(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze morgen op d'A2 Utrecht - Amsterdam passeerde ik een FJR. Met sticker uiteraard.
Zal tussen half en kwart voor acht zijn geweest.

:W
 
Vanmiddag, gok 15.00, in Amsterdam op de piet heinkade.
Ik vermoed een hayabusa of anders srad?
Dikke racert in ieder geval.

Ik in koekblik op weg om de motor te halen :) :W
 
Vanavond, 22:58 (tankstation was nog 3min open toen ik afrekende...)

Den Haag, vanaf de Van Stolkweg, over de Johan de Wit laan en de Kennedylaan tot in de Houtrustweg.
Samen op gereden met een blauwe Yamaha Allroad/supermotard.
nr: MB-xx-nn.
Klonk lekker.

Bij deze Gespot.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag 16.35 bij Driemond. Ik stond in de file (en dus in de auto) richting Weesp vanuit Amsterdam. Je ging over de voorsorteerstrook naar links de file voorbij om voor te kruipen. Kenteken heb ik niet gezien zag in een flits de mf sticker wel zitten. Motor kon ik zo snel ook niet onderscheiden. Leek op iets van een KTM duke achtig iets?

Hierbij de spot :)
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 2 duc rijders in alkmaar :W

1 met monster en deze had de sticker. Je stond op de kanaalkade voor het stoplicht vooraan.
Beetje stoer te doen naar je bewonderaar op de scooter naast je :+
 
vandaag rond de klok van 1645. ML GF ** een fireblade volgens mij

Wippolderlaan tot aan zowat de Bovendijk, kwintsheul

je haalde mij in(ik in de Vrachtwagen)
 
vandaag rond de klok van 1645. ML GF ** een fireblade volgens mij

Wippolderlaan tot aan zowat de Bovendijk, kwintsheul

je haalde mij in(ik in de Vrachtwagen)

Dat was ik! Jij zat in de witte vrachtwagen? Zocht nog oog contact in de bocht van de wpl af naar de veilingroute om te kijken of je me zag. Zag je na de rotonde ook nog dezelfde kant opdraaien inderdaad. :)

Voor welk bedrijf rij je?
 
was met deze

15095452_902273729873531_292582878474817062_n.jpg


bij deze gespot *O* :W
 
Zojuist op onder andere de prins Hendrikkade in Amsterdam een donkere naakte Suzuki gespot. Schaars gedempt. Fijn, hoor ik nog wat anders dan de suffe diesel van mijn werkbus. 😀

:W
 
Ik zit al een aantal maanden tussen Amstelveen en Amsterdam Zuidoost op en neer te rijden. Is er dan echt niemand die me spot? (behalve die ene keer in de parkeergarage) Een turquoise gs500e met kappen en eventueel topkoffer... Kom op jongens! :/
 
Mijn kindje rijdt al 2 jaar Haarlem-Beverwijk vv en is nog nooit gespot.
-O-
 
Laatst bewerkt:
Ik zit al een aantal maanden tussen Amstelveen en Amsterdam Zuidoost op en neer te rijden. Is er dan echt niemand die me spot? (behalve die ene keer in de parkeergarage) Een turquoise gs500e met kappen en eventueel topkoffer... Kom op jongens! :/
Hoe laat? Dan rijd ik wel een keertje om. :+
 
Ik zit al een aantal maanden tussen Amstelveen en Amsterdam Zuidoost op en neer te rijden. Is er dan echt niemand die me spot? (behalve die ene keer in de parkeergarage) Een turquoise gs500e met kappen en eventueel topkoffer... Kom op jongens! :/

Amstelveen naar Zuidoost is nou niet een bijzonder grote afstand :+ Rij een keer om via de Prinsengracht, zorg ik dat ik je spot :+


Fate stay night ftw btw
 
Gistermiddag een blauwe? BMW rond 17:15 op de a12
Je kwam bij de BP pomp bij Harmelen de snelweg op

Net voor de file bij Nieuwegein nog even een piccie geschoten.
full
 
Ik zit al een aantal maanden tussen Amstelveen en Amsterdam Zuidoost op en neer te rijden. Is er dan echt niemand die me spot? (behalve die ene keer in de parkeergarage) Een turquoise gs500e met kappen en eventueel topkoffer... Kom op jongens! :/
Ik rij al 32 jaar zomer en winter Purmerend- Schiphol vv. A7 A8 A10 A4 A9. Ik denk dat ik tien jaar met sticker rijd maar wordt nooit gespot.
 
Jongens, ik sta morgenochtend bij Shell Kooimeer. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te spotten. Ik rijd nu al vier weken met die malle sticker en ben nog steeds niet gespot. C'mon guys.




:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan