(centraal) MF'er gespot? Post het hier!

Heb jij al eens iemand gespot?

  • 1 keer.

    Stemmen: 50 28,4%
  • 2 - 5 keer.

    Stemmen: 44 25,0%
  • 5 - 10 keer.

    Stemmen: 5 2,8%
  • 10 - 20 keer.

    Stemmen: 2 1,1%
  • Meer dan 20 keer.

    Stemmen: 8 4,5%
  • Nee.

    Stemmen: 67 38,1%

  • Totaal aantal stemmers
    176
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gezien in Hoofddorp bij het verkeerslicht kruising Leenderbos/Kruisweg (volgens mij) een Aprilia met passagier. Dit was om 13.30 uur. Jullie gingen rechtsaf de Kruisweg op...........
 
Bijna dagelijks op de scheidingsweg / grootstal in Nijmegen.
Jij: Brikkie, mat zwarte honda bol'dor (750,900??) met mf stickertje op de juiste plaats.
Beestje klinkt niet verkeerd :9

Elke keer dat ik met m'n caddy sdi probeer je in te halen peer je hem ervandoor.
Wil zo graag een keertje Motor-Forum schreeuwen vanuit mijn blikkie :+


Ben benieuwd..
 
Vandaag naar Honda Ladies Day op Assen geweest en gewoon geen enkele MF-er, nou weinig dan, gespot.... :?
Shit helemaal vergeten om te komen kijken en piccies te maken.
sorry, sorry, sorry!
Want dan had je wel een MF sticker gespot en had ik eindelijk eens gespot geweest.
 
Laatst bewerkt:
gisteravond in de binnenstad van sneek een grijs zwarte yzf gespot.
Wij zaten bij een turks restaurant te eten en jij stopte een 100m verder.
Wie o wie?
 
Gisteren (zaterdagmiddag tussen 15.00 en 16.00 uur) bij Safe Son en Breugel (=Eindhoven?) 2 Suzuki's. Rode 750 en blauwe (1000?) De blauwe had volgens
Peer-N special paint op z'n kontje...... :P -z'n motor dan- ;)

Ik was net naar binnen geweest om te kijken of ze nog een degelijk slot te koop hadden, maar helaas.
Op het moment dat ik wegreed, dacht ik uit mn ooghoeken een MF-sticker te zien.
Ben apart nog terug gereden om te kijken. En ja hoor!!
't Was te warm om weer naar binnen te gaan en te vragen wie de MF-ers waren.. :X

Dus: wie zijn dat geweest?
 
zaterdag om 16.30 reed je richting burgh haamstede.
je reed op een cb 500 dacht ik .
ik wees naar je kent plaat,en stak mijn duim op .
maar je keek of je water zag branden.
zat wel in mijn auto.(cupra)
maar dat moet toch niks uitmaken *D
 
vanmiddag op de motor parkeer plaats achter de hoofdtribune bij de rizla racing day

een zarte fazer en een zwarte zx9r

volgens nos moest die zwarte fazer van kaazje? zijn
 
Gespot om +/- 16.45: Een blauw/witte GSX-R 750 met akrapovic uitlaat en duo dr op vlakbij den bosch, wie o wie?
 
Ik heb vandaag Joris gespot op de B258 richting de Nordschleife, ik ging met een groepje Duc's de andere kant op :)

Het was trouwens wel teringdruk op de ring, echt heel erg veel motoren zien rijden.
 
zaterdag om 16.30 reed je richting burgh haamstede.
je reed op een cb 500 dacht ik .
ik wees naar je kent plaat,en stak mijn duim op .
maar je keek of je water zag branden.
zat wel in mijn auto.(cupra)
maar dat moet toch niks uitmaken *D

Haha lol, ik keek idd zo, ik snapte er geen hol van, tot ik later bedacht dat je iets met motor forum zei *D , ik was die dag al eerder aangesproken omdat ik mn richtingaanwijzer aan had laten staan en ik dacht dat het misschien nu weer was :) Maar later werd het me ineens duidelijk. Ik verwacht ook niet iemand uit een cupra die dat roept. Wel leuke auto trouwens :)
 
Vandaag Corona Shorty gespot op het paddock tijdens de Rizla Racing Day.
Zonder bike maar in zijn gele pak! :) Stond foto's te maken van die blauwe Rizla fiets.
Ik zag en keek toe van bovenaf te pits.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag Joris gespot op de B258 richting de Nordschleife, ik ging met een groepje Duc's de andere kant op :)

Het was trouwens wel teringdruk op de ring, echt heel erg veel motoren zien rijden.

Flow gespot en ook joris, was trouwens met flow en nog 6 duc's) naar de eifel om daar effe te harpinnen en de bergen daar te verkennen, Joris kwam al gummend aan de binnenkant tegengesteld voorbij
 
Haha lol, ik keek idd zo, ik snapte er geen hol van, tot ik later bedacht dat je iets met motor forum zei *D , ik was die dag al eerder aangesproken omdat ik mn richtingaanwijzer aan had laten staan en ik dacht dat het misschien nu weer was :) Maar later werd het me ineens duidelijk. Ik verwacht ook niet iemand uit een cupra die dat roept. Wel leuke auto trouwens :)

Haha. Mijn broer is gespot. :)

Als je trouwens die auto al mooi vind, dan moet je zijn motor eens zien. :9
 
Vandaag Corona Shorty gespot op het paddock tijdens de Rizzla Racing Day.
Zonder bike maar in zijn gele pak! Stond foto's te maken van die blauwe Rizzla fiets.
Ik zag en keek toe van bovenaf te pits.

Zelfs zonder sticker spotten ze me :9 , toch wel handig zo'n opvallend smurfen pak :P .

riz.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ , die bike was echt mooi
 
vanavond om 19:58 uur, Rage gespot op de rondweg in Emmen.

Je draaide net bij Bosma Bedden de rondweg op om de volgende afslag bij de Gamma er weer af te gaan.

lekker de bochtjes gepakt richting Mc Donalds???? :+
 
Ik heb vandaag Joris gespot op de B258 richting de Nordschleife, ik ging met een groepje Duc's de andere kant op :)

Het was trouwens wel teringdruk op de ring, echt heel erg veel motoren zien rijden.

Haha, das wel geinig. Ben idd een groepje Ducs tegengekomen :)
 
vanavond om 19:58 uur, Rage gespot op de rondweg in Emmen.

Je draaide net bij Bosma Bedden de rondweg op om de volgende afslag bij de Gamma er weer af te gaan.

lekker de bochtjes gepakt richting Mc Donalds???? :+

Gheheh JEP!
Daar reed ik idd... was net terug van werk, ik MOEST ff motorrijden... klein rondje MM gedaan, 20km ofzo... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan