(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist in Rotterdam Oost, Kralingen. Zwarte sportmotor, rijder had tevens zwarte outfit aan. Ik kon zo niet spotten wat voor een motor, kon het niet goed zien. Kenteken MH-ZB-XX. :)
:W
 
Vanmorgen, rond kwart voor 12 in Breda, dame met lang blond haar en zwart leren pak op een paarse motor. Je haalde mij eerst in vlak voor we de snelweg op reden richting oosterhout. Bij afslag oosterhout/dongen ging jij bij de stoplichten links en ik rechts. Ik zwaaide nog enthousiast naar je en wees naar mijn kentekenplaat. Geen idee of je uberhaupt van MF afweet, gezien je nogal verbaasd keek :') . Ik reed op een rode suzuki bandit (naked) :W
 
Vanmorgen rond 8 uur op de Laan van Eikenstein, ik stak over vlak voor een honda varadero (?) met topkoffer.

Dag collega :W
 
Rond vijf uur bij Enkhuizen, vfr die vlak voor mijn truck ging staan bij de verkeerslichten linksaf richting Hoorn :W
Denk er even aan dat ik oplet en niet doof ben :+
Door het geluid viel je mij op maar zag je niet zo snel staan onder m'n voorruit ;)
(heb je op film)
 
Gisteren op de A20 rond 17:45 een zwarte motor die richting A16 ging naar de van Brienoordbrug...

Ik stak overdreven lang een duim op en volgens mij....

Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Rond vijf uur bij Enkhuizen, vfr die vlak voor mijn truck ging staan bij de verkeerslichten linksaf richting Hoorn :W
Denk er even aan dat ik oplet en niet doof ben :+
Door het geluid viel je mij op maar zag je niet zo snel staan onder m'n voorruit ;)
(heb je op film)

That would be me! :) :t

Thanx voor de spot. *O* heb je de beelden nog?

:W
 
Net een groot oranje gevaarte gespot op de A9. Ik zat op de Fazer, tussen afslag Weesp en Muiden.
 
Gisteren op de A20 rond 17:45 een zwarte motor die richting A16 ging naar de van Brienoordbrug...

Ik stak overdreven lang een duim op en volgens mij....

Wie o wie?
zou ik geweest kunnen zijn op mijn vstrom 650 , met de sticker op de topkoffer? zwart met klein beetje zilver
 
zou ik geweest kunnen zijn op mijn vstrom 650 , met de sticker op de topkoffer? zwart met klein beetje zilver
Neehee! Dat was ik... Ik heb nog teruggezwaaid


misschien heeft ie jou ook wel gespot, maar deze was ik, dat weet ik vrij zeker
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag een KTM Duke (390 denk ik) met nog iemand achterop gespot op de Epenerbaan/Camerig tussen Epen en Vaals.

Ik had zelf de motor op de camping staan en was een wandeling aan het maken.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond rond 18.00: A9 A'veen richting A2, MZ-15-** BMW grijs?

:W

Ik heb zelf mijn oude sticker vorige week verkocht en nog geen nieuwe. :+
 
zou ik geweest kunnen zijn op mijn vstrom 650 , met de sticker op de topkoffer? zwart met klein beetje zilver


Neehee! Dat was ik... Ik heb nog teruggezwaaid


misschien heeft ie jou ook wel gespot, maar deze was ik, dat weet ik vrij zeker

Precies... de persoon in kwestie begreep de spot duidelijk en zwaaide enthousiast terug *O*

En sticker op de topkoffer had ik er bijgezet... deze was met sticker op kenteken. Maar zal voortaan ook op topkoffers leten ;)
 
Laatst bewerkt:
Nu, een Groene Kawasaki ZX....R, met leovince uitlaat naast de hoofdingang VU. Staat geparkeerd dus geen berijder te spotten -O- .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan