Cezeke is niet meer ..

Kriz

MF veteraan
11 jan 2003
4.137
0
Mol, België
full



Beste motorvrienden,

Kristof, Helmut en ik zijn vandaag getuige geweest van een tragisch ongeval.

Tot onze grote spijt moeten wij mede delen dat Geert alias Cezeke vandaag om het leven is gekomen tijdens een tocht in de Ardennen.

Bij het trachten te ontwijken van een vuilniswagen, die net de straat overstak, is hij onderuit gegaan en frontaal in contact gekomen met deze.

De hulp van een ziekenwagen en wat later de MUG heeft niet meer mogen baten ...

Diegene die hun medeleven willen betuigen kunnen dat best doen via deze topic. We zullen de reacties dan ten gepaste tijde en op een gepaste manier aan de ouders van Geert overhandigen.

Wij wensen alle familie, vrienden, kennissen van Geert alvast veel sterkte toe.

Kristof en ik hebben hem slechts enkele uren gekend maar dat was voldoende om te zien dat het een heel aangename kerel was die nog heel wat in zijn leven van plan was, spijtig dat het lot daar op zo'n trieste manier anders heeft over beslist ...

Chris (Arkan),Kristof (Dingsken) en Helmut


@moderator : gelieve deze post in 'Sport' te laten staan omdat hij hier het meest actief was, dank bij voorbaat !
 
Laatst bewerkt:
O wat erg, deze berichten lees ik liever niet ;(

Veel sterke gewenst aan de nabestaanden, vrienden en kennissen.
 
Afgelopen vrijdag afscheid genomen van Martijn, die op z'n motor door een betonnen paal werd gedood en nu dit weer!! ;(
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst aan iedereen die hem kende!!

;( ;(
 
;(


heb er geen woorden voor... sterkte aan alle nabestaanden en iedereen die er bij was ;(
 
Verdomme niet weer ;( .

Das toch die gozer met die zwarte 600RR ?

In het topic over de RR van valerossi, zei hij nog dat hij uit moest kijken en nu overkomt hem dit ;(

Ik heb hier geen woorden voor, dit is al de zoveelste 'collega' die in korte tijd het leven laat.

Toch een gevaarlijke hobby die wij uitoefenen jongens, kijk aub goed uit zodat je niet de volgende word.

Ik wens alle nabestaande heel veel sterkte met dit verlies !!

Patrick @ erzes is even niet zo vrolijk ;( ;(
 
Verschrikkelijk. Mijn gedachten gaan uit aan degene die hij achterlaat......

en verschrikkelijk dat jullie dit hebben moeten zien. Veel sterkte met het verwerken van alles wat jullie daar hebben meegekregen........
 
Deze morgen kreeg ik nog een SMS van Arkan of ik niet mee ging en nu lees ik dat, wat een mooie dag had moeten zijn, zo dramatisch is afgelopen. Ik word hier gewoon effe stil van...

Innige deelneming en veel sterkte aan de familie, vrienden en kennissen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan