chopper een ouwe l*llenmotor??

Choppers zijn voor ouderen

  • ja, dat is zo

    Stemmen: 171 47,9%
  • nee, het maakt niets uit

    Stemmen: 152 42,6%
  • Ik twijfel

    Stemmen: 7 2,0%
  • choppers eet ik op met mn SS

    Stemmen: 27 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    357

En daar sta je dan denkend dat je Rossi bent in je leren pakkie in een verkrampte houding op je circuitfiets op de openbare weg wachtend totdat het verkeerslicht op groen springt :z :)


Als jij denkt dat ier R1 hier vol gas weg rijd moet je toch eens op zo'n ding gaan rijden...

Ik heb ook wel eens mannetjes in een golf gehad die dachten dat ze me eruit trokken... beetje zelfde verhaal,.. |(

Oh en voor we de verwijten krijgen... nee ik rij geen racer..
 
Laatst bewerkt:
Vind ik juist wel gaaf, maar dan moeten ze niet een paarse lazerhelm van 20 jaar oud op hebben en hun jasje uit de jaren '80.


full



1 ding is wel zeker, dát waren wel de echte motorrijders!
 
Welke motor is een persoonlijke keus en afhankelijk van je persoonlijke voorkeur, niet van je leeftijd.

Hou je van racen? koop je een racer.
Hou je van off-road? koop je een off-road.
Hou je van spelen? koop je een naked.
Hou je van cruisen? koop je een cruiser

Etc.
 
Laatst bewerkt:
Nooit gehad/gereden maar zou het wel een keer willen proberen hoe dat rijdt.
chopper is sowieso niks voor mij maar een powerbeul, lika a V-max zou ik wel willen hebben!!
 
Waar blijft Spades met zn enorme lulverhalen, overdaad aan smiley's en "je leest niet goed" opmerkingen? Maakt het topic toch wel compleet.
 
Nee dat topic staat in het "Off-topic" gedeelte waar jij nog geen toegang tot hebt.
Je moet aan een bepaald aantal posts zitten (ik dacht 30) om daar te mogen kijken..
 
"Hou je van racen : koop je een racer" wordt hier gezegd.
Dat zou inderdaad voor de hand liggen maar in de praktijk gaat het tegenwoordig toch soms anders.
Ik rijd motor vanaf mijn 14de (cross) en op de weg vanaf mijn 18de en mijn hart lag (en ligt eigenlijk nog steeds ) bij de sportieve motoren.
Maar kopen doe ik een sportief model niet meer.
En niet omdat ik inmiddels 55 jaar oud ben maar omdat een racer mij te veel uitdaagt het gas open te draaien, en in Nederland kan dat gewoon niet meer.
Voor je het weet ben je je rijbewijs kwijt en verder is het ook nog eens veel te druk geworden op de Nederlandse wegen om nog een keertje los te gaan.
En om nou met een Rossi outfit in race houding te gaan toeren zie ik helemaal niet zitten.
Das een beetje hetzelfde als met een Ferrari vooraan in de file te staan vind ik .
Het kopen van een Custom/cruiser of hoe je zo'n gezapig model ook wilt noemen :P O-) gaat mij echt te ver .
Dus heb ik als alternatief een FJR aangeschaft.
Ik heb gekozen voor comfort voor de lange afstand en op dit model kan ik mij persoonlijk beter in toom houden zonder té erg gefrustreerd te raken. :+
En heel soms wanneer ik bijv. in Duitsland ben dan wil ik deze toerbak ook nog wel eens even de sporen geven en dan gaat ie ook echt van zijn plek.
Dus mag je van mij een FJR1300 ook een ouwel*llenmotor noemen, ik zit er niet mee.
Zolang ik maar niet op een chopper hoef...... 8-) :$ :o
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk is een chopper geen ouwe lullenmotor,
zelf ben ik al vanaf mijn 8e gek op alle wat met Harley-davidson te maken heeft.
Zelf rijdt ik nu een Yamaha dragstar en het bevalt prima.
Ben 33 jaar dus nog zeker geen ouwe lul.
Al mijn vrienden (ongeveer dezelfde leeftijd) rijden Harley en Honda Shadow.
 
Het is gewoon een kwestie van smaak , en over smaak valt niet te twisten.
Persoonlijk vind ik een racer best mooi om te zien maar doen toch onder voor de schoonheid van ( sommige) choppers of cruisers. Ook in de categorie choppers en cruisers zijn er voor mij lelijke dingen bij.
Het is voor chopper of cruiser rijders meestal geen kwestie van geld , voor de prijzen van een dikke chopper of cruiser koop je zowat 2 racertjes.
Ook speelt bij sommigen idd ( zoals ook bij kloyo) het risico van het kwijtraken van het rijbewijs een rol om geen super racer aan te schaffen. Hoewel dit ook al in vele gevallen niet meer opgaat, tegenwoordige choppers en cruisers hebben voldoende snelheid om ook dat papiertje kwijt te laten
geraken.
Eigenlijk is het wel jammer dat men zo degenererend naar andere modellen doet , gaat het niet om het motorrijden zelf ? bij welke snelheid dan ook , of men niet of wel een knietje aan de grond legt ?
Er zijn vele motoren die het afleggen qua optrekken tegen mijn cruiser, er zijn er velen die sneller in de bochten zijn dan mijn cruiser, NOU EN ?? Ik heb lol in het motor rijden en het contact met andere motorrijders. Heb vele motorrijderspleisterplaatsen bezocht en gelukkig is het contact met de meesten goed.

Rijst mij eigenlijk de vraag ? Zijn de racertjes nu onderling ook zo bitchy ? Als er een groepje busa rijders bij elkaar staan en er komt een kawa 250R aan , beginnen ze deze dan ook uit te lachen of zo ?
Verder wens ik ieder een prachtig seizoen 2012 met vele droge dagen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan