(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot, deze dame op een Suus-uki SV

full
 
Al het grootste deel van de dag, Rode Bandit 600N, op de motorparkeerplaats tegenover de Medische Facultiet VU (amsterdam).

Ik werk op de Energie Centrale en mijn motor is daar ook wel es te spotten (vandaag op de trapfiets)
 
Zojuist vermoedelijk een MF-er zonder sticker gespot.
Zwarte Suzuki eh... GSF? Zoiets denk ik. Leer. Helm.

Ging bij Amsterdam ZO de snelweg op, naar A2 ri Utrecht, er af bij Vinkeveen.
Dat alles deed ik ook, maar ging bij de afslag de andere kant op.

Geen sticker dus, maar zo enthousiast groetend dat ik er een MF-er in vermoed.
 
230.jpg


Vanmiddag... ik reed in het koekblik met mij zoontje de parkeergarage uit....

Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 17:15/17:30 spotte ik een dame op iets blauws in amsterdam die vanaf de nieuwezijds voorburgwal achter me zat en thv het victoriahotel mij inhaalde. Lang rood haar onder de helm vandaan. Ik zag je verder de prins hendrikkade afrijden richting de IJtunnel. Ik op een Aprilia (RSV4RF, geluid niet te missen). Ik had net een nieuwe plaat erop gezet maar daar zat dus nog geen sticker op.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot bij Knooppunt Amstel in Amsterdam, bedankt voor de ruimte :} :W .
UyqtGOS.png
 
Zwarte ducati (xx-xx-40) + nog iets blauws,

kwamen in groepverband vanuit Marken (zag jullie ook naar marken gaan vanuit markenmeer), op de terugweg hebben jullie de dijkenroute gepakt richting Durgerdam.

omstreeks 1650

we stonden te pauzeren(gele SV650s / Turquoise GS500)


Dat was ik op de Ducati, het blauws was denk ik de Ninja die ook mee reed. :W
 
:W :W :W :W

Ik was die zilveren Kawa met idd wat blauw.
Ik ken mij inderdaad een groepje herinneren die stil stonden met een opvallende gele motor.


Zwarte ducati (xx-xx-40) + nog iets blauws,

kwamen in groepverband vanuit Marken (zag jullie ook naar marken gaan vanuit markenmeer), op de terugweg hebben jullie de dijkenroute gepakt richting Durgerdam.

omstreeks 1650

we stonden te pauzeren(gele SV650s / Turquoise GS500)
 
Zojuist vermoedelijk een MF-er zonder sticker gespot.
Zwarte Suzuki eh... GSF? Zoiets denk ik. Leer. Helm.

Ging bij Amsterdam ZO de snelweg op, naar A2 ri Utrecht, er af bij Vinkeveen.
Dat alles deed ik ook, maar ging bij de afslag de andere kant op.

Geen sticker dus, maar zo enthousiast groetend dat ik er een MF-er in vermoed.


Dat was ik :W ! Inderdaad geen sticker want ik was op de GSR van mijn vrouw.
Mijn ZX6R had last van een ochtend humeur en wilde nog even op bed blijven liggen B| ...
 
Vanmiddag zag ik een wit ouder model supersport met sticker onderuit gereden worden op t Hofplein, Rotterdam.
Ben achter de dader aangegaan maar reed in m'n woede zelf schade (leaseblik gelukkig) en ben m verloren.
Was een witte groter model (5008 oid) Peugeot, maar mn collega die t kenteken zou opschrijven is dat vergeten dus ik ben bang dat ik weinig meer voor je kan doen..
 
Vanmiddag zag ik een wit ouder model supersport met sticker onderuit gereden worden op t Hofplein, Rotterdam.
Ben achter de dader aangegaan maar reed in m'n woede zelf schade (leaseblik gelukkig) en ben m verloren.
Was een witte groter model (5008 oid) Peugeot, maar mn collega die t kenteken zou opschrijven is dat vergeten dus ik ben bang dat ik weinig meer voor je kan doen..

Camera's genoeg in het centrum....
 
Vanmiddag zag ik een wit ouder model supersport met sticker onderuit gereden worden op t Hofplein, Rotterdam.
Ben achter de dader aangegaan maar reed in m'n woede zelf schade (leaseblik gelukkig) en ben m verloren.
Was een witte groter model (5008 oid) Peugeot, maar mn collega die t kenteken zou opschrijven is dat vergeten dus ik ben bang dat ik weinig meer voor je kan doen..


:(

Kudo's voor het proberen
 
ja politie bellen en melden dat je getuige was van een ongeval.
ik weet niet of de politie hierop actie onderneemt (was bij mij vorige keer in ieder geval niet), maar dan is je getuigenis wel voor verzekering belangrijk
 
Laatst bewerkt:
Gespot: een rode naked met twee ronde koplampies Mx-SP-xx
Waar: Vanaf Nieuwveen achter me, en "na" Ter Aar voor me.
Ik: Rode Diversion voor je / achter je
Bijzonderheden: Vanaf Nieuwveen zaten we achter een vrachtwagen van diervoeders die we pas ter hoogte van Ter Aar voorbij konden. Jij ging naar bij de N207 naar Alphen, ik richting Woubrugge.

:W :W
Na de vrachtwagen nog wel even lekker door kunnen rijden :P
 
Wie reed er v/d week langs mijn lesauto :) ik zat ingeblikt bij de turborotonde in Hoorn. jij kwam vanaf de berkhouteweg rii de turbo en ik sloeg links af vanaf de turbo rii dampten. Je was mooi aan het filmen met een action cam op je helm

Kon kenteken etc niet lezen was met de leerling bezig die nogal wat foutjes maakte hahaha
 
Gespot

Vandaag om 13.05 N261 Burg. Bechtweg thv afslag naar het industrieterrein bij Noord

Tilburg

Kenteken; MV-39-**

Rode motor en rijder met een Berik jas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan