(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat dat stickertje opvalt en niet de tekst KAWASAKI op de tank O-) Waarschijnlijk omdat er vaak een fiets (motor of scooter) voor staat :?

Ja dat zal het zijn....en ik zie um alleen maar van de achterkant. Zal er in de pauze een keertje langslopen :)

En yep 80 is idd te snel :X
O-) O-)


Wat rijd je zelf ?

Een rooie gsx600f, maar die staat altijd netjes geparkeerd in het mooie gebouw van de concurrent aan de overkant 8-)
 
Ik heb gisteren Bladezzz gespot.. hij stond bij me op de stadhuis van Alkmaar :+

Ohw en Siempies met z'n nieuwe Blade (die haalde ik gisteren in op de A2 geloof ik)
 
Ik heb gisteren Bladezzz gespot.. hij stond bij me op de stadhuis van Alkmaar :+

Ohw en Siempies met z'n nieuwe Blade (die haalde ik gisteren in op de A2 geloof ik)

Ehhhhhh jullie reden ook zo ontzettend hard! :P doe ik nooit! O-)
Was wel leuk om een stel mede bladerijders tegen te komen en dan ook nog lid van MF!
 
YEs weer een MFer gespot. Volgens mij was het Vinchante. Weet het alleen niet ckers, ik keek alleen een beetje te laat maar zag nog wel een Mf sticker.
Het was bij de stoplichten in Alkmaar vlakbij het politiebureau om ff voor half zes.

full


Het BEWIJS :+ (had toevallig me cam bij me
 
vandaag rond 6 uur heden avond Kaasjze gespot in zoetermeer,.. lekker wheeliend en stoppies makend bij de stoplichten, ik ging naderhand de a12 op r.i. den haag en jij recht door naar die mooie bocht.(was op de afrikaweg) *D
 
Vanavond bij Schipluiden een zwarte SV met zwart geel motorpak, je hebt denk wel een half uur achter mij gereden.

Wie was het????
 
Weer een gespot: Vijf voor vijf vanmiddag, A59 Den Bosch-Waalwijk, een km of 4 voor de afrit Tilburg(N261). Je had wat slomen voor je denk ik, want ik zag je op het viaduct ook nog.
 
sterk vermoeden dat ik Corona-Shorty vanavond zag rijden op de A7 ter hoogte van Middenmeer, Ik ging richring Hoorn, jij de andere kant op....

Ik reed SV1000 en een Blauwe Bandit....
 
sterk vermoeden dat ik Corona-Shorty vanavond zag rijden op de A7 ter hoogte van Middenmeer, Ik ging richring Hoorn, jij de andere kant op....

Ik reed SV1000 en een Blauwe Bandit....

hhhmmmmm....rijdt er dan nog een Gsxr Corona in de omgeving hier? of is me bike gejat :+ Maare ik was vandaag niet weg op de motor, denk dat je iemand anders hebt gespot. ;)
 
Laatst bewerkt:
Uuhhhh

Ik lees al een poosje deze spotberichten...
Ik heb al een poosje mijn sticker, maar ik merk dat in noord nederland niemand iemand spot......
Hoe zit dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan