(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen dinsdag rond kwart over zes:

Kawasaki ZX10R Ninja, kenteken M. - .. - 66

Breda, Backer en Reubweg, stad uitgaand.
Bij de Mac reden we al naast elkaar maar toen zag je me niet zwaaien.
Uiteindelijk stond je stil voor het verkeerslicht rechtdoor net voor de A16 en zwaaide ik vanuit een grijze Hyundai I30 station die rechtsaf de A16 opreed. Geloof niet dat je doorhad waarom ik zwaaide.
Gespot igg!!
 
Zo net op de rondweg om Alkmaar een gele BMW.
Je stond schuin voor me op het kruispunt bij de Aert de Gelderlaan en ging er af richting Daalmeer.
Ik zat ingeblikt -O-
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag in de kop van Luxemburg Renzo gespot op zijn zwarte Ducati Multistrada, nog even een babbeltje gemaakt. Ik was die ouwe op de KTM990SMR. Veel motorvolk onderweg vandaag overigens.

Groetjes, Tok
 
Nu net, een blauwe Fazer bij station Heemstede Aerdenhout, je reed voorbij met grijze opengeklapte helm!
 
Vanmiddag op de Zwartewaterallee te Zwolle, een Soes(DL650/1000) met kenteken beginnende met VL (dacht ik) + passagier.
 
Vanmiddag rond 15.45 uur op de Martin Luther Kingweg in Alkmaar bij de Texaco stond een groepje motorrijders. In ieder geval 1 motor had een MF-sticker. Ik reed langs in zwart motorpak op een zwarte kawa Z1000 en zwaaide nog.
 
Zojuist gespot bij het Maasvlakte strand:

Een zwarte Honda NC 750 met rood velglint. Je reed voorbij de parkeerplaats. Je had een zwarte jas met flou gele stukken aan.

Bij deze gespot :W

Het is een 700 maar bedankt voor de spot.
Ik heb jou/ jullie gemist. Er stonden veel motoren op de parkeerplaatsen.
Ook een paar hele oude (WO 2?) motoren.
 
Het is een 700 maar bedankt voor de spot.
Ik heb jou/ jullie gemist. Er stonden veel motoren op de parkeerplaatsen.
Ook een paar hele oude (WO 2?) motoren.
Dacht al dat jij het was, maar wist je nickname ff niet meer. Stond de kids in de auto te laden bij de ingang van de parkeerplaats van de middelste strandopgang. Was echt heerlijk weer om te rijden vandaag, ik stap morgen weer ff op de bike voor een woon-werk ritje :]
 
Gisteren rond half 5 een Blauw Toermodel (met sticker) achter een stickerloze supersport (modellen niet zo snel kunnen zien). Jullie kwamen van de Papaverweg richting Mosplein in Amsterdam Noord

:W
 
Gistermiddag Almere, geparkeerd langs de Makelaarsstraat.
Een offroad-achtig model, met veel stickers, ook een MF-sticker.
Op de zijkant een met "Kras-kras" geloof ik.
 
Gisteren rond half 5 een Blauw Toermodel (met sticker) achter een stickerloze supersport (modellen niet zo snel kunnen zien). Jullie kwamen van de Papaverweg richting Mosplein in Amsterdam Noord

Dat was ik samen met mn collega. Die rijdt een gsxr en ik een F800st, blauw idd.

Thanks voor de spot! :W
 
Net een ducati gespot op de weg tussen halfweg Amsterdam, ik was die ene in die auto. Kan alleen de foto niet uploaden.
 
Zojuist om 12:45 op de Boerderijenboulevard in Amersfoort (iets voorbij station Amersfoort-Vathorst), een rode motor met iemand achterop. Ik was in gesprek met iemand dus kon niet zien wat voor motor. Ik zag wel een sticker. Motor had 2 dempers.
 
Vandaag gespot voor Bolman Motoren in Den Haag :W

wh86TZw.jpg
 
Zojuist een witte Daytona gespot in Groet, je had een revit pak aan.
Ik zat in een audi koekblik ;) bij deze, Gespot!
 
Vanmiddag in de drukte op de N2 in Maastricht een Zilverkleurige VFR? met duo..Ik was op doorreis met de Pan European.. van Nolay (Frankrijk) naar Almere.. :] :W
 
Twee beetje vage spots van gisteren :$

Eerste: een zwart/grijze BMW GS :? rond 18.00 op de Oude Osdorperweg te Amsterdam, ik stond te rommelen met een pak een bak aanhangwagen aan een grijze Opel t.h.v. nummer 880

Tweede: een wit/blauwe (vermoedelijk Suzuki GSX) met fluor oranje velgen rond 20.15, je reed me sportief/enthousiast :X voorbij op de afslag van de A1 naar N305 (Almere Stad) en je had een iemand achterop.

Ik was nog steeds ingeblikt met gele aanhanger waardoor de MF stickers op de achterkant van de auto dus niet echt zichtbaar waren....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan