Chopper meeting

KNMI zegt vandaag: Er is een redelijke kans op een overgang naar meest droog weer, met nu en dan zon en een middagtemperatuur rond de 16 graden.
(verwachting tot en met zaterdag, maar die zondag komt wel goed. Toch ?)

Ze kunnen het weer nog niet eens voor drie dagen vooruit goed voorspellen. Laat staan 9 dagen.

Maar ik heb met de weergoden overlegt, en als we allemaal drie weesgegroetjes per dag doen, dan zorgen ze voor mooi weer.
:+
 
Had dit topic ff een paar dagen gemist, maar dat gaat goed!

Als we de neerslagkans van het KNMI een beetje extrapoleren komen we uit rond de 0%, of wellicht een licht negatieve kans.

full
 
Ik hoop dat het gaat zandstormen, kan ik de autoband-handkappen 's uitproberen!
P.S. iedereen mag
http://ratbike.proboards19.com/index.cgi?board=Meeting&action=display&num=1096105222 een beetje omhoog schoppen ;)
Heb toch serieus eerst ff een paar keer moeten lezen en bedenken wat voor soort sport autoband-handkappen zou kunnen zijn |( |( |( :Z :z


Ik kwam hier eigelijk voor het eerste Wees-gegroetje van vandaag, ik wil geen slecht weer op m'n geweten dusseeeeh:

Wees gegroet

en dat betekent ook : "Gegroet", want wij gaan nu weg, terreinrijden op het strand van Rockanje :} :}
 
Zo, weer terug van het spelen in het zand...............mag ik 2 Wees Gegroetjes tegelijk doen in één post ?



Mooi !!

Wees Gegroet
Wees Gegroet


Hèhè toch nog goed gekomen vandaag ;)

Hè staat dit topic weer bovenaan in de "Active Topics" lijst O-)
 
zit je nou wezen te groeten voor vandaag of volgende week?
Het was wel errug lekker vandaag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan