chopper een ouwe l*llenmotor??

Choppers zijn voor ouderen

  • ja, dat is zo

    Stemmen: 171 47,9%
  • nee, het maakt niets uit

    Stemmen: 152 42,6%
  • Ik twijfel

    Stemmen: 7 2,0%
  • choppers eet ik op met mn SS

    Stemmen: 27 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    357

En daar sta je dan denkend dat je Rossi bent in je leren pakkie in een verkrampte houding op je circuitfiets op de openbare weg wachtend totdat het verkeerslicht op groen springt :z :)
 
Laatst bewerkt:
Toen de wurgstokjes te voorschijn moest ik ineens aan mijn oude sega denken!
Het spelletje roadrash!!
Dat zal ik wat gespeeld hebben!!

( vraagje voor de raasfietsrijders, waar laat je die dingen?? Een ketting in je leren tas snap ik maar zo'n complete houtwinkel in ie kuip??)
 

En daar sta je dan denkend dat je Rossi bent in je leren pakkie in een verkrampte houding op je circuitfiets op de openbare weg wachtend totdat het verkeerslicht op groen springt :z :)
En daar sta je dan in je teenslippers, zittend als een zoutzak op een hoop schroot, denkend dat je cool bent........ :+

Perception is in the eye of the beholder.......
 
geweldige topic !!! I love it _O- _O- :Y *O*

Ben eigenlijk benieuwd in wat voor hokje ik dan gestopt wordt met wat "men" noemt een powercruiser.

Een oude lul op een wannabee racer of een oude lul op een wannabee chopper
Aah ik weet het al in de categorie Roppers :]

Even nieuwe topic starten
Wie heeft er ook een Ropper? *D :}
 
ik vind klaverblad rijden maar saai, het mooiste voor mij is een pass over rijden met haarspeldbochten en bochtcombinaties, maar het is gewoon een feit dat een chopper minder hard de bochten om gaat dan en sportfiets.

Een sportfiets is ook niet echt ideaal om passen te rijden. Vandaar dat je alle locals op SMs of allroads ziet rijden.
 

En daar sta je dan denkend dat je Rossi bent in je leren pakkie in een verkrampte houding op je circuitfiets op de openbare weg wachtend totdat het verkeerslicht op groen springt :z :)
Ik heb nog nooit een R1 zo rustig weg zien trekken!
En die chopper rijdert alle zeilen bijzetten om hem bij te houden _O-

Zit al in 3de versnelling terwijl de R1 nog in de eerste zit :W
 
Ik heb nog nooit een R1 zo rustig weg zien trekken!
En die chopper rijdert alle zeilen bijzetten om hem bij te houden _O-

Zit al in 3de versnelling terwijl de R1 nog in de eerste zit :W

Ik denk echt dat je last hebt van de spreekwoordelijke roze bril.
 
Laatst bewerkt:
Pff dat gedoe over enkele choppers die sneller zijn dan supersports.
Ja natuurlijk kun je die vinden!

Als je goed genoeg zoekt vind je misschien wel een filmpje van een 125 die een 1000 verslaat op YOUTUBE.

Een chopper is gewoon niet gemaakt voor snelheid, hoe je het ook went of keert.. en dat wil je ook niet op een chopper.
Het draait niet alleen om snelheid (en ja dat zeg ik als supersport fan).
 
Een chopper is gewoon niet gemaakt voor snelheid, hoe je het ook went of keert.. en dat wil je ook niet op een chopper.
Het draait niet alleen om snelheid (en ja dat zeg ik als supersport fan).

:^

ik rij een magna, die trekt lekker op, maar tegen supersports leg ik het hoe dan ook af. Daar heb ik helemaal geen problemen mee en ik zal ook echt m'n best niet gaan doen om met ze mee te komen.
Een cruiser is gemaakt om mee te cruisen, een racer is gemaakt om mee te racen. Hoe simpel wil je het hebben? Ik rijdt liever ontspannen en wat rustiger (hm misschien toch al een oude lul) dan dat ik in een onmogelijke houding (mijn knie vindt dat echt niet meer leuk na een half uur) heel erg hard en plat door de bocht kan.
 
draai de vraag gewoon om, als je een ouwe rukker op zo een race model ziet rijden, denken jullie dan ook niet , die denkt dat hij nog "3 maal 7" is ?
 
En nog een grappig/sneu filmpje welke dit topic aardig weergeeft.

Op zich wel geinig filmpje, maar ze zijn wel beter in vecht sport dan in motor rijden. Ander filmpje, sorry maar die r1 rijdt gewoon op het gemak weg. Wel zo handig dat beiden weten dat het een sprint wordt.
 
draai de vraag gewoon om, als je een ouwe rukker op zo een race model ziet rijden, denken jullie dan ook niet , die denkt dat hij nog "3 maal 7" is ?
Vind ik juist wel gaaf, maar dan moeten ze niet een paarse lazerhelm van 20 jaar oud op hebben en hun jasje uit de jaren '80.
 
Meestal stel ik me op het standpunt: als het goed zit en veilig is, wat kan het boeien? Als je het maar lang genoeg draagt wordt het vanzelf weer modern.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan