chopper een ouwe l*llenmotor??

Choppers zijn voor ouderen

  • ja, dat is zo

    Stemmen: 171 47,9%
  • nee, het maakt niets uit

    Stemmen: 152 42,6%
  • Ik twijfel

    Stemmen: 7 2,0%
  • choppers eet ik op met mn SS

    Stemmen: 27 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    357

lynx84

MF veteraan
8 nov 2008
2.439
11
Zuid Holland
Gewoon omdat ik het me afvraag. Wat vinden jullie van choppers/cruisers? Is het een echte motor voor ouderen of maakt t geen bal uit? Persoonlijk ervaar ik als 28 jarige supermagna rijder dat ik een van de jongste ben. :] Hoe denken jullie hier over?
 
Als ik choppers zie rijden (en het zijn geen H.A./Satudarah/Hildo figuren :P) denk ik altijd meteen aan de film Wild Hogs.
Mss komt het ook door het feit dat de stiefvader van een oude vriend van me op een Virago 535 (begrenst op 25kW, want "ik ken mezelf, anders rij ik mezelf dood" :')) reed, met leren tasjes en sliertjes aan z'n stuur en zich een total badass voelde :') dat associeer ik dus nu met chopperrijders :P
 
Maakt geen bal uit. Gewoon rijden wat je leuk vindt. Wat mij betreft is het ding gewoon te beperkt, de zitpositie en wegligging spreken mij niet aan, en ook van het uiterlijk raak ik niet in extase. Gelukkig zijn er zo veel soorten motoren, dat iedereen kan rijden wat hij/zij leuk vindt.
 
Maakt geen bal uit. Gewoon rijden wat je leuk vindt. Wat mij betreft is het ding gewoon te beperkt, de zitpositie en wegligging spreken mij niet aan, en ook van het uiterlijk raak ik niet in extase. Gelukkig zijn er zo veel soorten motoren, dat iedereen kan rijden wat hij/zij leuk vindt.

:^


Op mijn chopper reed ik ook de uitlaten aan de grond ;) Snel maar weer overgestapt naar een sport fietsje ;)
 
Als ik choppers zie rijden (en het zijn geen H.A./Satudarah/Hildo figuren :P) denk ik altijd meteen aan de film Wild Hogs.
Mss komt het ook door het feit dat de stiefvader van een oude vriend van me op een Virago 535 (begrenst op 25kW, want "ik ken mezelf, anders rij ik mezelf dood" :')) reed, met leren tasjes en sliertjes aan z'n stuur en zich een total badass voelde :') dat associeer ik dus nu met chopperrijders :P

Sliertjes aan stuur, kleding en tassen e.d. zijn echt tenenkrommend :X :r


Ik zou trouwens chopper-rijders niet persé ouwelullen willen noemen. Er zijn ook zat hele mooie en hippe choppers
 
Laatst bewerkt:
Fietsen met elektrische ondersteuning, dát is iets voor ouderen.
Maar een chopper niet persé.
 
Het enige wat ik écht niet vind kunnen is zo'n chopper met " een snel blok" erin.
Dat je dat suffe geplof hoort bij het stoplicht en zo'n kreng bij je blijft hangen of, erger nog, je voorbij komt zetten met z'n voeten op de highwaysteps.
Dat is écht bloedirritant!!
 
Het enige wat ik écht niet vind kunnen is zo'n chopper met " een snel blok" erin.
Dat je dat suffe geplof hoort bij het stoplicht en zo'n kreng bij je blijft hangen of, erger nog, je voorbij komt zetten met z'n voeten op de highwaysteps.
Dat is écht bloedirritant!!

Dat is juist schitterend, ik heb me ook een aantal keren flink vergist haha.
 
mijn broer rijdt ook een supermagna en ik heb er weleens een rondje op gereden, het is best leuk om op te rijden. Alleen voor ouwe L*llen: Nee!
 
zo'n cruiser vol bepakt met lederen tassen, chroom op chroom en shit vind ik ook niks, dus dat vind ik wel wat meer voor de old peeps onder ons

voorbeeld

1201894709.jpg


maar zo'n bobber/gestripte chopper vind ik wel wat meer voor de "jongeren"

voorbeelden

roland-sands.jpg

roland-sands-ufc-fighters-1.jpg


en heb geen idee waar deze bijhoort maar is gewoon HOT

roland_sands_cafe_sportster_1.jpg
 
Nee, het maakt niet uit waar je op rijdt.

Maar sinds wanneer is een supermagna een chopper?
 
Ik cruise nou zo'n 2 jaar rond met m'n Kawasaki Drifter. En ik ben met mijn 27 jaar ook geen ouwe l*l.

Tijdens het tanken stappen er wel meer oudere mensen op mij af dan jongere (lees 60+, niet per definitie een ouwe l*l)
 
Nee hoor ieder zijn meug. :Y
Ikzelf zou er alleen een nemen als ik een garage zou hebben en dan naast mijn gewone motor. :Y
Want om nou op zo'n ding met 50 kg kampeerbagage 3000km te doen lijkt mij niks. :N
Danny :W :]
 
Vaak zie je wel de wat "oudere mens" op de chopper/cruiser rijden. Deze mens heeft niet meer de behoefte om in een te vaak strak zittend 1delig lederen pak op een fiets welke eigenlijk niet bedoeld is voor de openbare weg te rijden. De jonkies komen vaak op de wat "oudere" leeftijd tot de conclusie dat je in een dergelijke circuit uitrusting eigenlijk alleen maar voor schut rijdt op de openbare weg. Om het nog maar niet te hebben over het ongemak in zo'n pak in combinatie met de opgevouwen houding. Dan heb je ook nog de reeds genoemde ervaringen van de "jonkies" die regelmatig zoek gereden worden door een cruiser en er achter komen dat je geen circuitfiets en een te strak lederen pak nodig hebt om snel te rijden.

Ja ik denk dus dat vaak de wat "oudere" mens die geen last meer heeft van een op hol geslagen hormoonhuishouding op een chopper/cruiser rijdt. (ieder zijn ding)
 
Rij gewoon wat je leuk vindt, mooi vindt of wat dan ook.
Boeien of ánderen vinden dat je op een "ouwe lullenfiets" rijdt of wat dan ook.
Het is overigens niet mijn type fiets, een chopper of cruiser.
 
zo'n cruiser vol bepakt met lederen tassen, chroom op chroom en shit vind ik ook niks, dus dat vind ik wel wat meer voor de old peeps onder ons

voorbeeld

[afbeelding]

maar zo'n bobber/gestripte chopper vind ik wel wat meer voor de "jongeren"

voorbeelden

[afbeelding]
[afbeelding]

en heb geen idee waar deze bijhoort maar is gewoon HOT

[afbeelding]

precies!
voor de wat jongere chopperrijder:
:9~ :9~ :9~
hotrod3.jpg

hotrod2.jpg


en voor de wat oudere (waar ik persoonlijk niet zo een fan van ben :r ) :
yamahavirago535azureblu.jpg

rebelx.jpg

300pxevbmyhog.jpg


maarja ieder zijn ding natuurlijk.
en dan nog dat filmpje van hildo waarin hij die yamasukie zoek rijd blijft geweldig _O-
HILDO!!!
 
Laatst bewerkt:
Vaak zie je wel de wat "oudere mens" op de chopper/cruiser rijden. Deze mens heeft niet meer de behoefte om in een te vaak strak zittend 1delig lederen pak op een fiets welke eigenlijk niet bedoeld is voor de openbare weg te rijden. De jonkies komen vaak op de wat "oudere" leeftijd tot de conclusie dat je in een dergelijke circuit uitrusting eigenlijk alleen maar voor schut rijdt op de openbare weg. Om het nog maar niet te hebben over het ongemak in zo'n pak in combinatie met de opgevouwen houding. Dan heb je ook nog de reeds genoemde ervaringen van de "jonkies" die regelmatig zoek gereden worden door een cruiser en er achter komen dat je geen circuitfiets en een te strak lederen pak nodig hebt om snel te rijden.

Ja ik denk dus dat vaak de wat "oudere" mens die geen last meer heeft van een op hol geslagen hormoonhuishouding op een chopper/cruiser rijdt. (ieder zijn ding)

_O- Uitgesproken mening.
:')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan