- 29 apr 2004
- 31.982
- 18.040
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rijd ook zeer leuk ja :p idieel voor mensen die voor weinig geld en geen zwaar motor willen aanschaffen :p
Zon 105per uur en met een volle bak 14 liter maak k makkelijk 400km
ik lees voornamelijk negatieve berichten en ben zelf ook niet al te positief er nog over.
Idd als je met een bak geld die kant op gaat kun je zo 100 Karlwongs laten maken.
Mous1, ik denk dat je ernaast zit. Ik denk echt dat Chinese voertuigen van matige kwaliteit zijn. Volgens mij komt dat omdat we in Europa zelf heel goede voertuigen kunnen maken. Die halen we dus niet uit China. In China kan het wel goedkoper gemaakt worden. Dus wat "wij, Europeanen" uit China halen is goedkope troep. Immers, goede spullen maken we (ok, of de Japanners) zelf.
Dat hoeft niet te betekenen dat Chinezen geen goede spullen kunnen maken, maar dat zijn niet de zaken die we hierheen halen.
Denk ik.
Om te beginnen; alle waar naar z'n geld.
Maar om nou te spreken van "troep" zonder er zelf ervaring mee te hebben.......
Om een vergelijk te maken met auto's, een Dacia is ook geen Mercedes. die laatste is ook minstens 3 X zo duur, en daar mag je qua afwerking en gebruikte materialen ook meer van verwachten.
Dat wil niet zeggen dat de persoon die voor een Dacia kiest troep koopt. hij koopt een nieuwe wagen die voldoet aan dat wat hij er van mag verwachten voor die prijs.
Onderhuids speelt denk ik ook nog mee dat men status wil die aan een bekend merk verbonden is.
Nou, ik heb wel enige ervaring met Chinese scooters. Een van mn kennissen heeft een scooterzaak en die verkoopt sinds een paar jaar ook Chinese scooters. Met name van agm en berini. Dat zouden de betere Chinezen moeten zijn. Maar dat "verchroomde" plastic houdt het geen jaar vol en het is doorlopend afstellen om ze redelijk rijdend te houden. De mooiste was nog een 2 jaar oude Geely met een spontaan in 2en gebroken frame. De schade-expert was van plan die terug te sturen naar de RDW om de typegoedkeuring te herzien. Ze verdachten dat ding ervan dat het frame al geroest was voordat het gecoat werd. In ieder geval was de binnenkant niet gecoat en zodoende doorgerot.
Ik ben het met je eens hoor, alle waar naar zn geld. Maar ik kies er dus voor een gebruikte Jap of Italiaan te rijden ipv een nieuwe Chinees. Die keus staat iedereen natuurlijk vrij.
Vreemd dat Arno het acceptabel en de gewoonste zaak van de wereld vindt dat je de caburateur opnieuw moet afstellen bij een nieuwe scooter, als je al een goede carburateur hebt, anders kun je meteen een nieuwe kopen.
Vooral niet buiten laten staan, daar kunnen ze niet goed tegen.
En dan concluderen dat de kwaliteit gewoon is.
Hoe oud is de chinese muur, die staat er ook nog steeds