(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist rond 13:45 een groepje van 4 motoren, waarvan de voorste 3 met een stikker, op de dijk tussen Moordrecht en Nieuwerkerk aan den IJssel gespot. Ik reed op mijn fiets onder aan de dijk ter hoogte van het industrieterreintje.
 
Vanmiddag reed er een blauwe Chevrolet Matiz voor mij, voorzien van een Motor-forum sticker midden op de achterklep.
Ik reed achter je in de Volvo, was in Raalte.
Wie o wie?
 
Mp-hx-** in Hoofddorp op de Kruisweg half uur terug... Een blauw met witte racer... Merk weet ik niet... Ging je iets te snel voor..
 
Zijn hier ook MF-ers uit Groningen actief?
even twee weekjes niet actief geweest op forum,
wel twee nieuwe MF'ers gespot maar vergeten te posten :9
 
Rond 1815 uur, a15 tussen Hardinxveld-Giessendam en Papendrecht. Oranje aprilia (dacht ik).
Ik reed een poos voor je met een grijze alfa 147, vlak na afrit sliedrecht haalde me in en zag ik je sticker. Jij vervolgde de a15, ik nam afrit n3
Gesoot! :)
 
3 spotjes vandaag tijdens het werk.

1: vanochtend half 7 ongeveer. Einde A1 bij Amsterdam. Jij ging rechts bij de splitsing de ring a10 op richting Amstel. Motor was aan de kont te zien een Kawasaki, een naked, donker zilver zou ik de kleur noemen :W

2: rond kwart voor 3, Marken binnen "vloog" je me voorbij, aan de kont te zien een rode R1 of R6, volgens mij zat je vanaf het Alkmaarder meer/pondje al achter me :W

3: rond 5 uur op de A1 bij Muiderberg in de file, naked volgens mij gsr, berijder rode helm, schrok volgens mij toen ik een foto maakte :P Bij Muiden ging je er af. :W

Ikzelf reed in een vrachtwagen, blauwe cabine, witte trailer met "LIMI" op de achterkant.

full
 
Laatst bewerkt:
Den Haag. Gisteren bij Bolman voor de deur: een rode Suzuki, zwarte Honda en gele motor.

Wij brachten een nog ongestickerde X11.
 
Vannochtend in Den Bosch op de Maaspoortweg om ongeveer 7:30, een zilvergrijze BMW (denk ik) met kenteken MN-FN-91, jij ging de A59 op richting Waalwijk.

Zat zelf lekker droog ingeblikt O-)
 
Laatst bewerkt:
JrX71pV.png


08 uur, A2 ri. eindhoven. net na tunnel A2 utrecht.

ik was lekker ingeblikt

64-mg-gf
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen om 8.05 op de A2 bij Nieuwegein richting Den Bosch een mf-er in een donkere jas met groene zijkanten en finishvlag motief op de helm gespot op een zwarte motor met dubbele koplampen. Je ging vervolgens verder op de A27.

Ik zat in de zwarte 3 serie waar je ter hoogte van de brug over de Lek eventjes achter hebt gereden.

:W
 
Vorige week een transalp met een dame op de a2 rond een uur of 6:30. Je zag me maar dacht dat er iets met je koffer was geloof ik.


Kawa 636 bij einstein in het sauerland.

En Zojuist deze gespot in de file

a8cb9nA.jpg
 
Gisteren gespot op de A28 bij Zwolle, rond half twee. Je ging eraf bij Zwolle Noord. Lekker weertje... -O-

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan