Choppers op de MF mega meeting??

Ga je op de choppert naar de MF Mega meeting?

  • Ja tuurlijk!

    Stemmen: 7 26,9%
  • Weet het nog niet... hangt van het weer af...

    Stemmen: 2 7,7%
  • Nee

    Stemmen: 14 53,8%
  • Nee, ik goa noar de karremis ;-)

    Stemmen: 3 11,5%

  • Totaal aantal stemmers
    26
tja, het ging hier over de mega meeting,

mischien een idee, om een meeting voor de chopperaars/bobberaars/eigenbouwers/customers e.d. te organiseren.


voelt iemand zich geroepen?

Een goed idee, maar ik voel me niet geroepen hahaha!
We kunnen wel eens een nieuwe thread/poll openen om te kijken of er voldoende belangstelling is. Zal wel geen mega meeting worden... eerder een micro meeting, maar het hoeft natuurlijk niet groot te zijn... 10 Man is al gezellig.
 
tja, het ging hier over de mega meeting,
mischien een idee, om een meeting voor de chopperaars/bobberaars/eigenbouwers/customers e.d. te organiseren.
voelt iemand zich geroepen?
Ik had ook al een voorzetje gegeven (Door Da Chop op 13-09-2004 16:06. Moeten gewoon een dag prikken en gaan.
 
tja, de discuddie over wat nu wel of geen chopper is is hier al zeer vaak gevoerd

Jij kan ook niet tegen 'n geintje, je hebt zélf zeker ook 'n Sportster... ;) ;) (dat zijn er 2!!)

Okee andere discussie..... O-)

Zijn er ook Jap choppers/custom's e.d welkom of alleen HD's :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet. Mijn reden? Zie de verhalen over de megameeting 2004

Wat voor verhalen dan :?

[me]Phr3ak was daaro toen ook ;)
[/me]


En los ervan dat er 1 naar iets gebeurd was (wat was het ook alweer :? ) vondt ikke het een top dag, en zeer zeker voor herhaling vatbaar ;)

En dat er veel racerts zijn, tsja so be it :P

Rijdt zelf ook niet op een racert, en als jij de takelwagen mee neemt, dan maak ik wel een wheelie voor je :+

Dusnie zo an stelle joh :)

See you next time :?
 
Zolang mensen denken dat andere motoren dan racemotoren niet welkom zijn op een meeting, blijft het aantal zeker onder de maat.
Inderdaad zijn er merendeel super sport motoren aanwezig (komt omdat MF jonge lui aantrekt en die zijn jong wild en snel ;) )
Maar er zijn zeker ook andere soorten motoren aanwezig, off the roadjes, tourmotoren, ratbikes, choppers.
Het verrassende van motor-forum vind ik, dat mensen wel eens brallen dat hun merk het beste is, maar op een meeting is het een en al 'gezelligheid'en is iedere motor gewenst!
 
Dus wie opent een draadje?
Kan er dan gelijk gepost worden waar iedereen vandaan komt zodat we een centrale locatie kunnen bepalen.

Slow
 
Zitten er hiero nog chopper rijders van MF tussen :?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan