Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Centraal reisverslagen verzamel leesvoer voor de winter topic

Leuk linkje maar ik wil hier alleen topics plaatsen die echt op MF zelf staan zodat men op MF kan reageren en dat MF er zorg voor draagt dat ze als topic in de lucht blijven.
 

Hey David, leuk maar je bent me vergeten.

Motorstek - Blog: Dolmieten 2009
Motorstek - Blog: Dolmieten 2009 deel 2
Motorstek - Blog: Motorrit 2015
Motorstek - Blog: motorrit 2016 deel 1 Dolomieten
Motorstek - Blog: motorrit 2016 deel 2
Motorstek - Blog: motorrit 2016 deel 3
Motorstek - Blog: Pyreneeen 2017

Veel leesplezier!
 
Ik heb alleen de topics hier in dit reizen topic opgenomen. Het is onmogelijk om de blogjes die iedereen op welke manier dan ook op elke andere site plaatst ook op te nemen. Hier kan men reageren op de topics en als het links zijn naar andere sites gaat dat niet. Vandaar deze keuze. Om die reden heb ik ook mijn eigen oude reisverslagen hier opnieuw geplaatst en de foto's opnieuw gelinkt.
 
Laatst bewerkt:
Via motorstek kom ik op het forum terecht. Dus dat is de reden waarom ik de blogs daar heb staan.
Vond het ook al raar waarom ik zoweinig reisverslagen kon vinden.
 
 
Gaaf verslag maar ik probeer echt alleen de verslagen die op MF zelf staan hier te plaatsen. Zelf heb ik ook mijn andere reisverslagen van andere sites (net als Twanm gedaan heeft) hier als nieuwe topic gepost. Zo kunnen mensen als MF'er ingelogd ook reageren op de reisverslagen in kwestie.