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 17.20 Kwam je met een blauwe Hornet ( MR-LG-**) de A1 af en draaide de Diemerpolderweg richting Ijburg op. Net voor de versmalling haalde je een stadsbus in met ikke aan het wiel..
Gespot dus :W
 
Om 17.20 Kwam je met een blauwe Hornet ( MR-LG-**) de A1 af en draaide de Diemerpolderweg richting Ijburg op. Net voor de versmalling haalde je een stadsbus in met ikke aan het wiel..
Gespot dus :W

Yes dat was ik! Reed jij de bus? Twijfelde net iets te lang of ik wel of niet moest doen en koos uiteindelijk toch maar voor t eerste 😁 Ging net...
 
Vanmiddag, iets voor 1, bij het kruispunt naast brouwerij 't IJ te Amsterdam een KTM 990 in het wit. Kenteken begon met MX, rest niet kunnen zien. Ik fietste langs op weg naar het station omdat dat kreng van mij weer eens niet starten wou... Bij deze, gespot!
 
een drietal heren (waarvan eentje een groene hanenkam had) op de oostdijk.

Ik was 't VTRetje wat jullie *kuch* probeerde bij te houden :W
 
10 minuten geleden, zwarte Z750 op de A4 kwam de weg op bij Rijswijk, ging eraf bij Den Hoorn.
Ik zat ingeblikt in die oude opel vectra.
Je kan me niet gemist hebben!

Foto volgt ;)
 
Half uurtje geleden op de parkeerplaats van Goedhart in Bodegraven een Suzuki gsx-r 600. Kenteken is me niet bijgebleven.

Ik was verbaasd over de enorme drukte en maar 1 sticker.
 
Vanmiddag, iets voor 1, bij het kruispunt naast brouwerij 't IJ te Amsterdam een KTM 990 in het wit. Kenteken begon met MX, rest niet kunnen zien. Ik fietste langs op weg naar het station omdat dat kreng van mij weer eens niet starten wou... Bij deze, gespot!

Dat ben ik, dank voor de spot! *O* :W
 
Vanmiddag een zwarte Triumph op de Lekdijk tussen Nieuwegein en Schoonhoven.

Je reed als laatste in een groep en ging voor Schoonhoven van de dijk..
Ik maakte me nog even kenbaar en ging verder over de dijk.

Ik heb eventjes achter jullie gezeten op een zilvergrijze GSR met een wit groene alpinestars jack.


Daarna rond 3en bij Molenaar een blauwe R6.
 
Even nieuwsgierig, gisteren een mooi rondje gereden. Op de Posbank, ter hoogte van het restaurant kwam ik een blauwe Thundercat tegen uit 2001 met 47000 op de teller. Even gezellig staan praten voordat de rit verder ging. Is dat iemand die hier ook actief is? Je kwam uit Eibergen als ik het me goed herinner.
 
Vanochtend gespot in Almere.
full
 
Half uurtje geleden op de parkeerplaats van Goedhart in Bodegraven een Suzuki gsx-r 600. Kenteken is me niet bijgebleven.

Ik was verbaasd over de enorme drukte en maar 1 sticker.


Ik was vanmiddag bij Goedhart en vond het niet echt druk met motoren. Ook niet gek met die wind.

Helaas ook niemand gespot daar. Zelf was ik met het koekblik (mét sticker)
 
Laatst bewerkt:
Iemand z'n fiets ingeruild bij Motorstore Woerden en vergeten het stickertje eraf te halen?

HC5Njw0.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan