(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 12.55 uur op de Ferdinand bolstraat in Amsterdam. Een KTM Tour Supermoto met kenteken MV-**-51. Motor stond geparkeerd op de hoek met de Quellijnstraat. Bestuurder niet gezien.
 
Vanmorgen rond 7.50 volgens mij een mf-er gespot bij de Esso aan de Cartesiusweg in Utrecht. Was een paars achtige motor, dacht een bmw.

Klopt aardig. Kei-Prince van kleur inderdaad, paars met roze striping etc., witte wielen... Wie dat heeft bedacht?!?

Moet een grap zijn. Dus: geen Duitser.
Honda Revere.

Ik was net terug thuis met de Jawa, die besloten had me niet naar mijn werk te brengen vandaag. Daar mijn woonwerkloeder opgepikt en nog een poging gedaan op het werk te geraken. Ditmaal succesvol.

:W

Heb overigens niet bewust een andere motor gezien daar.
 
Om 12.55 uur op de Ferdinand bolstraat in Amsterdam. Een KTM Tour Supermoto met kenteken MV-**-51. Motor stond geparkeerd op de hoek met de Quellijnstraat. Bestuurder niet gezien.

:W Even op de motor van de vrouw, koffietje halen bij de Kingfisher..
 
Klopt aardig. Kei-Prince van kleur inderdaad, paars met roze striping etc., witte wielen... Wie dat heeft bedacht?!?

Moet een grap zijn. Dus: geen Duitser.
Honda Revere.

Ik was net terug thuis met de Jawa, die besloten had me niet naar mijn werk te brengen vandaag. Daar mijn woonwerkloeder opgepikt en nog een poging gedaan op het werk te geraken. Ditmaal succesvol.

:W

Heb overigens niet bewust een andere motor gezien daar.

Ik ook niet. Zat in koekblik, kwam net aanrijden bij verkeerslicht naast de Esso. ;)

:W
 
0613ff8cec8c6df9b74479cd82bf2eff

:W
 
Laatst bewerkt:
Zaadje op een witte crosser gespot op de v.Brienenoordbrug Rotterdam begin middag. Rechts inhalen, in dode hoeken rijden, tripleren en dan ook nog een middelvinger op durven steken naar automobilisten die van je schrikken.

Thanks weer voor de collectieve imagoschade pik!


Dat was ik :$
100% inschattingsfout van mijn kant, moest eraf en wou eigenlijk achter de zwarte auto uitvoegen. |(
Deze remde wat hard, waardoor dat gat verdween.
Door deze inschattingsfout was de enige veilige optie nog om tussen de twee auto's door te gaan.

Middelvinger was auto response en niet erg netjes nee :X



Eerste keer in jaren gespot, en dan zoiets _O-
 
Dat was ik :$
100% inschattingsfout van mijn kant, moest eraf en wou eigenlijk achter de zwarte auto uitvoegen. |(
Deze remde wat hard, waardoor dat gat verdween.
Door deze inschattingsfout was de enige veilige optie nog om tussen de twee auto's door te gaan.

Middelvinger was auto response en niet erg netjes nee :X



Eerste keer in jaren gespot, en dan zoiets _O-
Beschouw het als een "excuses geaccepteerd" :)
Toen ik een paar jaar geleden met je over de lekdijk richting motorbeurs reed gedroeg je je nog wel iets schappelijker hahaha :P
 
Beschouw het als een "excuses geaccepteerd" :)
Toen ik een paar jaar geleden met je over de lekdijk richting motorbeurs reed gedroeg je je nog wel iets schappelijker hahaha :P


*O*


Rij nog steeds schappelijker dan die zaterdag.

Ach, het was een mooi leermomentje voor me :]
 
Vanochtend 7:50 in Veenendaal op Rondweg-Oost een zwarte Honda VFR. Bestuurder droeg een zwart pak met gele accenten. Ik reed langs je op bij de rotonde. Ik was ingeblikt (maar wel met sticker :) ). Zag je sticker pas toen je de A12 over reed anders had ik wel geclaxonneerd.
 
afbeelding
Dat zal ik wel zijn, zoveel oranje Harley's zijn er niet.
Volgens mij heb ik je vanmorgen dan ook gespot rond 07:15 op de Muntbergweg thv de S111?
Zo ja, heb ik je daar van vorige week ook gespot.
Vanmorgen zat ik ingeblikt, vorige week was ik op de RR. Beiden hebben een sticker.
Maar je scheurt zo hard voorbij, dat je dat waarschijnlijk niet ziet. :+
Moest zelf ook even zoeken naar de sticker bij jou, aangezien hij niet op de gebruikelijke plek zit. Dankzij je foto wist ik waar ik moest kijken.
:W
 
:W *O* :W

Mijn eerste spot op mijn nieuwe bike!

Vanochtend 7:50 in Veenendaal op Rondweg-Oost een zwarte Honda VFR. Bestuurder droeg een zwart pak met gele accenten. Ik reed langs je op bij de rotonde. Ik was ingeblikt (maar wel met sticker :) ). Zag je sticker pas toen je de A12 over reed anders had ik wel geclaxonneerd.
 
Vanmorgen rond 8.00 zag ik volgens mij bij Utrecht een donker rode Honda transalp met sticker. Je ging van de A2 naar de kruising met de A12. Ik reed net achter je de A2 op in de auto.

:W
 
Ja klopt!
Een CBR 600f in paars/wit/blauw

Ik rij er bijna elke dag of het moet enorm plenzen en het koekblik is beschikbaar.

:W reed je voorheen op een motor met witte en paarse accenten toevallig? (Of iets in die richting). Die heb ik namelijk op dezelfde plek al eens eerder gespot (vorig jaar ergens)
 
Zwarte motor met 2 zijkoffers op de A15 richting Gorichem.

Nam de afslag Barendrecht/Maasstadziekenhuis/Mac Donalds.

Vanochtend om 09:50.
 
Zaterdag (gister) 30 april op de A1 van amersfoort naar Amsterdam, op de afrit van de eerste afslag na Hilversum deze mf-er gespot! Rond een uur op kwart over 10
full
 
17:00 uur, op de stoep op de Bergerweg in Alkmaar stond een groene Kawasaki Ninja geparkeerd! Ik reed twee keer vlak achter elkaar langs (even genieten van de dempers in het spoortunneltje 😁)
 
17:00 uur, op de stoep op de Bergerweg in Alkmaar stond een groene Kawasaki Ninja geparkeerd! Ik reed twee keer vlak achter elkaar langs (even genieten van de dempers in het spoortunneltje 😁)


En zojuist, 17.40 uur, stond je bij de Albert Heijn XL in Alkmaar.. Ik lijk wel een stalker 😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan