(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet van mij, maar mijn gele VTR staat daar ook regelmatig geparkeerd.
Welke motor is van jou?

Staat bijna altijd wat, maar heb nog nooit iets met een MF sticker gespot :?
zelf met een Honda CBR 125R(misschien wel eens gezien, echter wel zonder sticker :9 ) , maar sta er nu niet veel mee, ons jaar is al zo'n beetje afgelopen, nu nog maar hopen op wat beter weer. :] Zie er zelf zo nu en dan stickers staan, let er al speciaal op sinds ik op MF zit :]
 
Laatst bewerkt:
Ik had 'm bij de eerste poging prikken... Let op het vervolg van de weg achter het bord. Rechtdoor is een erf en linksaf is een fiets-bromfietspad. Waar gaat de google auto heen?

Dammit... Weer het verkeerde topic :$
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond op de Europaweg om 17.00 in Groningen een rode motor met opvallende schuin omhoogstekende uitlaten. Jij stond voorgesorteerd voor rechtdoor ik ging rechtsaf Damsterdiep op. Ik op de XJ900f met Krauser zijkoffers.
 
Maandag gespot om 17.15 op de A9 richting Alkmaar t.h.v. Rottepolderplein, tussen de file door een Suzuki V-strom (?), kenteken 64-MG-.. ik zat ingeblikt.

Vanmorgen rond 07.40, een rode Honda, kenteken begon met MP, op de ring Alkmaar vlak na de Huiswaarderbrug. Ik stond voor de verandering weer eens in de file, dit keer in een gestickerde Aygo.

:W:W
 
Maandag gespot om 17.15 op de A9 richting Alkmaar t.h.v. Rottepolderplein, tussen de file door een Suzuki V-strom (?), kenteken 64-MG-.. ik zat ingeblikt.

Klopt, een V-Strom, dank voor de spot! :] :W
Zo word je nooit gespot, en zo twee keer op een dag :+
JrX71pV.png
 
Laatst bewerkt:
Maandag gespot om 17.15 op de A9 richting Alkmaar t.h.v. Rottepolderplein, tussen de file door een Suzuki V-strom (?), kenteken 64-MG-.. ik zat ingeblikt.

Vanmorgen rond 07.40, een rode Honda, kenteken begon met MP, op de ring Alkmaar vlak na de Huiswaarderbrug. Ik stond voor de verandering weer eens in de file, dit keer in een gestickerde Aygo.

:W:W

De rode Honda was ik. :W
 
Bij de Hogeschool Rotterdam op het museumpark, OUDE yamaha met meer dan 100.000Km op de klok :}

Was een "juf" want ze moest les gaan geven zij ze, helaas geen tijd gehad om verder te kletsen.
 
vandaag in groningen op de rijksweg thv de albert heijn. Een Oranje/zwart (denk ik KTM) nummerbord was niet leesbaar ivm de modder. De rest van de motor zat ook onder de modder.
 
Vanmiddag omstreeks 13:00 uur

Een grijs/blauwe MV Augusta F4 Vanaf oprit lijnden de A9 op richting Alkmaar.

Ik reed eerst voor je , daarna haalde jij me rechts in op de invoegstrook.. dus legaal ;)

Ik ging richting A5, jij Rottepolderplein.

:W :W
 
vandaag in groningen op de rijksweg thv de albert heijn. Een Oranje/zwart (denk ik KTM) nummerbord was niet leesbaar ivm de modder. De rest van de motor zat ook onder de modder.

Haha dat was ik, lekker zitten off-roaden in meerstad..

Nu is mijn KTM nog eerder gespot als mijn Duc die ik al een half jaar langer heb haha..
..of ik heb dat spotje gewoon gemist :9
 
Laatst bewerkt:
Zojuist omstreeks 17u15 op de A10 richting Den Haag t.h.v S108: blauwe Honda Hornet met tophalf kuipje, kenteken MD-ZS-etcetera.

Op de A10 haalde ik je in en je reed achter mij aan de A4 op. Als ik goed opgelet heb nam je daarna de A9 richting Haarlem. Ik: KTM met koffers en een boel oranje.

Gespot dus :W
 
Haha dat was ik, lekker zitten off-roaden in meerstad..

Nu is mijn KTM nog eerder gespot als mijn Duc die ik al een half jaar langer heb haha..
..of ik heb dat spotje gewoon gemist :9

Was wel ff heeeeeeel goed kijken voor ik de sticker zag :P. Ik liep over het fietspad.
 
Zojuist omstreeks 17u15 op de A10 richting Den Haag t.h.v S108: blauwe Honda Hornet met tophalf kuipje, kenteken MD-ZS-etcetera.

Op de A10 haalde ik je in en je reed achter mij aan de A4 op. Als ik goed opgelet heb nam je daarna de A9 richting Haarlem. Ik: KTM met koffers en een boel oranje.

Gespot dus :W

Hey ja, dat was ik, was om stipt 17.00 m'n werkplek ontvlucht en reed m'n vaste route naar Haarlem. O-)
Ik zag je voorbij komen inderdaad, stickerloos dacht ik? Toffe motor zeg! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey ja, dat was ik, was om stipt 17.00 m'n werkplek ontvlucht en reed m'n vaste route naar Haarlem. O-)
Ik zag je voorbij komen inderdaad, stickerloos dacht ik? Toffe motor zeg! :Y
Stickerloos :Y
KTM is wel gaaf inderdaad, hooguit een klein beetje jammer dat-ie nu - hoewel slechts 2 maanden oud - al uit elkaar aan het vallen is _O- |(
 
Vergeten te posten...

Wanneer Maandag 13/06/2016
Waar A12, Utrecht richting Den Haag rond de klok van 4 in de middag.
Wat Suzuki DL650 A, Kenteken : 05 - M. - ..

Haalde je in voor Bodegraven en heb tot Gouda bij je in de buurt gereden in een grijze Hyundai I30, kwam net terug van vakantie.
Heb ook nog foto's van je maar wil ze niet plaatsen omdat ik je kenteken niet kan blurren.

Tot spots :W :]
 
Vergeten te posten...

Wanneer Maandag 13/06/2016
Waar A12, Utrecht richting Den Haag rond de klok van 4 in de middag.
Wat Suzuki DL650 A, Kenteken : 05 - M. - ..

Haalde je in voor Bodegraven en heb tot Gouda bij je in de buurt gereden in een grijze Hyundai I30, kwam net terug van vakantie.
Heb ook nog foto's van je maar wil ze niet plaatsen omdat ik je kenteken niet kan blurren.

Tot spots :W :]


klopt aardig behalve dat ik daar volgens mij een uurtje eerder was :?
kenteken TH op het eind dan mag je de foto gewoon plaatsen
 
Dit weekend aardig wat kilometers gemaakt
tiel --> houten --> oosterhout --> Belgié ---> Tiel,

En geen motor's met Mf stickers mogen spotten,

wel kreeg ik even een hart in me keel
toen een agent toeterde op de snelweg en wees na me kentekenplaat en verbijsterd genoeg
ze duim omhoog deed.. :]
 
Heel toevallig ik? op mijn z1000 model 2006? Laser uitlaten/ 4 pijpjes?
Ik rij er wel eens. toevallig deze week ook. weet alleen niet meer welke dag en tijd.

gr

Gisteravond op de Europaweg om 17.00 in Groningen een rode motor met opvallende schuin omhoogstekende uitlaten. Jij stond voorgesorteerd voor rechtdoor ik ging rechtsaf Damsterdiep op. Ik op de XJ900f met Krauser zijkoffers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan