chopper een ouwe l*llenmotor??

Choppers zijn voor ouderen

  • ja, dat is zo

    Stemmen: 171 47,9%
  • nee, het maakt niets uit

    Stemmen: 152 42,6%
  • Ik twijfel

    Stemmen: 7 2,0%
  • choppers eet ik op met mn SS

    Stemmen: 27 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    357
Mmmmm wha dat soort personen maken de gezondheidszorg nou zo duur als hij is he.

Niet helemaal waar. Zonder bescherming nét te hard plat = dood. Mét bescherming is het nog net met je onderlip een karretje kunnen besturen = duur

(en ik werk dus in de zorg, met een aantal nogal onhandig afgestapte motorrijders in m'n cliëntenbestand)
 
Het enige wat ik écht niet vind kunnen is zo'n chopper met " een snel blok" erin.
Dat je dat suffe geplof hoort bij het stoplicht en zo'n kreng bij je blijft hangen of, erger nog, je voorbij komt zetten met z'n voeten op de highwaysteps.
Dat is écht bloedirritant!!
Dit is zo'n Chopper met een snel blok erin:

1988.jpg


Specs:
http://www.motorbikes.be/nl/Yamaha_XJ_700_X_Maxim_1985.aspx

Dit is dus gewoon een chopperframe, met origineel het blok van de FZ700 uit 1985 erin....
Wordt pas leuk vanaf 7000 rpm.....
Heb er jaren met veel plezier op gereden......

Mijn huidige motor is volgens de RDW ook een chopper -O- , maar ik waag te beweren dat een V-Max een klasse apart is...... })
 
Laatst bewerkt:
Gereedsschapsbuideltjes in het zicht bah bah. Hetzelfde als die buideltasjes bij oudere of die gucci prada onzin bij petjesvolk. Vreselijk.
 
Ik rij zelf ook vanaf m'n 9e (cross) zeg maar.
Gelukkig heb ben ik open minded en heb weinig last van het kinderlijke motor-segment syndroom.
De rijeigenschappen en power van crossers, enduro's...geweldig.
Dikke cruiser V-twin's, Harley's...prachtige dikke diepe klappen.
Sportmotoren, geweldige brute power.
naked's, noem maar op.
Beperk jezelf niet tot een segment als de rest van de close minded meerderheid, da's zonde..
Simpel, je houdt van motoren of niet!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zelf ook vanaf m'n 9e (cross) zeg maar.
Gelukkig heb ben ik open minded en heb weinig last van het kinderlijke motor-segment syndroom.
De rijeigenschappen en power van crossers, enduro's...geweldig.
Dikke cruiser V-twin's, Harley's...prachtige dikke diepe klappen.
Sportmotoren, geweldige brute power.
naked's, noem maar op.
Beperk jezelf niet tot een segment als de rest van de close minded meerderheid, da's zonde..
Simpel, je houdt van motoren of niet!!!
:^
 
racertjes ! he racertjes ! ;)


joohoo nog maar een paar berichten en dan mag ik de oude lullen topic bezoeken !

Welke aandacht zoek jij?

Voor de prijs van een intruder koop je idd geen "racer" dan moet er nog wat bij.... :W

Edit,ook een ouwelul hier.....op een "racer"...
 
Laatst bewerkt:
Gereedsschapsbuideltjes in het zicht bah bah. Hetzelfde als die buideltasjes bij oudere of die gucci prada onzin bij petjesvolk. Vreselijk.


Juist en als zo'n tuup zoals jij aan de kant van de weg staat te falen met pech ram ik er gewoon voor bij met mijn gereedschaps"buideltje" ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan