Chopper meeting

We hebben een overdekt clubhuis hoor, dus een regenpak voor onderweg moet voldoen.

Maar wat lul ik nou, het wordt mooi weer.

Inschrijven gaat lekker. Als iedereen komt wordt het een aardig groepje.

Ik heb nog geen regenkleding gekocht... |( dus als het droog is vind ik het best, kou interesseert me niet.
 
We hebben een overdekt clubhuis hoor, dus een regenpak voor onderweg moet voldoen.

Maar wat lul ik nou, het wordt mooi weer.

Inschrijven gaat lekker. Als iedereen komt wordt het een aardig groepje.

100euro boete voor diegene die zich nu aanmelden en niet een doktersverklaring
of ontvangst bewijs voor ingevorderd rijbewijs kunnen laten zien na gebleken absentie.
(uitgezonderd ondergetekende bij slechte weers omstandigheden want dan zit ik bij knukkel)

Slow
 
Een jaartje of 4, 5 geleden? Dat zal ik geweest zijn. Woonde toen nog in Den Bosch. Je hebt er nog plezier van zie ik ... 8-)

Tof dat ik je dan nu weer tegenkom. Het was volgens mij in een oud buurtje waar je toen woonde.

De voorpartij heb ik idd veel plezier van. Het achterwiel moet ik er nog steeds inmaken. Maar je hebt er geen achter-as bijgeleverd, dus die moet ik nog zien te vinden. Ik ben van plan om dat deze winter te gaan doen, want mijn huidige achterband is versleten en mijn ketting ook.
Dus dat achterwiel moet erin, want anders moet ik daarna nog een keer ketting en tandwielen aanschaffen.

Maar het zal dus na 3 oktober zijn, want anders moet ik met de auto.
 
@ al:
ik heb ff zitten kijken naar de topics van jou, want ik was wel nieuwsgierig geworden wat je nou precies reed.
Zie ik een topic waar je andere poten in je XV wilt zetten omdat hij maar 1 remschijf hebt.
Dat was de reden waarom ik jou voorpartij heb gekocht. :)
 
Tof dat ik je dan nu weer tegenkom. Het was volgens mij in een oud buurtje waar je toen woonde.
Klopt ja. En inderdaad leuk je hier te zien.
Die as had ik zelf nog nodig want er zat bij mij ook een ander wiel in natuurlijk.
@ al:
ik heb ff zitten kijken naar de topics van jou, want ik was wel nieuwsgierig geworden wat je nou precies reed.
Zie ik een topic waar je andere poten in je XV wilt zetten omdat hij maar 1 remschijf hebt.
Dat was de reden waarom ik jou voorpartij heb gekocht. :)
Tja, veel veranderd sindsdien. Die GSX-R heeft een vet 1100 blok gekregen en was uiteindelijk helemaal zwart. Heb er zo een paar jaar mee rondgereden en op het laatst heeft ie nog ruim een jaar uitelkaar gelegen.
Begin dit jaar m'n rijbewijs een keer in beslag laten nemen dus radicaal de andere kant opgegaan: een custom, die XV 750 dus, en die een beetje aan het verbouwen.
Iemand zei eens dat ie op een Sportster lijkt dus vandaar Nepster.
 
Tja, veel veranderd sindsdien. Die GSX-R heeft een vet 1100 blok gekregen en was uiteindelijk helemaal zwart. Heb er zo een paar jaar mee rondgereden en op het laatst heeft ie nog ruim een jaar uitelkaar gelegen.
Begin dit jaar m'n rijbewijs een keer in beslag laten nemen dus radicaal de andere kant opgegaan: een custom, die XV 750 dus, en die een beetje aan het verbouwen.
Iemand zei eens dat ie op een Sportster lijkt dus vandaar Nepster.

Dat van dat 1100 blok vertelde je toen al. Echt tof dat de wereld zo klein is.

Maar als ik jou zo hoor over sleutelen en zwarte verf en je onderschrift lees dan ben je aardig rijp voor de ratbikeclub.
Dus ff spammen: <<< D'r is een nwe club: Rataplan ratbike

Misschien wel wat voor jou om eens te kijken. Elk jaar houden we een treffen, ook bij Highlands op het terrein. Ook voor fietsen zonder schedels en bierblikjes.
 
Zeg, Higlander....
Ik kwam vanmiddag langs jullie terrein, maar wat zijn ze daar aan het graven, joh?
Is het de bedoeling dat we een enduro-race gaan houden?????
 
Nee, maken ze speciaal stukje terrein voor mijn auto ;)
Het was terrein voor jouw auto. Nu wordt het mooi vlak met van dat zwarte spul erop. Kunnen ook de lage auto's erop rijden.

[me]De Highlander heeft een visioen van een meeting voor verlaagde tdi-tjes met overdreven spoilers en 18-jarige puisterige bestuurdertjes in trainingspakken erin. :r [/me]
 
Helaas heb dan familieverplichtingen. :(

Allen een prettige en droge dag toegwenst 8-)
 
KNMI zegt vandaag: Er is een redelijke kans op een overgang naar meest droog weer, met nu en dan zon en een middagtemperatuur rond de 16 graden.
(verwachting tot en met zaterdag, maar die zondag komt wel goed. Toch ?)
 
[offtopic]D2 x D1... Ik begin te geloven dat ik toch wel een heel domme zet heb gedaan... :(
[/offtopic]

Ontopic: 't had me wel leuk geleken om even langs te komen, heb alleen één of ander familie-uitje in Duitsland.en ik ben ook nog in Spanje volgende week, dus de volgende zet kan even op zich laten wachten btw
 
Terug
Bovenaan Onderaan