(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dinsdag 22 juli 2003 08:47 schreef Inky het volgende:Nee heb je zeker niet opgelet, kijk maar ;) (had je toch nog aangesproken ...)Martinweb was er ook met z'n RR 8-)
R1babe was er ook zonder de R1, maar wel in een auto met airco :)
 
geen persoon maar een motor:
Bij van den heyden in den bosch staat een ocasion ZXr 400 met een Motor-forum sticker op het kenteken. van wie was ie?

groen/wit, geen vierkante koplamp, zover ik kon zien geen schade

-----------------------------------------------------------------
Heeft nou niemand mij gespot afgelopen zaterdag op de van Brienenoordbrug helemaal aan de linkerkant van de weg. Ik stond daar namelijk met pech, tijdelijk, en stond behoorlijk in de weg. Zo erg zelfs dat ze de linkerbaan hadden afgesloten. Maar toen de Wegenwacht is langs geweest en zijn accu aan mijn motor had gehangen was dat weer over.

ik had je wel zien staan, maar ik was op de fiets
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren een dwaas in korte broek en t-shirt zien rijden in Zijtaart, er zat volgens mij niet eens een kentekenplaat op die gele Duc |(

Iemand van hier :?

En bedankt, daar gaat m'n goede naam :( Kan dus ook al geen moraalridder meer worden ;( Maareh ik weet ook nog wel wat over jou te vertellen :X
 
Op woensdag 23 juli 2003 23:14 schreef evolver86 het volgende:
geen persoon maar een motor:
Bij van den heyden in den bosch staat een ocasion ZXr 400 met een Motor-forum sticker op het kenteken. van wie was ie?

groen/wit, geen vierkante koplamp, zover ik kon zien geen schade

----------------------------------------------------------------------------


Jah!! Die was van mij .. mooi zeg .. staat ie bij een dealer word ie gespot grmph :P
Was een lekker fietske hoor.

Grtzzz
 
Op donderdag 24 juli 2003 00:06 schreef vlammetje het volgende:
...


Jah!! Die was van mij .. mooi zeg .. staat ie bij een dealer word ie gespot grmph :P
Was een lekker fietske hoor.

Grtzzz

ja, zag er goed uit! alleen heb geen idee wat ie kostte, zat nog geen prijskaartje op

enneuh, had je er maar geen sticker op moeten doen! hahaha :P *D
hij stond echt zo met de achter kant naar de weg (wel buiten dus) dus ik dacht, kom ff kijken
 
Op woensdag 23 juli 2003 23:14 schreef evolver86 het volgende:
geen persoon maar een motor:
Bij van den heyden in den bosch staat een ocasion ZXr 400 met een Motor-forum sticker op het kenteken. van wie was ie?

groen/wit, geen vierkante koplamp, zover ik kon zien geen schade

----------------------------------------------------------------------------


Jah!! Die was van mij .. mooi zeg .. staat ie bij een dealer word ie gespot grmph :P
Was een lekker fietske hoor.

Grtzzz


moet je dan niet je sticker er af halen straks wordt de volgende berijder aan gesproken wat zijn nickname is op het forum en dan staat hij je aan te kijken of ie spoken ziet.

lijkt me voor iedereen wel motor verkocht sticker er af
 
hey ik ben zojuist in Hilversum gespot door Shiva en Sharky750, ik vond een heel mooi briefje achter m`n ruitenwisser :+
 
hey ik ben zojuist in Hilversum gespot door Shiva en Sharky750, ik vond een heel mooi briefje achter m`n ruitenwisser :+
:X jaja wij doen dat gewoon andersom !!! heb je nog een leuke broek gekocht? we hebben er iig goed om kunnen lachen *D *D :] gegroet S&S
 
:X jaja wij doen dat gewoon andersom !!! heb je nog een leuke broek gekocht? we hebben er iig goed om kunnen lachen *D *D :] gegroet S&S

ja even wat t-shirts en kortenbroek ingeslagen voor de vakantie *D Ik dacht het is vast een briefje van iemand die vond dat m`n motor daar aso geparkeerd stond, maar het viel mee ;)

heb je altijd plakband + pen en papier opzak :? 8-)
 
Staat bij het Stad Rotterdam kantoor een grijze fiets met MF-sticker erop....geen idee wat voor merk....ik rijd er iedere keer te snel voorbij :] *D
 
ja even wat t-shirts en kortenbroek ingeslagen voor de vakantie *D Ik dacht het is vast een briefje van iemand die vond dat m`n motor daar aso geparkeerd stond, maar het viel mee ;)

heb je altijd plakband + pen en papier opzak :? 8-)

Wij dachten al dat je dat zou gaan denken hahaha :) :)

Plakband en pen is snel te regelen in het centrum :+
Maar vanaf nu natuurlijk post-it op zak en een pen })

Fijne vakantie GREETZZZZ 8-) S&S
 
Gisteren in Numansdorp iemand met een zwarte VFR gespot, ik kwam net de A19 af en ging bij S&G een setje Bridgestones halen (BT012 voor en een 010 achter, ideale combi }) ) voor mijn '89er GSXR
 
24 Juli op de Nuerburgring 3 motoren waarvan 2 met MF sticker!!

Heb ze niet gesproken reed er alleen langs.
Wij waren met een rode Laverda en m'n RS250....
 
vanavond gespot DE DAS in eigen persoon.
zwaaien.gif
 
Staat bij het Stad Rotterdam kantoor een grijze fiets met MF-sticker erop....geen idee wat voor merk....ik rijd er iedere keer te snel voorbij :] *D


Yep, dat is de mijne. Meestal staat ook Ajjsts er naast met zijn BakMetWielen 8-)
Dat dat stickertje opvalt en niet de tekst KAWASAKI op de tank O-) Waarschijnlijk omdat er vaak een fiets (motor of scooter) voor staat :?
Dat is al zoveelste keer dat die van mij stilstaand gespot wordt en niet rijdend.
En yep 80 is idd te snel :X

Greetz.

Wat rijd je zelf ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan