(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, eindelijk ook een mf'er gespot. Op de A20 gouda richting hoek van holland. hij nam de afslag Maasdijk om 07:45. Ik reed voor je in een groene mercedes en ging nog opzij om je erlangs te laten.

Zou heeeel goed kunnen dat ik dat was :)



Yeahh eindelijk gespot })
 
ja heb er ook 1 gezien..het was een zilver grijse bmw type weet ik ff niet..stond wel voor op je motor r259...je was bij deroue motoren.ik zag het pas toen je weg reed.
en mooi geluid zit er in die bmw!
 
Hedenavond nam ik een uiterst fraaie Aprilia RSV Mille waar ter hoogte van de Scheveningse boulevard alwaar lijn 11 een fraaie ronding maakt ook wel "lus" genoemd.

De berijder, getooid in een fraaie kalfslederen motoroutfit, genoot duidelijk even van zijn moment en liet zijn glanzende schedel van een paar verlate zonnestralen genieten. De avond was immers al weer gauw een uur oud.

Wellicht ten overvloede vermeld ik dat het bekende MF-stickertje op z´n nummerplaat correct was gepositioneerd.

Zonder dollen : Nette fiets die Mille !!!
 
Vandaag gespot, op de A1 net voorbij Hoevelaken, zal na 8'en zijn geweest, 5(!) dames, in witte overalls, met witte helmpjes op, de meeste reden op BMW.. Ik denk niet dat ze van hier waren, ze zwaaiden wel vrolijk :)

Ben gewoon benieuwd of iemand anders ze ook gezien heeft??


Nee ik heb niet gedroomd, heb een getuige :+
 
Gespot:
Groot zwart vogelbekdier in de koelcel naast mn ducje... :)

Buurman, die M-F sticker zit er toch nog maar net op?
Maaruh erg mooi apparaat hoor! :9
 
Tijdens mijn werk heb er vandaag ook 1 gespot!! ;) een man op een shopper met een matzwarte helm, hij ree op de Gedempte Turfhaven in Hoorn (N-H) :}
Dat was leuk om er ff eentje te zien, kzag helaas niet ut merk.. :? Mijn collega zat me wel malloot aan te kijken van..wat loopt zij nou te roepen :P haha..

duzz groetjes muis :]
 
Ik zag vanmorgen vlak voor Dordrecht (vanaf R'dam) een motor voorbij komen met een witte kentekenplaat en links en rechts blauw stickertje. Was een MF-stickertje?????????
 
vanmiddag rond een uurtje of 5 ofzo, gespot een zwart grijze motor( volgens mij thundercat/thunderace) de berijder had een zwart grijs lederen pak aan van spool... Gespot op de weg van emmeloord naar joure......
 
Vanmiddag rond 3 uur, Safe R'dam, wij (CBR en R6) rijden weg, jij (op een yamaha) komt aan. Volgens mij zat er een MF sticker op....
 
Vanavond rond 20.45 uur een R6 met belgisch kenteken (beginnend met MHQ volgens mij) gespot in Rotterdam-centrum.

Volgens mij was het een vrouw (aan de vormen en blonde lokken onder de helm te zien). Ik reed (met mijn CBR1000F met MF-sticker) op de Maasboulevard achter je en kwam bij de Leuvehaven je voorbij richting de Coolsingel/Hofplein. Ik ging thv het stadhuis het Doelwater op en jij reed rechtdoor richting het Hofplein (de grote rotonde met fontein).

Wie o wie was je en ben je MF'ster.

PS: Er zat ook nog een chopper met een gruwelijke brom achter ons, hij verlaatte de Coolsingel thv de MacDonalds (voorbij de koopgoot).
 
Gister avond op de Kermis in Middelburg 3 mf-ers 1 suz rv650 en 2 aprillia's allemaal met MF sticker :)

ps zit je lekker bij de griek komen ze ineens voorbij gescheurd ;)
(suz rv650 moest natuurlijk sv650 wezen)
 
Laatst bewerkt:
net bij hans van wijk motoren in zoetermeer.
Stond een mooie cbr600rr bij de ingang geparkeerd. (mooie seatpipes !)
 
Afgelopen vrijdag R'Dam naast de Erasmusbrug :+
MFBoot.jpg
 
WIE o WIE zag ik gisteren (vrijdag) met zijn SV de vangrail in vliegen in Audenauer Forst op de Nordschleife???

Het was een beste knal in ieder geval!

(voor deze persoon heb ik nog wat foto's van NA zijn val....)
 
WIE o WIE zag ik gisteren (vrijdag) met zijn SV de vangrail in vliegen in Audenauer Forst op de Nordschleife???

Het was een beste knal in ieder geval!

(voor deze persoon heb ik nog wat foto's van NA zijn val....)

Adenauer forst is rechtdoor grindbak in...hoe issie de vangrail in gegaan?? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan