(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk weer eens een Spot.

Tijd: 0735 (vandaag, 21July2016)
Waar: V. Alkemadelaan, 52.094149, 4.328893
Wie/wat: Grijze motor, half kuipje voorop? ik meende een Suzuki logo te zien.

Ik kwam achteraan, licht net op groen, jij rechtdoor richting Scheveningen, ik linksaf naar centrum.
Groeten over en weer, licht net groen, snel door.
Mooi Geluid heb je.
 
Laatst bewerkt:
Na jaren weer eens een spot, en nog wederzijds ook :) Met wie had ik het genoegen op de A4 vanochtend? Ik reed op de cbr :W
 
Hoi Jaco
Dat kan ik geweest zijn maar weet je toevallig iets meer van de motor? of persoon op de motor?
Dan kan ik hem bevestigen :)
 
Zag rond 14:15 op de rotonde bij Koudekerk/Hazerswoude een donkere motor voorbij schieten met MF sticker, richting Alphen. Bestuurder had een zwarte jas aan.
Had zelf de bus van mijn werk aan de zijkant van de rotonde geparkeerd omdat er een vrouw van haar fiets was gereden door een scooter rijder.


Hey dat kan ik wel eens geweest zijn. Had de bestuurder een witte helm zo ja leuk om weer eens gespot te worden.
En een zwaaitje terug :W
 
Hoi Jaco
Dat kan ik geweest zijn maar weet je toevallig iets meer van de motor? of persoon op de motor?
Dan kan ik hem bevestigen :)

Het was een wat oudere motor, gok een Suzuki. Haalde mij in, kwam naast me rijden toen ik naar de A12 wisselde en wees naar z'n kenteken met sticker. Dacht een donkere jas (bruin?) en een fluo rug tas. Vanuit me spiegel zag ik dat de voorkant van de motor zwart of in ieder geval ook donker was maar de achterkant was geloof ik paars.

Ik was nog niet helemaal wakker dus sommige details zijn me ontgaan :P
 
Gistermiddag om 15.05 uur een GRONE KAWA ZX10R in Haarlem , je ging de Leidsevaart op van af de randweg.

Ik stond voor het stoplicht met mijn blauwe BMW, je groette toen je voorlangs reed.

Wie o wie was dit? :W
 
Word niet eens meer gespot. Sticker er maar af.. Scheelt weer boetes. :)

zijn daar serieus nog wel eens vragen/problemen over ?
(ik heb het oude topic hierover gezien)

Om problemen hier en in willekeurig welk land te voorkomen heb ik op mijn (belgisch) kenteken geen MF-stickertje. Bij mij zit een ovale MF "auto sticker" op de taartschep onder het kenteken.
 
Van de week weer (volgens mij dezelfde) rode Honda gespot.. dit keer kenteken gezien.. MJ-ZZ-89 (geloof ik). Op de verbindingsweg A5 - A9 richting Alkmaar. Het was waarschijnlijk maandag- of woensdagmiddag rond 17:00 u. (Dat waren namelijk de dagen dat ik met de auto was..)
 
Paar spots vanavond in de auto met de motor op de aanhangert.

Ik in een blauwe SUV met een aanhanger met een rood/zwarte RSV4 erop. Op de A2 ergens thv nieuwegein twee motorrijders waarvan een met sticker (iets van een R6), pak met blauwe accenten, was een duidelijke spot. Daarna op de A67 een triumph volgensmij, stak zn hand op en ik zag een sticker.
 
Zojuist gespot in Oud Beijerland op de rotonde (N217 ?).

Een zwarte naked, dacht Yamaha. Je kwam vanuit de richting Nieuw Beijerland, waar ik naartoe ging. Zat op de antraciete SP1, we zwaaiden nog ff en zag daarna je stickert.

Bij deze... :W
 
Spotje op de a6 vandaag, mooi plaatje geschoten

full


full


20160724_114151.jpg


20160724_113458-1.jpg



Later stond je bij Joure, alles goed afgelopen?
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel boetes heb je dan gehad voor die sticker :?
Zonder ga je zeker niet gespot worden...

Geen 1 boete maar wel twee x aangesproken door politiemannen die niet aan t werk waren. Ik ken er paar namelijk ;). Het mag officieel gewoon niet.
Ik wordt gewoon bijna tot niet gespot dan haal ik t liever af om dan nog te voorkomen als ik toch echt word aangehouden.
 
1.een vage spot: Gister in de Eiffel. Een gs500(GROEN?) met bepaking achter op de fiets. jij(dame) reed met nog 2 andere gozers. eentje had een gele fiets andere ook rode? ook bepakt. zal wel een screenshot hebben als ik goed zoek.

2. Tankstation Spot : Texaco Liemde A2 ri Amsterdam. Ik kwam aan met een tuono. jullie stonden daar (peukje). wij ijn doorgegeaan na het tanken
 
Laatst bewerkt:
Spotje op de a6 vandaag, mooi plaatje geschoten

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Later stond je bij Joure, alles goed afgelopen?

Hallo Mercedes rijder ( als ik het mij goed kan herinneren)!

zag tijdens het passeren de telefoon te voorschijn komen, dus "verwachte" wel een spotje.

bij de rotonde had ik een lekke achterband, prop er in en zo iig weer goed thuis gekomen. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan